Sann: is Ivy weer wat beter in haar doen dan gisteren? Ze heeft het vast gezellig gehad met beide oma's op de pszHet zal jou wel energie gekost hebben om met je sm om te gaan! Leuke aftelkaart trouwens!!!! Daantje: goed idee om de letters op een plank te doen. Anders kan je ze ook nog helemaal onderaan de taart plakken, als onderste rand. En dan de stippen een beetje bovenop houden Senn: ik denk dat het eerder een sprongetje is, want hij is sowiezo iets onrustiger dan we gewend zijn van hem. En op zijn kamer heeft hij een verduisteringsgordijn, dus daar kan het niet aan liggen. Suus: balen dat je nog zo zwak bent dat je amper kan trainen. Even rustig aan dus maar! Ramoontje: fijn dat je kapsel gelukt is! Wat voor taart ga je maken? KK: jullie boffen maar met je buurtjes, gezellig hoor Hier niet zo'n lekkere nacht gehad. Ik had het veel te warm....ga straks even ons dekbed omwisselen, want ik vind het tijd worden voor het zomerdeel!!!! En er zat ook nog een mug op onze kamer, die me flink te pakken gehad heeft, dus ik werd halverwege de nacht wakker met vreselijk jeukarmen Joucke presteerde het om het vanacht koud te hebben...raar jochie Ik had hem zijn zomerslaapzak aan gedaan, maar dat vond hij blijkbaar maar niks. Om 2 uur werd hij brullend wakker en werd echt niet stil. Toen hij 2 minuten bij ons onder dekens lag, sliep hij weer en heeft hij de hele nacht doorgeslapen...dus die slaapt vanacht weer gewoon in een dikke winterslaapzak Hier alleen vanmorgen gewerkt, vanmiddag zijn de kids vrij dus ik ook Arinde en Joucke zijn nog bij de gastouder, dus ik heb echt even een middag voor mezelf. Ga zo lekker boodschappen doen voor de paasdagen en dan even in het hh aan de slag ach ja, het moet toch gebeuren. Vanavond eten we om 5 uur, want ik moet vroeg weer in de kerk zijn voor de paasviering van school.
Drukke middag dus. Ik hoop dat Joucke vannacht gewoon weer lekker doorslaapt in zijn winter slaapzak. Ik had het vanmorgen vroeg ook koud en lekker het 2e dekbed weer over mij heen getrokken.
15 kwartier (beetje mosterd na de maaltijd maar las het nu pas ) Wij zitten vanmiddag lekker binnen.....Joost was vanochtend ondanks het insmeren met factor 30 toch al aan het verbranden :x. En hij wil geen petje op en om 'm nou een shirt met lange mouwen aan te doen....
Ik heb nog geen idee....morgen eerst maar eens vulling meenemen of iig ingrediënten voor de vulling.... En wat Joucke betreft....hij koelt natuurlijk toch behoorlijk af als hij slaapt.... Doe je 'm vanavond toch lekker alleen een luier+romper en dan idd de winterslaapzak en verder niks....dan heeft hij 't vast niet meer koud. Veel plezier met de paasviering van school!
ben wel met alleen het bekleden al 2 uur bezig geweest!! pffff was blij dat ik diego, en nick en de 3 al had gemaakt. de taart heb ik gister gebakken en de vulling en botercreme allemaal vandaag. was om 10 uur begonnen ongeveer (ben wel nog tussendoor weg geweest hoor) en was om half 3 klaar!! pffff maar het resultaat mag er zijn!! ff uitrekenen wat ik nu kwijt ben aan alles....
Kun je nagaan hoe lang ik met die 2 taarten van mij bezig was. Het is leuk om te doen maar erg tijdrovend.
wij hebben de rest van de dag echt binnen doorgebracht.....en Joost is nog steeds rood op zijn armen en in zijn gezicht, dus echt een beetje verbrand
ik heb zo'n liniaal. weet ff het merk niet meer, tabbit oid geloof ik. het is wel lastig om ze er heel uit tekrijgen maar de truc is echt om heel veel poedersuiker te gebruiken. de liniaal en het werkblad/marsepein. ik weet nu dat de suiker toch wel intrekt. heb nu ook een kwastje om het weg te vegen. ik weet niet of ze ook hoofdletters hebben maar denk het wel. Had ik ook liver gehad maar niet goed over nagedacht. dank je wel trouwens en jij ook ramoontje! vond hem ook wel cool! en senn, ja ik wil niet weten hoelang jij bezig bent geweest!!