Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja Mees is al helemaal bezig hoe zijn Cars taart eruit moet zien, wie er op zijn verjaardag moeten komen etc... ;)

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hmm, toch maf. Ivy is best een slimmerik volgens mij maar dit snapt ze dan echt totaal niet. Ik denk dat ze pas wat door heeft als de dag daar is en dan nog volgens mij niet begrijpt wat jarig zijn nou precies in houdt behalve cadeautjes en taart.

3. De efteling donderdag was een groot succes. De kids hebben er echt van genoten en wij en mijn moeder ook.

Mees zat echt met open mond :$ in de droomvlucht. En alles moest nog een keer en nog een keer. :)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Lieve Karsten,

Van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Hopelijk heb je ook vandaag nog een fijne dag.

dikke kus van je vriendjes uit België

Niels, Senn, Sven en Maarit, jullie ook van harte gefeliciteerd met het feestvarken! :D

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Karsten heeft het helemaal door, maar ik ben er een paar weken geleden mee begonnen.
    Heb Karsten toen ook uitgelegd dat hij dan een feest geeft en cadeautjes krijgt en hoeveel vingers hij wordt en hij mag uitdelen op het KDV en dat we slingers gaan ophangen en natuurlijk een opblaasbare 3.:p
    En daar gewoon steeds op terugkomen dan gaat het vanzelf leven.:D

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Geweldig toch.:D

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Thanks.:)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb net alle was weg staan strijken voor het echt heel heet is op zolder.
    Dan is dat ook bij voor we zaterdag op vakantie gaan.:)

@Ling heb je veel last van de rook?:(

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    Lieve Karsten.

Van harte gefelcitieerd met je 3de verjaardag

Had je gister ook al gefeliciteerd maar vandaag voor t echie:D

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mayron heeft het wel door hoor dat ie jarig is, die is de dagen aan het aftellen tot ie 3 wordt.
    Morgen gaat ie al uitdelen. Hij heeft zelf van die uitdeelzakjes gekozen met een clown erop ;)
    Daar heb ik dan bij de action een velletje met stickers bij gekocht en een roltoeter en dan die ik er een perenijsje in, want het word morgen weer ontzettend warm dus dat vind ik wel een goeie.

Vrijdag is hij dan jarig, denk dat ik overdag met hem naar de bios ga naar cars, als ie al draait en dan zaterdag vieren we het.

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    Hier gister redelijk op tijd thuis, Meteen t grote zwembad opgezet dus ik duik vandaag met de kinderen t zwembad in:D
    Vanavond komen mijn schoonouders en zusje hierheen om te blijven eten. gaan een dagje strand doen en komen daarna hier bbq-en:D
    straks dus eerst na de boterham naar de slager en bakker lopen en dan is t baddertijd voor ons. dus vandaag wordt er niet veel gedaan in t huishouden op de was ophangen en vouwen na;)

ik wens jullie allemaal een goeie dag toe en hopelijk kunnen jullie de warmte goed behappen vandaag.

ik kom vanavond nog even spieken

12. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hoi,

Hier leeft de verjaardag ook enorm hoor! Maar ook hier al tijdje mee bezig, hij mocht zijn taart uitkiezen, verlanglijstje maken, slingers kopen enz! Het wordt hier as zaterdag gevierd!

Suus oh dat klinkt heerlijk ben jaloers....op precies de heetste dagen van de week moet ik werken grrrr woensdag vrij en dan is het boutweer!

Karsten van harte gefeliciteerd! Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen?

ML wat leuk om weer is wat van je te lezen! Hier hebben we ook fan van Cars...maar volgens mij komt de film weekjw later...ik ga zo is even kijken!

PS broer net gesproken en scan was helemaal super, oh zo'n opluchting....hij was ook super opgelucht!

XX Nina

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

O wat fijn zeg voor je broer en jullie ook natuurlijk.:)

Vandaag gaan we niks bijzonders doen verder.
    Niels gaat zo werken en het is een gewone schooldag dus kan zo weer Maarit naar school brengen, om 15 uur halen en rond 16.30 uur komt Sven uit school.

De kids krijgen vanavond wel poffertjes.:D

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zwem ze en goed blijven smeren hè.;)

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Leuk, Karsten gaat morgen ook uitdelen.
    Omdat het bijna vakantie is gaat hij zandvormpjes uitdelen met een zakje manna erin.
    Maar die had je misschien al op de foto gezien.;):D

16. monkeylove

Ja had ze gezien en vind het een superleuk idee

17. Goed nieuws :) fijn om te lezen

18. Gaan wij ook nog naar toe :) denk dat we dan op een zondagochtend met zijn viertjes gaan. Ze vragen al steeds wanneer Cars 2 nu komt :D
    6 juli komt hij uit, heb net even gezocht.

19. monkeylove

Oke dan word het vrijdag niets. Ben al met hem naar Winnie the Pooh geweest en hij vond het echt heel leuk.
    Heb net voor Leroy een supersoaker bij de blokker gekocht voor 3 zoveel. Kan Lee die geven aan Mayron.

20. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    ik dacht het al....heeft hij volgende week nog leuk uitstapje!!!
    hier vindt Senna bios ook super!

ik zit hier bijna weg te smelten op kantoor...
    nou nog paar uurtjes......

xx

Deel Deze Pagina