ja das waar. groot zijn is ook niet alles. dan verwachten ze iid veel sneller iets van je ook al ben je pas 2. dat zeg ik ook wel eens tegen dennis. omdat justin best bijdehand is met praten enzo, vergeet hij ook vaak dat hij pas 2 is en kan dan soms zo bot doen tegen hem, van: dast begrijp je nou toch wel? maar ja, dan zeg ik dus ook: dennis hij is pas 2! dat begrijpt hij nog niet!
Indi was paar weken geleden met oma wezen zwemmen, na afloop onder de douche. Rent mw zo de douche uit en springt in het diepe Badmeester heeft haar er weer uitgevist en heeft er ook flink toegesproken.
Ja hier idem. Mannetje kan af en toe ook zo raar uit de hoek komen en dan denk ik ook; hallo ze is pas 2 hoor.
oei! das best link zeg! justin springt ook zo het water in hoor maar wel met bandjes. dan gaat het wel goed. hij kan best goed "zwemmen" voor zijn leeftijd!
ja dat komt gewoon omdat ze zo bijdehand doen!! heb het zelf ook wel eens hoor, maar goed, hij blijft pas 2! bijna 3
hier een beetje een rommeldagje geweest en ik was me toch moe. mocht uitslapen van justin maar het lijkt wel of alle vermoeidheid eruit komt. weet niet wat het is.
dan zijn die dingen juist belangrijk he! ik snap het wel hoor, maar je moet het patroon doorbreken. ga er gewoon een keer voor. ook al voel je je enorm k*t, scheit aan alles en ga wat leuks doen! miss valt het tegen maar miss kom je helemaal uit die sleur. daar gaat het om he meid! knuffel voor jou!
ik begrijp wel wat je bedoeld hoor en is ook zo alleen dat is het lastige van zo diep in de shit zitten als nu, ik kan mezelf tot niks zetten.
ik snap jou ook wel hoor. lijkt me ook enorm moeilijk. en dan al die mensen met hun goedbedoelde adviezen (lees: ik)!! die zal je miss ook wel zat zijn!
nee hoor, vind het hartstikke lief. Fijn om te weten dat mensen me belangrijk genoeg vinden om mee te denken. Vind het vooral lastig om dan weer aan te geven dat het me niet lukt. Dat vidn ik nu met mn therapie ook. De sleutel tot succes is weer in beweging komen, weer dingen ondernemen. Maar die hobbel krijg ik mezelf nou juist niet over dus loop een beetje vast met alles.
je bent belangrijk! dat vind je zelf toch ook? je bent belangrijk in je relatie, belangrijk als moeder, in het huis, in je werk, als forumvriendin Je denkt dat je zelf niks waard bent, zo komt het op mij over dan, maar je hebt heel veel te bieden. Alleen moet je dat zelf ook nog gaan in zien. Ik vind je een hele leuk en gezellige meid, en vind het jammer dat je zo ver weg woont. anders konden we samen gaan sporten ofzo.
Dankje Mn eigenwaarde is inderdaad momenteel niet al te hoog. Voelt alsof ik faal in alles. Ik ben mezelf ook helemaal niet en dat lijkt alleen maar erger te worden. Ben een snel boze, ongeduldige mama die om alles in tranen uit barst, onderneem niks met de meiden en zo kan ik nog wel ff doorgaan denk ik