Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hey meiden,

Volgende week wordt mijn kanjer alweer 3 jaar en willen we op peuterspeelzaal trakteren... hebben jullie misschien nog leuke ideeen?

Gisteren is Noah bij CB geweest hij is nu 81,5 cm lang en weegt 11.400 kg... zat even te vergelijken met Senna rond die leeftijd en moest beetje lachen hij is 1,5 cm korter maar 200 graam zwaarder hihihi!

Op thuisfront gaat het goed...mijn broer heeft gisteren zijn eerste scan na de operatie en chemo om te kijken of die rotziekte nog steeds weg is...

Sann lees vaak mee en weet dat je nog niet lekker in je vel zit...lijkt me heel zwaar heb je dit vaker in het verleden gehad en hoelang duurde dat voor je weer op het goede spoor zat?

Daantje hahaha moest lachen om je late bezoek...ik zou ook even afdwalen met mijn gedachte want tuurlijk doen onze lieve mannen dat niet!

xx Nina

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    wie heeft er de tip om het elastiek in een legging weer fatsoenlijk in de band te krijgen. Nu zit de elastiek dus dubbel waardoor de band ook dubbel gaat zitten.. krijg hem met geen mogelijkheid recht

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    de meeste was is al gevouwen. nu hopen dat ik het zo nog even op kan bergen, maar finn zit ontzettend te zeuren in de box. Hij wil echt continue aandacht.. wat ik hem helaas niet altijd kan geven. Ga maar weer eens verder hier. Kan ik strakjes als de kids op bed liggen nog even stofzuigen en nog een klein wasje wegwerken en dan ben ik klaar voor vandaag.

4. Zo, goedemorgen!

Hier een boutnacht gehad.. E.smée was helemaal niet zo lekker.. Klaagde steeds over buikpijn.. Op een gegeven moment rond half 1 riep ze C.hris en die ging er naar toe en toen zei ze wel: buikpijn moet ophouden! Dus toen is C.hris op mijn aanraden naar beneden gegaan en heeft de kinderpittenzak opgewarmd en op haar buik gelegd en daarna heeft ze toch een aantal uur gepakt ;) Vanaf half 7 begon ze weer en rond half 8 ben ik er maar met haar uitgegaan..
    Vanochtend nog op zoek geweest naar een keukenmachine voor mezelf.. Niet echt wat gevonden, maar nu kunnen we via marktplaats een Kenwood Patissier overnemen van iemand die dichtbij C.hris zijn zus in Groningen woont, dus die gaan we vanavond ophalen :D Is z.g.a.n. , maar die vrouw heeft reuma en kan hem niet elke keer verslepen.

E.smée ligt lekker te slapen. Gelukkig, want dan kan ze straks lekker naar schooltje toe ;) M.aureen is lekker aan het spelen.. Heerlijk!

@Sann, blijf jezelf voor ogen houden dat je vanmiddag cakejes gaat bakken! gewoon doen! Bak ze desnoods alleen en ga ze dan vanmiddag als Ivy goed heeft geslapen samen met haar versieren.. Overleg dat ook met haar... Dat als ze GOED gaat slapen, dat ze dan samen met jou cakejes mag versieren, dat je er dan een foto van maakt en die naar papa toe stuurt.. Zoiets zou E.smée geweldig vinden namelijk ;)

@Daantje, haha geweldig! Ik zou hetzelfde hebben hoor.. Terwijl ik weet dat C.hris het niet zou doen, maar dit zou voor mij ook 'verdacht' zijn ;)

@Nina, leuk om van je te lezen.. Fijn dat het zo goed gaat zeg! Hoe gaat het met de ontwikkeling van Noah? Loopt al enz? Traktaties? Ik ga ws lekkere cakejes maken met E.smée..
    Of ik ga deze maken:

Chocolade Lolly’s | Cupcakerecepten.nl - zelf de lekkerste cupcakes maken!

Of deze:

Grappige Cookie Monster Cupcakes | Cupcakerecepten.nl - zelf de lekkerste cupcakes maken!

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    kk: koekiemonster ziet er erg leuk uit. Helaas heb ik niet de tools om er mee aan de slag te gaan.

ohh moet even iemand bij het televisiekastje weghalen! Trekt me zo alle dvd's eruit ;).

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    je bedoeld de dierenarts bellen? Heeft niet veel nut geloof ik, die weet het zo langzamerhand ook niet meer.

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hoop voor jullie dat die rotziekte gewoon weg is en weg blijft.
    Ik heb in het verleden vaker last van depressies gehad en toen was het helaas vaak een langdurige kwestie van minstens 2 jaar. Alleen nu is eht wel wat anders volgens mij want toen had ik ook echt problemen en moest ik hoognodig veranderen en dat idee heb ik nu niet. Voelt nu meer als iets wat er is zonder dat er een reden voor is.
    Traktaties: ik wil iets van cakejes gaan bakken alleen zo crea als dat koekimonster zal t niet worden helaas.

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    geen idee helaas

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Gaaf dat je een keukenmachine over kunt nemen.
    Hmm, ik betwijfel een beetje of Ivy dat allemaal snapt. Helpt nooit als ik zeg als jij gaat slapen dan... Dat begrijpt ze volgens mij gewoon nog niet. Zou ze dat op deze leeftijd al wel moeten snappen?
    Hoor jullie ook wel s over kids die al dagenlang zich verheugen op weet ik veel wat voor uitstapje. Bij Ivy komt zoiets echt niet binnen. Pas als we er zijn.

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Had het eigenlijk meer over jouw zelf :)

11. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Wauw KK.. die cupcake koekiemonster ziet er echt super cool uit! maar las zo de reacties en denk dat ik dan iets meer ervaring moet opdoen voordat ik dit even uit de mauw schudt hihihi

Bij ons op PSZ hebben ze ijsjes thema.. dus wilde van die vierkante ijsbekertjes halen daarin cakeje maken (moet ijsje voorstellen)in de choco dippen met snoepjes en een parapluutje erin!

Vervelend van E.smee. Is haar buikpijn nu weer over? Hier ook regelmatig buikje au van de oudste...hij krijgt voor de ontlasting van die poederzakjes.
    Leuk die keukenmachine zal best in prijs schelen... kun je nog wat extra's kopen van je verjaardagcentjes!
    Noah gaat heel goed, loopt de hele dag en woordjes als opa, oma en sinds gisteren vliegtuig hahahaha! Meestal kan hij heel leuk en gezellig spelen met zijn broer!

Sann jeetje 2 jaar dat is erg lang zeg! Ik hoop echt dat je sneller je weg terug kunt vinden naar geluk!

x nina

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    oooow:) Heb wel de dierenarts gebeld:p

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    en watzei de dierenarts?

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nou de kids liggen eindelijk op bed. pff mika is uberdwars en finn wil alleen maar aandacht *zucht*. nu is het even me-time. Ben al de hele morgen aan het wassen en vouwen.. Er moet eigenlijk nog iets gestreken worden, maar dat doe ik straks wel ofzo. Misschien vanavond nog heb er nu echt even geen energie voor.

15. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    groot gelijk Daantje! die Me-time is reuzebelangrijk!
    wat ga je doen behalve hier kletsen?

x Nina

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    spelletje spelen op hyves ;)

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    de kids zijn alweer wakker. pff net een uurtje geslapen, is echt veel te kort voor hun. Mika is aan het zeuren, finn wil alweer aandacht. PFf geen idee hoe ik nu deze middag door kom.

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even lekker gaan wandelen ofzo? Mika op zijn loopfiets en Finn in de wandelwagen...of is dat geen optie?

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, hier ben ik ook weer een keertje;)

Ben echt te druk op het moment om hier actief te zijn, maar dat komt wel weer.
    Ben nu gelukkig bijna klaar met school! Gisteren de rapporten afgemaakt, dus nu alleen nog wat kleine dingetjes in het dossier typen.
    Maar ik merk wel dat het nu ook tijd wordt voor vakantie. Ik ben steeds ontzettend moe en de dagen dat ik vrij ben, ben ik niet vooruit te branden. Moet me er echt toe zetten om iets te gaan doen. En ik heb steeds last van duizelingen;)
    Maar over 2 weken zitten we heerlijk in het zonnige Frankrijk:D

Sann: jij een hele dikke knuffel!!!!!!!!! Gelukkig is er al weer 1 week voorbij, dat Zen weg is! Groot gelijk dat je wil gaan afbouwen met de medicatie, want dit lukt zo niet. Is het je al gelukt om cakejes te bakken vandaag?
    Senn: jij succes met je sollicitatie, leuk dat je het zo creatief gaat brengen;)

Verder reageer ik niet, want ik heb teveel gelezen en te weinig onthouden:p

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    weer een kuurtje tegen onsteking in de darm en hij gokt toch op iets van een voedselintolerantie en grote kans dat dat dan iets is wat ie buiten eet.

Deel Deze Pagina