sann. ik denk er nog even over na goed? wij zijn erg druk in juli dus ik moet de agenda er naast leggen om te kijken of we die dag niks te doen hebben als je t goed vind als wij ook komen tenminste. hier een goede dag gehad. nacht was iets onrustig en werd wakker met een flinke migraine aanval maar gelukkig heb ik die met paracetamol weten weg te krijgen. Max begint steeds meer los te lopen. loopt al de hele dag tussen de tv kast en t tafeltje op en neer met een big smile op zijn bekkie erg trots op. verder heb ik al t hh gedaan en hoef ik alleen nog maar de boodschappen te halen. vanavond naar t WC om alles in huis te halen voor de verjaardag van Max. Nikita haar verjaardag geven we tegelijkertijd met die van Jeroen op 9 juli in Tilburg met een groot tuinfeest in 1001 nachten thema. ook moet ik er aan geloven om mijn haar te laten knippen maar weet nog steeds niet wat ik wil. denk iig een stukje eraf tot net onder de schouders maar ik bespreek t daar wel even omdat mijn haar nogal een eigen willetje heeft haha. de kinderen liggen nu lekker op bed en ik zit dus ff lekker rustig op de bank niks te doen kom vanavond denk ik nog wel even langs
Toch moet je om jezelf en je gezin zorgen, meid! Als je aan de bel trekt ben je er waarschijnlijk ook eerder bovenop!!! Ik snap dat het niet makkelijk is, maar je hoeft je er ook niet voor te schamen toch? Fijn dat het met de kids goed gaat!!! Enne...peuterpubers, daar kunnen we inmiddels allemaal over mee praten
Fijn dat je de migraine hebt weten te onderdrukken!!! Spannend wat je met je kapsel gaat doen!!! Lekker toch, even rust. Dat mag ook wel, want je hebt al genoeg gedaan vandaag zo te lezen!!!!
Hier net heerlijk gedoucht, daar ben ik wel weer van opgeknapt. Joucke heeft er gezellig bij gezeten in zijn wipstoeltje. Het is toch zo'n heerlijk gezellig, relaxed mannetje...daar genieten we echt volop van Hij heeft trouwens geen speen en hij duimt niet...maar hij kan echt niet zonder zijn knuffel. Vorige week werd hij snachts een paar keer huilend wakker omdat hij niet bij zijn knuffel kan. Dus die heb ik nu aan een spenenkoord aan zijn slaapzak vastgemaakt...en nu slaapt hij alle nachten weer door...de mafkees Ik ga nu nog even de woonkamer stoffen en zuigen. Vanmorgen heb ik de bovenverdieping al gedaan, dus dan is het huis weer weekendproof. Volgende week nog 2 dagen werken, maar dat stelt niet meer zoveel voor: maandag spelletjesdag, en donderdag zijn de kids al vrij dus kunnen we opruimen, schoonmaken enz..... Morgen nog wat laatste vakantie-inkopen doen en voor de rest niet veel bijzonders meer op het programma.
is zeker fijn. ik wordt heel vaak wakker met hoofdpijn als ik diep heb geslapen helaas. gelukkig is de hoofdpijn wat overdag komt wel minder geworden dus er zit verbetering in en inderdaad ff rust. lekker. moet vanavond nog een hoop doen in t winkelcentrum maar dat is ook leuk om te doen morgen nog naar de stad toe. naar keaskoopenstad, wordt Alkmaar omgetoverd zoals t in de middeleeuwen er aan toe ging met acteurs en al dus dat is ook tof en zondag hebben we een verjaardag dus dan wordt er ook niet veel gedaan in huis. kan ik t maar beter gedaan hebben he
super senn voor die tips....precies wat ik hebben moet...heb ik alleen niet zien staan dus even naar een andere supermarkt! Liesje ook al niet lekker in je vel...balen meis hoop dat je je snel positiever gaat voelen! Linnielin, ohh die dwarse buien zijn dodelijk vermoeiend he, moet zeggen dat het lijkt of mijn oudste zichzelf meer gaat terugvinden....misschien dat ik die terrible two zijn hoogtepunt heeft bereikt...let's hope hahahaha! Hier is de jongste de laatste dagen echt uit zijn doen...grrrr hij heeft afgelopen maandag BMR prik gehad maar lijkt of hij direct er last van kreeg terwijl ze juist zeggen dat het later pas moet komen sna er niets van? Ik zal we de uitzondering hebben! xx Nina
Hier gaat het eigenlijk ook harstikke goed hoor met Arinde de laatste 4 weken! We zeggen ook regelmatig tegen elkaar:he, dit is gelukkig weer ons vertrouwde meisje. Maar vandaag dus even een off-day. Maar als ik heel eerlijk ben ligt de schuld misschien meer bij mij vandaag, want ben gewoon een beetje chaggo volgens mij...zal wel de tijd van de maand zijn Ga haar nu maar uit bed halen en even proberen of het nog een beetje gezellig kunnen houden
Ik ben er weer vandoor. Ik ga zo met een buuf uit de straat naar een kitten kijken voor haar bij iemand van het forum, dus ze wilde graag dat ik mee ga. Gelukkig is het maar een kwartiertje rijden. Fijne avond nog en tot morgen allemaal, dan zal ik ook een foto plaatsen van Karsten zijn traktatie want die heb ik af.
is goed hoor en tuurlijk mogen jullie komen. Wanneer is Max ook weer jarig? Ben benieuwd wat je nieuwe coupe wordt
Fijn zeg dat Joucke zo'n lekker relaxed mannetje is. Je bent lekker bezig zeg. Nog eventjes en dan lekker wekenlang rust.
Wat vervelend dat Noah zo'n last van de prik heeft. Gelukkig is het voorlopig de laatste. Heerlijk joh dat Senna zichzelf weer meer gaat terug vinden. hier raken we geloof ik alleen maar verder van huis
voor jou ook heerlijk dat het weer beter gaat met Arinde. Je laatste stukje verklaart hier helaas waarschijnlijk waarom Ivy alleen maar tegendraadser wordt.
oooow. Hier geen marsepein en ook geen standaards. Echt balen. Uiteindelijk maar wat bij de jamin gekocht.
kan er normaal altijd wel van genieten maar moet eerlijk zeggen dat ik nu ook wel tegen die drukte op zie. Maar goed, juist nu wil ik dat het voor Ivy een leuke verjaardag wordt want ook voor haar is dit een moeilijke situatie.