Kan hij niet met je mee naar de Arbo zodat hij voor je op kan komen aangezien dat figuur daar totaal geen begrip voor je heeft.
bleh ben kotsmisselijk. Ik ga maar s de luiertas klaar maken en dan zen er uit trommelen. ow eerst ivy maar helpen, die trektr alles uit en gaat op het potje
Ik heb Niels net naar bed gestuurd want hij had een beroerde nacht gehad en hij heeft nog een late dienst dus hoop ik dat hij nu nog even een paar uurtjes kan pakken. Ik ga eens alle was opvouwen. Heb ik heel veel zin in NOT.:x Mja heb nog steeds niet zo'n apparaat gevonden die het automatisch doet dus ik zal wel moeten. Laters..........
leuke foto's hoor Sann, en je staat er zelf ook leuk op!! En... heeeeel veel succes voor zo dadelijk!!
mirrem. ik duim ook voor je meid. hoop echt van harte dat je daar mag blijven wonen met je kereltje. daantje. ben je al verder gekomen met die tip van sann? sann. leuke fotos en jij ook al zo een begripvolle kerel:x verder ben ik t alweer kwijt, zit zo niet lekker in mijn vel. Nikita is met de paracetamol lekker te pas en heeft gelukkig niet meer gespuugd. straks MOET ik een wasje ophangen want heb geen beddengoed voor Max meer en ben bang dat ik t geheid nodig ga hebben vandaag Verder ga ik niet veel doen vandaag. Heb op de een of andere manier zoveel maagpijn. als ik op de grens van mijn maag/buik duw krijg ik mega zere steken en als ik buk om bijv iets op te pakken lijkt er wel een knoop of iets in te schieten. gelukkig mag ik om 15.20 uur naar de dokter toe dus dan leg ik dat meteen voor natuurlijk voor Nikita heb ik vrijdag een afspraak staan voor als ze nog niet beterder is dus die mag ik vlak van te voren nog afzeggen mocht ze wel weer de goede kant op gaan. ga nu maar ff mezelf bij elkaar schrapen en de was buiten ophangen. kan t maar weer schoon zijn
Ha meiden, Mirrem: heel veel succes nu, ik denk aan je! Wat moet dit spannend voor je zijn zeg!!! Ik ben erg benieuwd wat we straks lezen als het gesprek voorbij is!!!! Suus: wat balen dat je je zo beroerd voelt elke keer. Ik hoop dat de HA iets voor je betekenen kan, want dit kan natuurlijk niet, dat jij je elke dag zo rot voelt! Wat een gave banners trouwens allemaal!!!!! Daantje: ben benieuwd of je er al uit bent, wat voor vulling je gaat gebruiken! Sann: veel succes bij de Arbo, hopelijk kun je een beetje voor jezelf opkomen daar en nemen ze je serieus!!! Hier een gezellig ochtendje gehad. Arinde was gelukkig goed in haar doen...dus ik ook Ik heb buiten en binnen de ramen gezeemd aan de voor- en achterkant, heerlijk zeg! Verder gewoon lekker genoten van het heerlijke weer! Arinde vind het tegenwoordig erg leuk om buiten te spelen, dus dan heb ik echt geen kind aan haar. De bestelling is inmiddels ook binnen, dus mijn kapsel is gebakken en botercreme is gemaakt. Als het kapsel genoeg is afgekoeld kan ik het straks nog vullen en afsmeren. En dan kan ik het vanavond mooi gaan decoreren. Zal zo ook nog eens wat foto's spammen van de kids
Je bent dus op je wenken bediend Heb je alles al rond wat oppas betreft enzo voor als je straks naar school gaat? Gaan de meiden weer naar een gastouder of heb je wat anders geregeld?