Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Balen zeg van de waterpokken! Gelukkig heeft hij er niet te veel last van..Zijn ze al ingedroogd?

Meis wat ontzettend naar zeg hoe het nu allemaal loopt/. Ik kan me voorstellen dat je je wel eens afvraagt hoe het zo allemaal gelopen kan zijn :(:( Pff ik hoop dat hij uiteindelijk inziet dat strijd niet veel oplevert. Is er al iets meer duidelijk of je eventueel in je huis kan blijven wonen?

2. kwebbels

Ik heb eergister maat 29 slippers gekocht voor der (ze heeft haar ene voet maat 28,5 en haar andere maat 29,5) :)

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dat is idd heel erg onredelijk. Waarom doet hij toch zo :(. Heb het zo met je te doen meis. Wilde dat ik je kon helpen :(. helpt de mediator (of hoe noemde je dat ook alweer) een beetje of helemaal niet?
    dikke knuf meis!

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    sow echt een groot meisje! mika zit nog steeds in 24 en soms in 25 ligt aan het model..

5. kwebbels

Ja het is alleen wel lastig dat ze grote voeten heeft maar ook nog eens 2 verschillende.;)

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    sow finn ligt weer lekker op bed. die heeft het uitgevonden om elke keer als ie in bed ligt in de rechter bovenhoek (voor hem, voor ons links) te gaan liggen en het dan op een huilen te zetten omdat ie dan met zijn hoofd klem zit in de hoek *zucht, mannen :p*. Zo trof ik hem net ook aan toen ik hem op ging halen. Hij sliep wel heerlijk dat wel :D. Net een klein half uurtje opgeweest en toen was ie weer moe.. dus maar weer lekker naar bed en ik ga tussen nu en een half uurtje ook naar mijn bedje. Leon is naar vvv dus die verwacht ik niet voor half 12 thuis.

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    scheelt 1 maat.. lijkt me idd erg lastig.

8. kwebbels

Haha net wat je zegt..Mannen :p:p

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Daantje: wat vervelend dat Mika koorts heeft, helemaal met dit warme weer zeg. Beterschap voor hem. hier zijn de warmtebultjes ook weer present.
    @Kwebbels: lekker he zoveel buiten zijn. Jemig wat is Indy groot zeg. Dacht dat Ivy groot was zeg, maar die is toch 5 a 6 cm kleiner.
    @KK: jammer dat de meiden er nog te klein voor waren. Maar jullie hebben je evengoed dus wel vermaakt. Gelukkig maar.
    @Mirrem: ach meis wat een ellende toch. Wat bezielt R. toch allemaal joh. Hoe kan je leven in hemelsnaam teveel om je kind draaien. Hele dikke knuffel voor jou.
    @Ramoontje: knap hoor dat Joost het hele stuk zelf gelopen heeft! Heerlijk ff fietsen. Zou ik ook zo graag willen maarja Aelinn kan nog niet mee dus zit er niet in.

10. kwebbels

Ja want je zit dus altijd met 1 te grote schoen, omdat een te kleine schoen geen optie is. :( Nu ben ik blij dat het weer zomer wordt en ze lekker slippertjes aan kan want met een te grote sandaal lopen is helemaal lastig :( Vorige zomer was het ook echt geen gezicht. Tenen van haar ene voet waren normaal zichtbaar maar de andere (die dus een maat kleiner zijn) verdwenen helemaal onder het bandje..;)

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    vergeet mezelf nog. Had een hele goeie dag vandaag tot aan het avondeten. Had mezelf er aan gehouden om weer te koken en toen aten allebei de dames helemaal niks er van en toen kwam er toch nog een huilbui. Ivy was weer lekker tegendraads met naar bed gaan, maar is wel zonder nog te roepen gaan slapen dus das super. Na de fles spuugde Aelinn mij en de bank onder. Jammie. Heb eht een beetje schoon gemaakt. Morgen maar even een paar hoezen wassen.

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    kan ze dan op slippertjes lopen? ik vind het nog eng voor mika om echt op slippers te laten lopen. Moet eigenlijk aankomende week nieuwe sandalen kopen want deze zijn eigenlijk net te klein :)

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    jee grote maat al zeg. Ivy heeft nog 25. Wat lastig een hele maat verschil

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ivy loopt ook op slippers. Gaat prima hoor. ze rent er op en al

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    sann hoe is het vandaag met je?

16. kwebbels

Ja dit zijn niet gewone slippers. Er zitten extra bandjes op zeg maar. Speciaal voor kinderen. ;)

17. kwebbels

Oh wat ontzettend rot zeg dat je een huilbui kreeg. Gelukkig is Ivy goed gaan slapen :)

18. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Het lijkt erop dat ik met behulp van mijn ouders hier kan blijven wonen. Dat zou al zooooo fijn zijn!! Maar nu doemen de problemen rondom het ouderschapsplan op. In onze relatie heb ik altijd alles met M.ees gedaan. Alles er (met veel plezier hoor, had niet anders gewild) voor opgegeven, voor geregeld op het werk, het opvoeden van Mees was gewoon mijn ding. R was er meer voor de leuke dingen zeg maar en deed vooral ook veel zijn eigen ding. De zondagen bijv. deden we ook wel dingen met ons drietjes (zaterdag werkt hij dus was ik altijd al alleen met M.ees) maar ik plande mijn dingen die dag rondom Mees en had de 'hoofdzorg' zeg maar en hij deed wel dingen met ons samen maar vooral ook zijn eigen ding. Weet nog dat Ano toen voorstelde met mijn studie dat R. meer op zich zou nemen zodat ik meer tijd zou hebben om me aan mijn studie te wijden, maar dat soort dingen waren hier in huis echt onbespreekbaar! R. claimde tijd voor zichzelf en als ik een keer zei dat ik zo druk was of een keer moe was zei hij 'ja, maar jij wilde toch zo graag een kind!!'
    Maandag was dan wel papa dag tot 16.30 uur, maar de rest van de week lag alle zorg bij mij. 's Avonds at ik altijd allleen met M.ees omdat R. laat thuis was uit het werk. Bij slecht slapen was ik altijd degene die eruit ging, ik ben altijd degene die hem dingen leert, met hem naar de dokter gaat, het consultatiebureau, eigenlijk alles deed ik alleen en 99,99% van de zorg en opvoeding heeft altijd bij mij gelegen, maar nu wil R. een omgangsregeling waarin M.ees elke zondag en maandag bij hem is en daarnaast een aantal maanden waarin hij makkelijker vrij kan nemen van het werk nog 2 dagen per maand extra. Het is een heel verhaal maar het komt er op neer dat alles rondom de wensen/behoeften/ het werkvan R geregeld moet worden (volgens hem) en dat dat ten koste gaat van alle structuur en regelmaat. Juist iets waar M.ees heel gevoelig voor is, altijd al geweest ook. Je kan van een kind bijv. niet verwachten dat in 1 maand nog geen 3 weken hetzelfde ingedeeld zijn vind ik!! En ook niet dat omdat papa het zo goed uit zou komen, binnen 1,5 jaar tijd, M.ees 4 x aan een ander schema/ouderschapsplan zou moeten wennen! Boeken kan ik erover schrijven. En nogmaals als hij binnen onze relatie nou ook zoveel met de zorg bezig was geweest en niet alleen op momenten dat het hem uitkwam....:x:x:x
    Soms denk ik echt dat het beter zou zijn een advocaat in te schakelen, omdat het nu een kant op dreigt te gaan die gewoon ten koste van M.ees gaat en dat kan toch niemands bedoeling zijn, maar helaas, met R. is geen zinnig woord te wisselen.

19. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    en ik maar denken dat M.ees op grote voet leeft, met zijn maat 28:$

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    oja, nog iets waarvan ik nou ff niet zeker weet of ik me zorgen moet maken. Ivy wilde vanmorgen ook op de weegschaal staan en ze bleek ruim een kilo afgevallen. Stond nu op precies 13 kilo en het was ruim 14. Kind eet ook zo compleet waardeloos. Trok haar een rok van vorig jaar aan en de elastieken konden gewoon op dezelfde stand blijven staan

Deel Deze Pagina