Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    pff een drukke morgen achter de rug. Vanmorgen 2 wasjes gewassen en opgehangen buiten. Toen de auto weg gebracht, nog naar de groenteboer. Finn nog fruit en de fles gegeven, en toen ie bijna de fles uit had toen spuugde hij alles weer uit :(. Ik zat helemaal onder. Het kwam zelfs uit zijn neus :(. Nu ligt ie lekker op bed. Zometeen mika ook naar bed en dan even tijd voor mezelf.
    Leon is er vandaag de hele dag niet. Hij komt pas om 23.30 uur thuis een keer. Hij gaat naar Roger waters in het gelredome met een kennis. En natuurlijk zijn de kids dan allebei erg druk en willen ze allebei tegenlijk aandacht voor mij.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hij heeft gewoon nog steeds griep.
    En waarschijnlijk eerst de keelontsteking met een buikgriep eroverheen.
    Voor het hoest 's nachts heb ik nu Promethazine gekregen en we hopen dat als hij 's nachts beter slaapt ook overdag wat lekkerder in zijn vel gaat zitten.

Ze zag ook aan mij dat ik aardig op mijn tandvlees loop aangezien dat ik zelf ook nog niet 100% herstelt ben.

Als Karsten donderdag nog steeds koorts heeft dan moeten we weer terug.

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Klinkt ook weer als een neerwaartse spiraal.:(

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lekker toch, geniet er maar lekker van.;)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wens hem maar veel plezier.:)
    Kon je je maar in 2en splitsen hè, soms wil ik mij wel eens in 3en splitsen maar dat gaat gewoon helaas niet.:(

Heb je al bedacht wat je lekker voor jezelf gaat doen?:)

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nee ik heb niks bedacht. Moet eerst de laatste naar bed zien te krijgen en ben bang dat als die op bed ligt dat de volgende alweer wakker wordt en dat ik nog steeds geen rust krijg :(.
    moet even diep in en uit zuchten want begin een beetje kriegel te worden nu..

7. Zo, was ik weer ff..

Ben alweer flink verkleurd net.. Is flink warm in de zon. Meiden lopen nu ook in t-shirt. Dat kan toch wel? Straks op de fiets naar een vriendin toe. Dan neem ik wel ff jasjes mee, want weet niet hoe snel het afkoelt natuurlijk ;)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maarit loopt ook in een t-shirt rond.
    Sven en Karsten niet maar dat is puur omdat ze ziek zijn.;)

9. Ja, hier hebben ze vanmiddag ook lekker in t-shirtje rondgelopen ;)
    Nu ff eten en dan vanavond als ze naar bed zijn even milkyway cc's maken en daarna forest story spelen :p :D

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb ook zin om vrijdag en zaterdag aan de slag te gaan met bakken.
    En dan maandag en dinsdag weer voor het uitdelen op school.
    Dan ga ik marshmallow muffins maken.:D

Hier ben ik ook veel op Forest te vinden.
    Heb je vanmorgen weer kebab gegeven, als je dat zat bent moet je het zeggen hoor.:p
    Heb je ook voor 50 munten ingehuurd, is niet veel maar alle beetjes helpen denk ik dan.;)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga met Niels de kids naar bed doen.:)

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Finn gaat zo naar bed, en ik ga er denk ik achter aan. Was een vermoeiende dag vandaag. Voel me ook niet lekker, beetje misselijk...

13. is prima. beetje energie is wel welkom

ben nu trouwens op zoek naar rotan, verf en blok hout ;)

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ook.
    Dan denk je zo ik heb mijn gebouw af en vervolgens moet je hem nog gaan bedekken. Zou ook too easy zijn.:p

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Beterschap meis en doe maar rustig aan voor zover dat kan.;)

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hihi die verwarming is gewoon beplakt met een ikeasticker

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    heftig besluit, maar wel heel begrijpelijk hoe hard ook. Mijn tante kreeg toen ook chemo ter verlichting maar leek alleen maar meer te lijden erdoor en dan schiet het zn doel voorbij helaas. Knuf voor jou meis

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wat en lekker ventje zeg!

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Bedankt voor alle felicitaties hier en op hyves. We hebben een superleuke dag gehad. Hij begon wel wat anders dan verwacht. Was vannacht al een paar keer wakker geworden van Aelinn dat ik dacht huh maakte die nou een raar geluid. Om kwart over 6 werd Ivy wakker dus Aelinn ook en toen hoorde ik het dus goed, ze hoestte echt alsof er een zeehond naast me lag en hoorde dr ademhaling heel erg aanlopen. Uiteindelijk dus om 9 uur naar het inloopspreekuur gegaan maar gelukkig waren dr longen schoon. Het is een beetje een kroepachtig hoestje zei de dokter dus even in de gaten houden maar. Ze voelt zich verder goed gelukkig. Uiteindelijk met flinke vertraging dus om 11 uur/half 12 in blijdorp aangekomen en daar een superleuke dag gehad. Nu dus moe maar tevreden op de bank.
    Oja, Ivy heeft trouwens heel stoer gelijk de hele nacht in dr nieuwe bed geslapen en nu ook weer.

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Goedemorgen, Finn heeft super geslapen, Hij heeft om kwart voor 8 gister avond de laatste gehad en vanmorgen om 7 uur was ie wakker! Heerlijk!
    Zometeen mika klaar maken voor de creche Finn gaat ook mee, gaan Finn en ik daarna naar de slager wat beleg en brood halen..

Deel Deze Pagina