Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    aaaah! echt té schattig!!!

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb gister de rest van de was al weggewerkt en weggestreken, dus vandaag waren het alleen nog de handdoeken idd;)

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Leuke foto's Senn! Fijn dat het zo'n geslaagde middag was. :)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
  5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga dinsdag de was vouwen want morgen als de begeleider thuis is ga ik werken want dan ben ik dinsdag voor als Maarit nog niet naar school kan.;)

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hele dikke knuffel voor jou en voor je jongens!!!!

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat je oom het allemaal geregeld heeft, zal voor hem ook niet makkelijk zijn geweest.

En knap hoor van de jongens dat ze er zo mee om gaan.
    En vragen stellen is ook een manier van verwerking voor ze.

Ik wens jullie heel veel sterkte de komende dagen en de tijd erna.
    Is woensdag de crematie?:(

Knuf van mij.

8. denk aan bakspulletjes ;) :p

9. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    he buddy, dikke knuffel voor jullie!!
    fijn dat je oom alles it handen heeft genomen. en neem je tijd voor het verwerken. ook voor je jongens. die zullen het ook wel zwaar hebben, op hun manier. strekte ermee.

10. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    yup, ga aan de slag!! miss tot later nog even!! als het snel gaat en als Dan is afgelopen ;)

11. @Christiea, hele dikke knuf voor jou.. Weet nog steeds niet goed wat ik moet zeggen... Ook sterkte de komende tijd met de crematie, e.d.

@Senn, leuke foto's zeg! Lieve kids..

@Ling en Ramoon, succes met opvouwen ;)

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    @christie: hele dikke knuffel meis. Weet ook even niet meer zo goed wat te zeggen. Wel fijn dat jullie zo goed begeleid zijn in de laatste fase, dat maakt het ook 'makkelijker' of hoe jij het zegt rustiger voor jullie om te weten wat er precies gebeurt. Makkelijk is het nooit, maar weet het ook niet goed te omschrijven.. Er gaat morgen een kaartje voor jullie op de bus!

Senn: hoe was jullie verjaardag? Flink verwend geworden?

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Mijn taart werd beoordeeld met een 9,5 en een 10 met een griffel :D. En heb de eerste opdracht al binnen ;). Mijn nichtje wordt 5 mei 3 jaar en wilde een taart met een lieveheersbeestje erop ;). Dus dat wordt weer hobbien :p

14. @Daantje, het is heel leuk om van zo'n blanda bolschaaltje van de ikea een lieveheersbeestje te maken ;)

Kikkerprins en Rozeheid |

15. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ff checkn!!

16. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    hmmm banner werkt niet ff wat anders doen...

17. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    he? wat doe ik nou verkeerd??

18. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ahh! daar is ie! :)

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Christiea: wat fijn om even wat van je te lezen. Kan me voorstellen dat het moeilijk was om bij je vaders overlijden te zijn. Heel dubbel dan wel. Wel erg fijn dat je oom het regelen heeft overgenomen. Sterkte meis
    @KK: wow wat een gave taart zeg. Dan moet de eerste plaats wel iets bijzonders geweest zijn zeg. Boel kitkats zijn er in gaan zitten of niet?
    @Senn: fijn dat het zo'n leuke dag was en Maarit lekker verwend is. Hoe vond ze de taart? (of heb ik daar nou overheen gelezen) Wat een geweldige foto's zeg!
    @Ling: jij ook al zo'n mooie banner zeg!
    @Daantje: leuk al een opdracht voor een taart binnen. Kun je mooi oefenen.
    @Ramoontje: altijd mooi als het in het echt nog beter is. Klinkt wel goed.

Wij zijn vanmiddag flink in de voortuin bezig geweest. Alle perken onkruidvrij gemaakt ( en geloof me, er stond heel veel) en Zen alle voegen uitgekrabt en daarna met gif gespoten. We zijn geen voorstander van gif maar het komt zo extreem tussen de bestrating omhoog dat we het toch maar gedaan hebben. Het ziet er weer netjes uit. Helaas kan ik nu natuurlijk weer niet op of neer van de rugpijn.
    Zen kreeg nog een mail van zn moeder dat ze volgende week graag nog met mij wil afspreken. Pfff, heb ik zo geen zin in. Heb meer dan genoeg aan mezelf de laatste tijd.
    Morgenochtend weer naar mn werk. Bah, hopelijk gaat het wat beter dan afgelopen keer.

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    kk: idd erg leuk idee! Ga ik zeker wat mee doen!.

Deel Deze Pagina