O ja, gisteravond wilde ik nog een berichtje posten, maar toen viel de pc uit. Maar zondagmorgen is er bij mn vriendin een dochtertje geboren! Ze is 55cm en 9,5 pond...dus een flinke tante. Leuk, nu hebben ze 2 dochters. De bevalling was heel erg meegevallen, want de vorige keer was een drama. Alleen moest ze na afloop alsnog naar het ziekenhuis omdat ze heel erg uitgescheurt was. Daarna moesten ze tot maandagmorgen blijven ivm de suikerwaardes van de jongemeid. Net komt het kaartje binnen....leuk Ga er alleen voorlopig nog niet naar toe, want het is me te ver rijden om dat nog voor onze vakantie te doen. Dus dat wordt wel augustus, maar dat vind ze niet erg. (ze kan er ook weinig van zeggen, want ze is hier nog steeds niet geweest sinds Joucke geboren is)
zo zeg, das een flinke dame. Geen wonder dat ze uitgescheurt is. Ik vond de bevalling van Aelinn al zat en die nog geen 6 pond
raar, zit op mp te kijken en zie een setje staan waarvan ik zoeits heb van hee daar had ik toch op geboden en die verkoper was akkoord. Kijk ik het mailtje van gisteren na zie ik dat die advertentie weg is. Die oude was de naam van de adverteerder M en nu is de naam N. heel toevallig of verdacht.
Ja, het wilde echt niet begreep ik. Het hoofdje was er al uit, maar de rest wilde dus echt niet verder. Dus toen moest ze op handen en knieen op het bed, zodat ze meer kracht kon zetten. En toen scheurde ze dus. Maar ze had er amper last van, zei ze. Dus het was haar alles meegevallen!
Heb je dan oppas of gaan de kids naar de gastouder? Misschien kun je dan iets eerder weggaan dat je even lekker alleen de stad in kan gaan of een eind gaan wandelen ofzo. Na de therapie zul je daar wel geen zin meer in hebben lijkt me!!! Probeer je momentjes te pakken, he!!!!
En nu geef ik mezelf een schop onder mn kont en ga ik verder met de badkamer. Heb zo geen zin en puf, maar ja, moet toch nog even af...
mn moeder komt altijd maar ik moet kwart voor 12 Ivy van de psz halen en dan snel eten en alweer weg want therapie begint half 2. Hou helaas dus niet echt tijd over
goedemiddag hoest hier? hier gaat t redelijk, op zich geen slechte nacht gehad maar wel vrij onrustig. droge keel gehad terwijl we met t raam wagenwijd open slapen. vanmorgen had Nikita haar potje met inhoudt over haar bed omgegooid dus kon vanmorgen vroeg alles verschonen, wassen en Nikita schoonboenen:x was weer wat minder. Max gaat ook redelijk. heeft nog steeds een flinke snotneus maar t hoesten lijkt nu los te komen en de pufjes lijken goed te werken, ook verzet hij zich er niet meer zo tegen dus daar ben ik erg blij om Gesorek bij jeroens oude werkgever is positief gelopen. Hij krijgt zijn oude baan terug met t zelfde salaris als wat hij nu bij Scholten verdient tuurlijk komt er ook reiskosten bovenop maar dat is niet meer dan logisch. t enige nadeel vind ik dan..... en dat is dat hij vroeger van huis weg is en later terug maar t belangrijkste vind ik dat Jeroen t naar zijn zin heeft op zijn werk want dat is gedeeltelijk ook bepalend voor de sfeer hier in huis moeten even kijken hoe dat dan gaat op de woensdag want dan moet ik trainen van 18.00 uur tot 22.00 uur en Jeroen is dan pas om half 7 thuis en de solisten trainen maar tot 19.30 uur maar dat komt vast goed. ga nu ff lekker Oprah kijken dus ik kom later weer eventjes langs
Fijn dat het weer wat beter gaat met jullie ziekenboeg! En wat een goed nieuws van Jeroen zijn oude baas! Dat geeft wel moed denk ik. En ik weet uit ervaring dat je die langere dagen er graag voor over hebt, als je mannetje het dan beter naar zijn zin heeft!!!!!!
Zo, badkamer is schoon. Net nog wat laatste dingetjes overlegt met mn collega. Ga nu de kids uit bed halen. Joucke slaapt volgens mij nog steeds, was helemaal bekaf van zijn slaaploze morgen
Heb een soort meltdown geloof ik. Kan niet meer ophouden met huilen. Zie t allemaal ff niet meer hoor.
om dan vervolgens door de tranen heen toch even om Ivy te moeten lachen. die ziet Aelinn een stuk van een allerhandetijdschrift afscheuren en zegt nie kapot maken he, das zonde. Tja, zelfs zo verdrietig als nu moet ik dan toch ff lachen.
Meid toch....een hele dikke knuffel!!!! Eigenlijk kan dit niet zo langer he!! Ik heb zo met je te doen, maar ik kan niks voor je doen omdat het te ver weg is. Wat zul jij Zen missen zeg
Gelukkig maar dat je je meiden nog hebt, anders zou je helemaal niks meer hebben om je dagen door te komen!!!
Arinde gaat nu lekker met mannetje in bad. Daarna breng ik haar naar bed en ga ik denk ik maar verder met het boetseren voor haar taart. Heb er niet veel zin in, maar ja, moet toch wat doen vanavond. Mannetje is weg, dus anders is het ook maar saai. Ik heb van de week Arinde voor het eerst alleen buiten op de stoep laten fietsen, terwijl ik binnen was. Ging best goed, alleen kwam ze na 10 minuten al met 3 buurmeisjes bij ons spelen...de allemansvriend Net toen ik ging eten koken zei ze weer dat ze buiten wilde gaan fietsen. Ik vond dat wel best, want we waren nog helemaal niet buiten geweest. Dus ik nog even met haar afgesproken hoe ver ze mag, kom ik 5 minuten later even kijken....is ze weg Dus ik de straat doorgelopen, was ze heerlijk bij het buurmeisje van 2 huizen verderop aan het spelen. Haar zusje was net onderweg om het bij ons te komen zeggen. Op zich vind ik het niet erg, maar ik denk dat ze nu altijd zodra ze alleen naar buiten mag daar naartoe gaat. Maar eens even kijken wat voor afspraken we daarover gaan maken