Beterschap met Aelinn. En je hebt mooi weer gehad zeg om naar de dierentuin te gaan. Super dat Ivy zo goed in haar nieuwe bed slaapt.
Karsten heeft ook super geslapen met de medicatie tegen het hoesten. Dat was dus echt hetgeen waarom hij zovaak wakker werd. Ik kon maar moeilijk de slaap vatten. Toen ik naar bed ging begon het onwijs te stormen.:x Om 3.50 uur stond Maarit aan mijn bed om te zeggen dat ze in haar bed had geplast dus kon een bed verschonen en een was in de draai zetten. Die hangt alweer te drogen zodat het vanavond op haar bed kan. Om 13.30 uur maak ik Niels wakker en ga ik zelf nog even plat, want nu komt de vermoeidheid eruit dat Karsten al die dagen ziek is geweest en wat voor tol dat geëist heeft.
Ben ik even, gistermiddag was ouderwets gezellig . Heb alleen gistermorgen een virus binnengehaald op mijn laptop, en Pat is de hele avond bezig geweest ermee, maar vooralsnog is er geen beweging meer in te krijgen. Heb nu even de kleine mini laptop, maar die heeft een belgisch toetsenbord en daar kan ik dus niet zo goed mee overweg *zucht*. Ik hoop dat ik straks manlief zijn laptop kan lenen want dit is niks zo, of beter nog dat we mijn eigen laptop weer aan de praat krijgen. Ik wilde het jullie alleen wel effe laten weten, dus bij dezen .
Goedemorgen! Hier een lekker nachtje gehad. Vandaag lekker vrij. Ik heb wel een lijstje met dingen die ik moet/wil doen Misschien dat ik nog even ga zwemmen met I.ndi maar ik zie eerst wel hoe het loopt en of ze te pas is want gister na school was ze echt NIET te genieten. - Basisschool bellen voor inschrijving, -Vakantie opvang bellen voor tzt (Mijn zus werkt op BSO en daar mag ze in de vakantie heen, is in dezelfde woonplaats als waar ik werk dus dat scheelt mij veel heen en weer gereis in de vakantie) - Naar de bank (Heb mijn pas met het internetbankieren per ongeluk geblokt ) - Boodschappen - 2 wassen draaien, opvouwen -afwassen -stofzuigen/dweilen/stoffen En dan OF zwemmen OF naar schoonmams OF naar mijn eigen moeder maar dat zie ik nog wel
Ja gaat goed! Doe het minimaal 2 keer in de week en soms 3 keer in de week. Ben bezig voor een basisschool maar wat lastig zeg. Zijn de kleuters tegenwoordig op vrijdag middag niet meer vrij? Op alle scholen hier in de buurt is de vrijdagmiddag gewoon les. Nou heeft de ene school 5 vrije vrijdagen per jaar(maar dan pas vanaf groep 5) en de vakanties zijn langer. Maar de andere scholen hebben dat weer niet.
Oh ik zie dat de ene school (die het dichst bij huis is) ''onderbouwvrije dagen'' heeft ingevoerd. Maar dat zijn dan weer verschillende dagen wat me dus ook dagen op mijn werk gaat kosten Maar op de ene school zijn dat 5 vrije dagen ter compensatie van die vrijdagmiddag en op de andere school zijn dat er 8 ( en daar komen dan nog een aantal studiedagen bij)... Erg verschillend dus
Hier is het (op de school van Maarit) dat ze op woensdag en vrijdag halve dagen gaat. Vanaf groep 5 is het op woensdag tot 12.15 en op vrijdag tot 15.00. Vind ik wel prettig. En we hebben maar ook 3 studiedagen per jaar, dat scheelt ook.
lastige keuze kwebbels. Gelukkig hebben we hier 1 basisschool waar alle kids naar toe gaan . En waar mika naar toe gaat daar heb ik ook nog op school gezeten .
heb vandaag echt geen zin om wat te doen, ben vanmorgen al naar de slager geweest. zometeen finn wat fruit geven. Gister heeft meneertje boontjes gehad, dat ging erin als niets . Heb nog boontjes over dus maar weer wat maken voor Finn..
nou take 3 om te reageren :x. heb mix voor een bisquitbodem, mix voor botercreme, starterspakket fondant, uitstekers bloem en rond, en een bakblik.
whaha ik ben ook benieuwd of ik er wat van bak, ben er bang voor . Weet nog niet wanneer ik ga bakken, denk van het weekend. Had al vernomen dat als de bodem klaar is dat het lang moet staan om dan pas te vullen en dan nog een keertje decoreren, en als je het afsmeert van te voren met botercreme moet het ook nog een tijdje rusten toch? Dus je bent ongeveer 3 dagen bezig met 1 taart? of ben ik nu aan het overdrijven