Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Tjonge zeg, de stad in gaan was wel het slechtste idee ooit. De eerste 3 kwartier gingen goed. toen zijn we even bij bakker bart op het terras gaan zitten om een broodje te eten en daarna hadden beide dames er geen zin meer in.Had ik een jammerende baby en een peuter met een stem als een misthoorn in de duowagen. Echt heel relaxed winkelen maar niet heus. En dan hadden ze bij de xenos ook nog s niks. Daarom dus maar meer uitgegeven bij de jamin. 2 stukken van 250 gr marsepein in rood en roze en een set van 3 van die daisy plungercutters. Hoop geld, maar goed. Zag daar voornamelijk dingen staan waarvan ik geen idee had wat ik er mee zou moeten. Allerlei moddelingtools en pipinggel en icingspul.

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Was nog niet klaar. eenmaal thuis Aelinn een fles en naar bed gebracht en toen Ivy naar bed. Pfff dat was weer een waar drama. Die lijkt het soms werkelijk helemaal kwijt. Ze had een poepluier en wilde niet stil liggen. En maar schoppen met die benen en hysterisch lachen. Ik boos worden, mevrouw nog harder lachen. Toen brak ik ff en moest ik erg huilen en ze bleef nog steeds lachen. Af en toe weet ik het niet meer hoor wat ik met dr moet.:):(

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    leuk. ik zal de agenda erop naleggen.

en Max is 5 juli jarig, Nikita 8 juli en Jeroen 9 juli;)

mijn haar is ong 15 cm korter. net over mijn schouders. valt mooi en ziet er niet meer zo dood uit dus was echt maar goed ook dat ik heen gegaan ben:)

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    ja is ook echt bijzonder om door heen te lopen. alsof je echt terug in de tijd bent gegaan:D en inderdaad voor jou is t ver weg. helaas. woonde we maar dichterbij elkaar he. was t allemaal wat makkelijker geweest;)

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    ach meissie toch. voor jou is t heel zwaar en zij voelt haar fijn aan dat je niet lekker in je vel zit nu:( dus zij is nu aan t proberen om over de grens heen te gaan. Nikita heeft t ook een periode gehad dat ze erg moeilijk deed met verschonen en die ging gewoon na 2 keer waarschuwen in haar blote kont de hoek in voor 2 min:) en negeren wilt ook een hoop werk schelen maar daar moet je net weer de kracht voor hebben.

en mijn aanbieding staat nog steeds he.;) Als je wilt dat ik je een keer in huis en met de kids kom helpen of 1 van de 2 op moet vangen voor een paar dagen moet je gewoon t gewoon laten weten hoor. doe t met alle liefde om t voor jou nu wat dragelijker te maken;)

6. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Nou ik heb de afgelopen meer dan eens gedacht wat moet dat met hem worden en nu nog wel is een bui dat ik met mijn manden in het haar zit hoor, maar ja toch erg fijn om de herkenning ook bij jullie terug te lezen dat geeft vertrouwen dat het ooit allemaal weer goed komt!
    Hoe is het vandaag met jou gegaan?

X nina

7. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Oh sorry ik zag de laatst geposte berichten niet dus kan me een goede voorstelling maken van hoe jouw dag was.....
    Ik hoop dat je even kunt uitblazen vanavond... Ik verveel me te pletter geen bal op de tv en manlief is kaarten....ga zo maar boekje lezen in bed!

X
    Nina

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    idd geen donder op tv. Daar heb je dan ik weet niet hoeveel zenders voor.

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    gister waren mijn ouders hier, ze waren terug van vakantie. En ze hadden ook cadeautjes bij voor de kids. voor Finn een ding waar je aan de koe moet trekken en dan maakt het geluid is van ficher price. En voor mika zo'n balletje met een beestje eraan, als je die aanzet rolt de bal weg en dat beestje kruipt er dan zo half overheen en nog een horloge voor mika. Echt super gaaf ;).

10. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Wat lief Daantje! Hier zijn we volop bezig met de voorbereidingen van Senna zijn verjaardag die we volgende week vieren! Hij gaat echt verwend worden, hebben jullie ook het idee dat dit het eerste keer is dat ze zich echt bewust zijn van hun verjaardag? Zo schattig om te zien.
    Hij is helemaal weg van het spelen met dieren poppen van Schleich.. kent iemand dat hier? Daarvan krijgt hij een hoop als huis en auto enz! Ben benieuwd wat er bij jullie op verlanglijstje staat?

Senn ben benieuwd naar je traktatie....gaat hij ma trakteren?

We wilde naar dierentuin maar het is hier baggerweer? Iemand tips? Xx Nina

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Daantje: lief zeg. Hoe vonden ze de taart? Heb je nog een foto?
    @Nina: leuk he al die voorbereidingen. Hier nog niet echt het idee dat het al leeft de verjaardag.

Weer veel te kort geslapen. Kon er ook niet uitkomen. Vandaag even een boek wat ik verkocht heb naar Etten-Leur brengen. Het pastte wel door mijn brievenbus dus daar had ik de verzendkosten op berekend maar dus niet bij de post zelf. Grrrr. Voor 6,75 rij ik 3 keer op en neer dus breng het wel ff. Verder is het pokkeweer dus valt niet veel te doen.

12. Ik ga vanavond even kijken of me dat ook lukt ;) Lijkt me gezellig!

13. Goedemiddag inmiddels :D

Hier gister een drukke, maar errug leuke dag gehad..

Gisterochtend E.smée natuurlijk naar de psz, daarna beide meiden lekker naar bed gedaan en hebben heerlijk tot kwart over 3 geslapen! Daarna zijn we naar mijn neefje gegaan die 9 is geworden en hebben we daar lekker gezeten tot kwart over 5 en daarna zijn we doorgegaan naar mijn moeder en hebben we daar gegeten. Om 6 uur kwam C.hris erbij en heeft hij nog even gegeten en daarna zijn we bij mijn moeder voor in de tuin gaan zitten.. De banthumloop kwam bij haar voor het huis langs. Het is feestweek bij haar in het dorp, dus mijn zwager, broer, broertje en nog meer bekenden liepen ook mee aan de 5km. En die kwamen dus bij haar voor het huis langs. Om half 8 zijn we weggegaan naar H'berg en hebben even 1 auto vast naar ons huis gebracht en hebben bij de buren aangebeld of ze meegingen kijken naar de luchtballonnen die opgelaten werden in H'berg. De meiden hebben ervan genoten! Vooral M.ausje.. Die heeft niks anders gedaan dan wijzen en mooooooi zeggen :D Om half 10 zijn we naar huis gegaan en hebben de meiden in bed gelegd die vervolgens vanochtend om 9 uur wakker werden.. Heerlijk! Nu ligt M.ausje alweer een tijdje te slapen in bed en ligt E.smée lekker onder een dekentje op de bank nickjr te kijken..

@Sann, ik heb zo'n medelijden met je en wou zoooo graag dat je wat dichterbij woonde... Misschien een idee dat als Zenn thuis is, dat je de meiden toch ergens 2 nachtjes heen brengt en even lekker met Zen er tussenuit gaat? Even tot rust komen... Even helemaal niks...

@Nina, ik ken het speelgoed niet, maar ga wel ff via google kijken wat het is.

@Ramoontje, leuke foto van Sjoos en de taart :D

@Liesje, balen dat je je ook nog niet goed voelt. Hoe gaat het met je werk?

@Senn, nog een poesje uitgezocht voor de buuf?

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier wel een standaard maar geen marsepein.
    Die voor 23 cc kosten normaal 10 euro en ik kreeg hem mee voor 8.:p

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee helemaal niet, maar ik kan nu de foto niet plaatsen omdat hij op de andere pc staat.

Zit nu op de oude want anders kan ik geen spellen spelen op hyves.:x

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat ga ik zeer binnenkort eens in het eggie bekijken.:D

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hij gaat dinsdag trakteren.:)

Misschien een ballorigachtig iets?:(

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja ze heeft er eentje uitgekozen en ik mag van Niels NIET die andere hebben. Terwijl hij zo über cute is.:)

Klinkt als een lekker dagje gisteren.:)

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland

hha maar ik draag t gewon nog in een staart hoor. vind t zo vervelend als t in mijn gezicht hangt.:)

20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    en senn. laat even weten of t pb-tje is aangekomen. ;) ging niet helemaal goed volgend mij

Deel Deze Pagina