Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo, goedemiddag weer eventjes..

E.smée kan ook niet wachten tot ze jarig is :D Ze wil van mijn zus graag oorbellen en van mijn moeder een armbandje en van de rest weet ze het nog niet.. Wij weten ook nog niet precies wat we geven.. Ach, loopt wel los ;)
    Zit zelf nog te dubben over zo'n zand/watertafel.. Is dat nu nog wat voor haar? Of kunnen we dan beter zo'n big aquaplay kopen?

Hier vanochtend naar mijn zus geweest.. Lekker koffie gedronken in de speeltuin en kids gespeeld.. Daarna nog ff naar de action.. Voor mezelf rokje, shirtje en 2 leggings gescoord, voor E.smée een skippybal en voor de dames samen nog een zwembadje en voor C.hris een t-shirt..

Vanmiddag naar mijn tante toe, die heeft paardjes en een grote tuin, dus gaan we daar even met zn drietjes heen..C.hris werkt toch de hele dag ;)

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Jeetje, dan heb ik dus de enige bij wie de verjaardag helemaal niet leeft? Zal wel aan mij liggen dan. Ik ben ook veel te laks met alles en besteed veel te weinig aandacht aan ze.
    Ben om half 12 in de snikhitte naar de psz gelopen en toen boodschappen en terug. Liep met een volgeladen kinderwagen met Aelinn, berg boodschappen, pak luiers, Ivy op het plankje en ook nog een pak luiers in mn hand terug en begaf het zowat. Was echt veel te warm voor al dat gesjouw en kon dat allemaal weer helemaal niet hebben dus liep weer stom te huilen. Thuis gigahuilbui en nog eentje en nog eentje en toen belde Zen en toen weer eentje.
    Nou had ik net al mn moeder verzamled om toch cc's te gaan bakken, lukt het allemaa voor geen meter. Die stomme papieren vormpjes blijven niet mooi geribbeld maar vouwen een stukje naar binnen op sommige plekken. Alsof ze te groot zijn voor de vorm. Zien er dus niet uit denk ik die cc's.

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Sorry voor al dit optimisme en vrolijkheid trouwens:)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Die aqua play zag ik bij het Kruidvat in de aanbieding staan.
    Afgeprijsd van 50 voor 30 euro.:p

Karsten en de andere 2 spelen graag met de watertafel.:)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ander neem je de volgende keer 2 vormpjes dan is het al wat steviger.:)

Meis het is ook veel te warm voor al dat gesjouw.

En die huilbuien laat ze maar lekker komen, beter dan dat je alles opkropt en dan in ene ontploft.;)
    Je hebt nou eenmaal PND en daar hoort dit ook helaas bij.

Bij Sven begon zijn verjaardag ook pas te leven toen hij 4 werd.
    Niks erg hoor.;)

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Daar prik ik lekker doorheen.;)

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Senn: je bent een schat.

CC's zijn wel gelukt, alleen wel vouwtjes dus. Heb er dit keer ff een pizzabord bovenop gezet want ze waren wel erg hoog gekomen en dat hielp. Zijn mooi plat. Nu straks nog het meeste werk met de marsepein. Geen idee waarom ik dit ben gaan doen vandaag. Heb er helemaal geen zin in.

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan zet je ze lekker weg in een zak en ga je morgen of overmorgen ze versieren.:)

Het hoeft toch niet allemaal op 1 dag, de wereld is ook niet in 1 dag gebouwd.;)

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    verdorie, denk bel mn therapuet nog ff om navraag te doen over die opname en of 2 weken ook kan, is ze dr niet meer. Morgenochtend tussen half 9 en 9 kon ik het proberen.

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Dan eten we ze waarschijnlijk gewoon op. Ik moet toch s een keer wat gaan uitproberen, Ivy mag volgende week al tracteren.
    Moet mezelf gewoon een schop geven, ik kom echt to niks meer.

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan laat je het toch lekker.
    Het is veel te warm om iets te doen en dat is echt niet aan de PND te wijten.;)

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dus jij schrijft nu een briefje en die plak je op een plek waar je vaak langsloopt en dan hang je dus om 8.30 uur aan de telefoon morgen.;)

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jeetje je hebt een PND :(
    Wat erg voor je meid. Als ik je ergens mee kan helpen doe ik het graag. Vind het echt jammer dat je zo ver weg woont maar zo zullen er hier wel meer over denken.

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    uhm ff denken. In venlo zit een ballorig, in panningen zit kinderdrome. In venlo heb je ook een kinderboerderij hagerhof genaamd is ook erg leuk, verder in baarlo is er denk ik weinig voor de kids. Weet het zo even niet uit mijn hoofd, zal er nog eens over nadenken ;)

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    @Sann, bij Joost leeft zijn verjaardag ook helemaal nog niet hoor. Het is dat hij het op school heeft gevierd al, maar dat is het. Bij Rick leeft het nu wel meer (maar die wordt 5 ;)), maar die bleef maar zeggen "maar ik ben nog niet echt jarig...." :D :D

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    de "pre-jarige job"

17. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    Karsten van harte gefeliciterd met je 3e verjaardag alweer!!!!

nee geen rook hier geweest. was redelijk windstil...enne ik was aan het werk! ;)
    maar wat een brand zeg!:$

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Senn: ik zet het alarm van mn foon. Werkt nog beter. Moet ik alleen niet vergeten om zo ff te doen.
    @ML: ow wist je dat niet dat ik een pnd heb. Lief aangeboden maar is idd beetje ver weg.
    @Ling: brand?? ow wacht, heb iets gezien over een bejaardenhuis. Was dat bij jou in de buurt?

Heb de cc's toch nog gemaakt maar de marsepein vond eht ook te warm. Bleef werkelijk overal aan plakken en kreeg het allemaal niet goed uit de vormpjes of van de ondergrond af. Hoop keren opnieuw gedaan dus om er nog iets fatsoenlijks van te maken en uiteindelijk zijn ze redelijk gelukt. Was alleen verre van ontspannend zeg. Had eigenlijk gewoon moeten stoppen ipv maar doorgaan.
    Wordt hier trouwens helemaal gestoord van de kleine vliegjes. Of het nou fruitvliegjes zijn of iets anders weet ik niet maar het zijn er heel veel. Zijn er al een heleboel verzopen in een mix van azijn en zeep maar blijven er irritant veel.

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    even een foto van mn cc's. Wil even jullie mening over de cc's met het rupsje. Zien die er een beetje uit? Had zoiets in mn hoofd voor Ivy dr verjaardag.

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    close up

Deel Deze Pagina