Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
  2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Karsten,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
    Wat ben je nu al groot zeg: 3 jaar:D:D:D

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wauw gaaf zeg Sann!:D

Daar mag je echt trots op zijn!!!!:)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hè gatsie wat naar zulke mensen.:cool:

Ik sta ook wel eens uit het raam te kijken maar dat is dan naar het weiland e.d.
    Wat is er nou leuk aan om naar buren te gluren, ik ga liever bij ze op bezoek voor een bakkie of een gesprek. Maar niet met alle buren hoor.:p

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En ook zonder tranen overleven ze het niet, kan ik je uit ervaring zeggen.:D

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hadden ze eerder moeten zeggen, na Carnaval is er altijd uitverkoop van dat soort zaken.:cool:

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Goeiemorgen,

Heb ontzettend slecht geslapen. Veel malen, naar dromen en veel te warm.
    Of die pit-verpleegkundige komt moet ik maar ff afwachten geloof ik. Werd vanmorgen om 8 uur door haar gebeld dat ze me al verschillende malen hadden geprobeerd te bellen en dat ik in het mailcontact met die en die had aangegeven dat ik werkte. Ik zeg euh, die ken ik helemaal niet en heb ook geen mail gehad. Je zit toch in de adhdgroep vroeg ze. Ik zeg nee hoor, ik zit in de depressiegroep. Je naam is toch.....die en die. IK zeg ja dat ben ik wel. Ow zegt ze, hmm dan gaat er even iets niet goed geloof ik, jij wordt nog gebeld voor een afspraak. Ik zeg huh ik ben vorige week al gebeld en heb voor straks kwart voor 12 een afspraak. Ow dan ben je zeker door A. gebeld. Ik zeg nee, volgens mij heb ik jou aan de telefoon gehad. Nouja, zij dacht dus van niet en dat als iemand me gebeld had het A. geweest moest zijn. Even afwachten dus maar wie er komt en of er überhaupt iemand komt. Beetje vaag.
    Ben expres bijtijds opgestaan zodat ik voor de regen nog boodschappen kon doen maar het is hier nu al heeeeeeeel donker en volgens buienradar gaat het zo ook regenen. Heel handig.

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier zijn er een flink aantal flink verslaafd geraakt aan het bakken van taarten een cupcakes.:D

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Namens Karsten, dank je wel.:D

En hij vindt zeker dat hij nu een gote jonne (grote jongen) is.:D

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Het rommelt al hier:x Met onweer zie je mij echt niet buiten. Ben al blij dat ik tegenwoordig gewoon op de bank durf te blijven zitten met onweer ( ooit eens als kind in het bos verdwwalt met vriendinnetje tijdens onweer en bliksem op een open vlakte er in heel dichtbij ons ingeslagen. Hebben dagen niks kunnen horen en daardoor flinke angst voor onweer)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lekker geregeld daar en dat kan je er nu net bij hebben.:cool:

Ga maar vlot boodschappen doen want op de lijn Goeree-Overflakkee - Brussel regent en onweert het al flink en dat trekt naar het noorden.

Niels gaat zo ook snel de vouwwagen halen en boodschappen doen.:p

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat jammer zeg dat je dat op zo'n manier heb moeten ervaren want het is zo'n mooi natuurverschijnsel.
    Ik kan er echt uren naar kijken.:D

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja dacht ook al, als dat wat zegt over de rest;)
    Ik laat de boodschappen mooi ff zitten. Bak wel een paar afbakbroodjes vanmiddag en vanavond eten ze toch bij de gastouder en koop ik in het ziekenhuis wel een broodje. Rommelt mij te hard

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Nou, dat maakt het dubbel hoor want dankzij Zen vind ik eht tegenwoordig ook wel mooi. Vroeger durfde ik niet eens te kijken en ging het liefst onder het bed liggen. Toen in therapie bij "dokter Zen" geweest en langzaam maar zeker steeds een stukje verder. Ik heb zelfs een keer in Oostenrijk op het balkon gezeten en vond het beetje eng maar wel prachtig zo tussen die bergen.
    Het regent al.

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Even weer een Niels actie.:cool:

Gaat om 5.15 uur 1 van de rookmelders af en dan niet het piepje dat de batterij leeg is.
    Hij moest toch plassen dus gaat uit bed.
    Haalt dat ding van de muur en legt hem beneden onder een handdoek en een theedoek.
    Vervolgens kruipt hij terug in bed en ik hoor dat ding nog afgaan.
    Dus ik zeg tegen hem waarom haal je de batterij er niet uit.
    Zijn antwoord, dan moest ik een schroevendraaier pakken en daar heb ik geen zin in omdat ik dan naar zolder moet lopen.
    Nou van dat gepiep de hele tijd kan ik niet slapen en de kat vindt zo'n hoge piep ook maar niks in de oren.
    Dus ik maar uit bed gegaan, haal beneden uit de keukenla een schroevendraaier (Niels weet dat er daar 1 ligt dus hij hoefde niet eens naar zolder) schroef dat ding open, haal de batterij eruit en duik weer mijn bed in.
    Wat is daar nou zo moeilijk aan???:(

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Het trekt idd snel naar boven toe.:cool:

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar als je dan alleen thuis bent kan ik me voorstellen dat je je dan niet op je gemak voelt.;)

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    lekker gemakzuchtig. Goeie actie weer;)

19. hahahahahah sorry :D erg typisch weer.

20. Vaag gedoe ;)

Deel Deze Pagina