das natuurlijk supermooi voor die kleintjes al die grote gekleurde ballonnen. Zen had het er ook al over even weg maar moet ff kijken of ik iets goedkoops kan vinden dan. Dat is dan ook heel stom toch iets waar ik nu al tegenop kan zien. Merk helaas dat hoe langer de depressie duurt, hoe meer ik de neiging krijg om alleen maar thuis te blijven.
das nog s een nette prijs. Wil ook nog wel kijken voor zo'n standaard maar dan pas als Zen weer thuis is denk ik. Ga niet weer met de meiden op pad.
Ben alweer versleten. Na het brood eten even naar Etten-Leur gereden om dat boek weg te brengen. Op de terug weg stond het harstikke vast en ging Ivy de hele tijd zitten gillen dus zat compleet gestresst in die auto. Toen nog even boodschappen gedaan en weer naar huis. Uiteindelijk lagen ze pas kwart voor 3 ofzo in bed. Ben dus benieuwd hoe laat ze wakker worden. Ik zit even bij te komen. Moet straks nog wel de keuken opruimen want is er nu zo'n pestbende dat ik er niet eens kan koken.
toch wel. Ben benieuwd wanneer ze s wakker worden en hoe laat ze er dan vanavond in liggen. Aelinn had ik wel verwacht dat die lang zou slapen. die was de hele dag al van slag en aan het huilen dus die was doodmoe.
Aelinn is inmiddels wakker en Ivy slaapt gewoon nog steeds. Maar goed, die zal zo vast wel wakker worden als ik naar boven loop voor Aelinn. Als ze beneden zijn de keuken maar s opruimen en eten gaan maken. gisteren een broodje dus vandaag is het dan helaas weer tijd om te koken.
Ja die gaan zaterdagochtend logeren en zondagavond pikken we ze weer op. En mijn moeder komt hier dat weekend dus de kids splitsen we op. Wij zitten daar deze keer voor een overnachting met ontbijt voor 35 euro incl. de kosten die je betaald aan hotelkamerveiling. Valt mee toch. En zo zijn er tig hotels waar je op kunt bieden. Ik bied zelf altijd in de laatste minuut omdat de prijzen anders worden opgedreven wat ook de intentie is.