zo warm is het hier niet geweest de laatste dagen. En ik heb ook last van warmte bultjes maar die zijn niet zo knal rood met een heel klein blaasje erop... strakjes nog even bekijken en anders even de ha bellen
Goedemorgen! Was ik ook weer eens Alles goed hier met iedereen? Ik wil even iedereen een hele leuke 3e verjaardag wensen, wat gaat het toch hard ... zucht ...
Goedemorgen! Hier weer eens een berichtje Laatste paar dagen druk druk geweest, dus weinig tijd om hier ff rond te hangen... Zaterdagochtend taartje gemaakt voor mn nichtje en zaterdagmiddag verjaardag van mn nichtje gehad.. Zaterdagavond mijn verjaardag, dus leuke dag... Gisterochtend kerk, gistermiddag naar mijn moeder geweest en samen met mijn nichtje cakejes versierd om uit te delen op school en gisteravond was ik niet lekker en hebben we heerlijk op de bank gehangen en ben ik later nog een poos in bad geweest.. Heerlijk! Straks naar mn vriendinnetje toe.. Gezellig! Kreeg gister een hele lieve kaart van haar.. Dat ze zo blij was dat we vriendinnen zijn.. Lieve meid is het! Vanavond sporten... Zin in! @Sann, hoe is het nu met jou? @Daantje, heeft hij niet gewoon de waterpokken? @ML, leuk van je te lezen! @Kwebbels, wat !@#^$% dat het mis is gegaan en wat een wijs ding is I.ndi zeg! @Ling, Justin ook al zo'n lekker (eigen) wijs ding @Senn, ben benieuwd hoe het gaat met je sollicitatie!
@Daantje: klinkt idd wel een beetje als waterpokken. Heb je al contact met de huisarts gehad? @ML: he leuk weer s een berichtje van jou te lezen. Alles goed daar? Gaat hard idd he. @KK: klinkt als een heel gezellig weekend. Veel plezier bij je vriendin en sportse vanavond. Ik was vanmorgen helemaal in de war met de dagen zeg. Wij lagen nog rustig in bed omdat i er weer s niet uit kon komen toen ik me ineens realiseerde dazt het maandag was en Ivy naar de psz moest. Alles gauw in de kleren gehesen, Ivy een broodje toegeworpen, dr rugzakje ingepakt en weg waren we. Kwam er om half 9 uit en 5 voor 9 waren we er. Daarna snel weer naar huis en Aelinn dr pap gegeven. Heb de psych gebeld maar hij was in gesprek dus belt straks terug. Er moet gewoon domweg iets gebeuren want zoals het nu gaat red ik het gewoon niet.
nope, ben vanmorgen toch maar bij de ha geweest omdat de uitslag nog niet weg was. Kwam van een virus infectie, de ha hoorde wel wat slijm op de longen nu, maar hij wilde nu geen actie ondernemen omdat finn nog goed druk was en hij dronk en at nog goed. Mocht het deze week ofzo toch veranderen dan weer terug komen. Maar voor nu hoefde we ons geen zorgen te maken.
Goed van je om actie te ondernemen! Er moet echt iets gebeuren want dit schiet niet op zo.. Hoop dat de psych dat ook inziet! En hoop dat ie al terug gebeld heeft.
gelukkig maar dat het voor nu onschuldig was. Slijm op de longen hoeft gelukkig ook niet perse problemen te geven en kan vanzelf weer verdwijnen.
Zit nog steeds te wachten. handig aangezien ik over een dik half uur weg moet om Ivy te halen en had willen douchen in de tussentijd:x
Net even het aanrecht leeg geruimd. Stond echt tjokvol met vuile vaat. Had me doodgeschaamd als er ineens iemand op de stoep had gestaan. De vaatwasser draait dus nu helemaal vol. Daarna ff gestofzuigd want stikte van het zand op de vloer. Zo fijn met katten en Ivy die de hele tijd in en uit rennen. Echt vervelend als ik me zo slecht voel dat ik alles zo ga verwaarlozen. Hoor dan wel telkens dat dat bij een depressie hoort maar het kan gewoon niet met 2 kleine kinderen om de boel zo te verslonzen. Wou dat die psych s belde.
tjonge lang gesprek heeft die psych dan... En helaas hoort het idd bij een depressie.. Ik hoop voor je dat je er snel vanaf mag zijn!
Volgens mij gaat ie pas bellen als zn afspraken klaar zijn ofzo. hopelijk ben ik dan niet net weg. Moet ook nog ff snel boodschappen doen als we van de psz komen want heb geen brood meer