sorry voor de late reactie maar toen we terug wamen van de stad ben ik meteen t bed ingedoken omdat ik een zware migraina aanval had Jeroen is nu nog nieuwe medicijnen aan t halen bij de spoedapotheek omdat ik nog maar 1 pilletje heb en ja de pb is aangekomen hoor ik dacht dat t aan mij lag dat t niet helemaal goed ging maar jij hebt er dus ook last van
hai all!! computer moest opnieuw geinstalleerd worden. traag als dikke stront! maar hij doet het weer! weet niet waar ik gebleven was met lezen dus helaas.
Hey, miste je al. Justin nergens meer last van gehad? Misschien ff pagina 466 mijn lange bericht lezen. Is genoeg gebeurd hier.
heb je ook een bericht nummer? mijn lijst staat anders ingezteld. ik zit op pagina 240 en nog iets namelijk
heb het al gevonden. heftig meid. Balen dat Zen het niet kan regelen met zijn werk. En wat de anderen ook al gezegd hebben: je hebt al een eerste stap gezet in de goede richting. door het te overwegen ben je al een stuk verder. je moet doen wat goed voor jou is op het moment,want daar hebben Zen en de meiden ook alleen maar profijt van. Aan een "zieke" moeder/vrouw hebben zij helaas ook niks. Ik kan je alleen maar zeggen, dat ik je heel stoer en dapper vind en dat je naar jezelf moet luisteren. En het gemis van je meiden, word alleen maar beloond als je er sterker en beter uitkomt. Dan weet je meteen weer waarvoor je het gedaan hebt. Een hele dikke knuffel voor jou!
met justin is alles ok. die was een uurtje later bij de dokter alweer helemaal de oude! dus het was wrs een combi van te weinig gegeten/gedronken, miss te snel opgestaan, hoofd gestoten oid, alles bij elkaar en hopelijk maar eenmalig! verder was het hier thuis ehm.......iets minder leuk......het zijde draadje is geknapt en weer aan elkaar geknoopt. We willen alle twee door met elkaar maar we weten even niet zo goed hoe. iemand nog tips? weet het, een beetje vaag, maar wil er niet te veel over uit wijken op het moment. komt miss nog wel.
Dat is het spel. Soms wil het 's morgens heel vroeg of 's avonds heel laat beter lukken. Niet alle veilingen lopen 's nachts.
Misschien relatie therapie. Ook al is Dennis daar niet van maar als hij echt voor jullie wil vechten dan heeft hij het er voor over en zal hij daar (lees over zijn ego) overheen te stappen. En therapie is niet omdat je "gek" bent of zo maar gewoon dat je een beetje hulp nodig hebt van buitenaf om elkaar weer te vinden. Wat wij op onze trouwkaart hadden staan is een zin van Toon Hermans: Liefde is op weg zijn naar jezelf te vinden in elkaar. Fijn dat met Justin alles weer oké is.
Ik had nog een paar foto's beloofd. Deze is van Karstens taart die ik met de workshop heb gemaakt. Bekijk bijlage 162266
En deze zandschelpjes gevuld met een zakje manna gaat hij dinsdag uitdelen op het KDV: Bekijk bijlage 162268
@Senn, gefeliciteerd met Karsten! Leuke traktatie, ga ik denk afpikken voor afscheid van E.smée @Sann, idd wat de anderen zeggen, je bent goed bezig door je probleem te erkennen en ermee bezig te gaan! @Ling, leuk dat je er weer bent En idd misschien relatietherapie? @Daantje, wij gaan volgende week een weekendje naar Baarlo. Weet jij nog leuke dingen die we daar verder kunnen doen? We gaan naar recreatiepark de Berckt, dus zwemparadijs hebben we wel, alleen nog geen indoorspeeltuin oid.
Zandvormpjes bij de action 5 voor 1,25 euro. En de manna hebben we in een kilo verpakking bij de Makro gekocht.
En natuurlijk kreeg ik gisteren een brief van het CB dat ik met Karsten langs moet komen midden in onze vakantie. En we kunnen echt alleen verschuiven als het niet anders is want anders moet je weer vele weken wachten tot je aan de beurt bent. Nou mooi dat ik er niet voor terug ga komen van onze vakantie. Vorige jaar waren we ook pas in oktober of zo aan de beurt dus ik vind het gezegend met ze. En daarbij heb ik ze niks te melden. Het eerste bezoek (onze overburen) zijn alweer weg want die gaan vanmiddag lekker varen. Ik hoop dat ze zon gaat schijnen want de dag ziet er saai uit zo zonder zon. Het is iig wel aangenaam qua temperatuur.