Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ik hoop dat justin nog iets van zijn vader mee krijgt 1.85 want ik ben maar 1.55 dus das niet heel leuk voor een jongn! het is nu echt een opdondertje!!:D

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hmm, hier heeft ze vorig jaar een stoere fiets gehad waar ze nog wel ff op kan. Waterbaan is op zich een goed idee.

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja, ik gebruik nu mirtazapine en het lijkt wel of het steeds slechter gaat ipv beter

4. kwebbels

Haha het enige wat je kan doen is afwachten :p

5. kwebbels

Nou meis als je je er zo rot bij voelt dan zou ik het zeker overleggen. :(

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ivy krijgt een fiets voor dr verjaardag.
    Wat praten jullie kids al enorm goed zeg. Ivy heeft de laatste tijd enorm veel bijgeleerd maar als ik jullie zo lees loopt ze nog steeds flink achter:(

7. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    justin ook hoor, maar ik hoorde van mijn collega dat een loopfiets erg goed is voor het evenwicht. dus dacht: ach ja, waarom niet!! :D

en ja wat nog meer....moeilijk he!!
    ik ben ook al een beetje bezig met lezen dus een boekje?
    of keukenspeeltjes? doet het hier ook erg goed.
    en wij hebben nu ook lego ipv duplo. gaat nog niet helemaal goed maar hij vind het wel erg leuk.

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja heb eht net met zen besproken en alles er uit gegooit wat ik allemaal voelde en deed en die had zoiets van gelijk bellen maarja dat kan nu natuurlijk niet. Denk dat ik straks gewoon alvast maar een halfje minder neem.

9. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    heb hem vanochtend nog gewogen:12,2 kg!!!!:$
    dacht echt dat hij wel wat zwaarder was maar niet dus...

tja, tis afwachten! ;)

10. kwebbels

Het ene kind is t ander niet he...Indi is ook wel een slecht voorbeeld om te vergelijken want die is veel te bijdehand ;) Op school bij Indi zie je ook zo veel verschil tussen de kinderen in dezelfde leeftijdscategorie! Ik zou me geen zorgen maken, het komt vanzelf goed.

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ivy is 1.04 meter, 14 kilo en schoenmaat 25. Ze zit nu in maat 104. Qua lengte zou 110 soms wel kunnen maar daar is ze veel te smal voor.

12. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ieder kind op zijn eiegn tempo!! :)

justin kan ook een 'kunstje'
    bij iedereen die ik spreek zeg ik: justin waar werkt mama?
    hij: op het labotorium (laboratorium)
    ik: en waar werkt ze dan mee?
    hij: met bacterien

hahaha geweldig!!
    hij kan inmiddels ook brandbeveiliging zeggen dus nu kan ik zeggen: waar werkt papa?
    :D :D

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja das waar. Ivy is weer flink voor op gebied van puzzels en zo en was motorisch heel snel met alles.

14. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    indi loopt zeker voor met alles. maar dat was al vanaf het begin zo.
    ik dacht ook altijd dat justin enorm achter liep als ik de verhalen over indi hoorde maar zij was gewoon heel snel met alles.
    van mijn collega ook. die is van januari maar die fietst al zonder zijwieltjes was al zindelijk voor haar 2 jaar en haar broertje net zo. die is een jaar jonger dan justin en die is al bijna net zo ver als justin. is ook al bijna zindelijk.
    dus ja, ieder kind op zijn eiegn tempo hoor!!
    komt van zelf wel goed!!

15. kwebbels

Keukentje heeft ze van mijn ouders gehad, daar is ze ondertussen mee uitgespeeld. Lezen ben ik echt gek op dus ze heeft al veel boekjes en 9 vd 10 keer leest ze dus ook mij een boekje voor ipv ik haar :Dik heb het boekje: over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft. Vind ze helemaal geweldig. De eerste zin is:Op een dag gebeurde het, het was rond en bruin en leek op een worstje. En zij maakt er elke keer van: Op een dag gebeurde het, een worstje op zijn kop!:D:D

16. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    hahahaha ja dat boekje is leuk ja.

justin vind lezen dus ook leuk. en hij herkent heel veel letters al.
    vooral die van de ikea. (hoe zou dat toch komen????:(;):D)
    en iedere keer als hij het ergens ziet staan zegt hij ook: he!! ikea!!
    en dan zie je mensen echt kijken van: eh...hoe oud is hij???
    :D
    helemaal omdat het zo'n opdondertje is! lachen hoor!

17. kwebbels

Nou en Indi interesseert zich dus helemaa lniet voor puzzels en de puzzel die ik haar gisteren gaf heeft ze geen eens een poging gedaan om hem te leggen;)

18. kwebbels

Ja en het is niet altijd zo voordelig dat ze zo groot ogen want laatst moest ik met mannetje op de kaakafdeling zijn in het ziekenhuis en ze hebben daar een kinderopvang. Dus de 2 leidsters dachten dat ze erg verlegen was in het begin tot ik zei dat ze nog maar 2 was. Nou toen vonden ze het niet zo gek dat ze eerst ff rondkeek natuurlijk. Ze verwachten gelijk zoveel van een kind wat al wat groter is.

19. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    tja, ze moeten er maar geinteresseerd in zijn. justin vond het eerst ook echt niks, maarnu legt hij alles zo weg.
    hmmm doen we ook te weinig bednek ik me nu.....

20. kwebbels

Haha grappig dat ze die logo's snel kennen. Hier is dat met het Ford teken, wij hebben een ford dus bij elke garage wordt er even keihard gejuicht :D Kruidvat kent ze ook.

Deel Deze Pagina