Joost wil normaal gesproken ook altijd gedragen worden, en als ik (of de juf, of net wie er met hem mee is) dat dus niet doe, gaat ie op de grond zitten
die hebben het bijna alleen maar over het belang van contact met de vader. En nogmaals, tuurlijk is dat belangrijk, maar ze moeten ook kijken naar hoe de zorgverdeling en de relatie tijdens het huwelijk was! En ook dat de reden van scheiding oa was dat R vond te weinig tijd voor zichzelf te hebben en dat er teveel tijd en aandacht aan M.ees werd besteed!:x:x
had er inmiddels al wat over geschreven. Goeie dag gehad dus die heb ik in the pocket. Was alleen rond avondeten beetje voorbij. Maar gaat verder wel hoor
Nou, M.ees is nog steeds wakker. Die slaapt de afgelopen weken meestal niet voor 21.30 uur, zucht..... Ook dat krijg je nu, dat R. alleen maar alle lusten heeft op de momenten dat hij M.ees ophaalt en niet ziet dat als M.ees weer thuis is hij kei onrustig is en slecht slaapt enzo. Echt, idd mannen?!!!:x:x:x Jij slaap lekker voor zo!
ja die hebben wij ook. Maar ook zonder die bandjes gaat het goed. Bij 1 paar waren vorig jaar de bandjes kapot dus toen zonder en ging prima na ff oefenen.
Indy is niet alleen groot maar qua gewicht ook behoorlijk....waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat ze dik is hoor! ....Heb effe gekeken hoe groot en zwaar Rick was toen hij ong. 3 jaar was,....die was ook 1,07 m en woog 16,3 kg en die was heel groot voor zijn leeftijd....qua gewicht zat hij halverwege tussen de midden en de bovenlijn.... Maar er is natuurlijk ook nog verschil jongen-meisje..... Qua schoenmaat gaat ze ongeveer gelijk op met Rick...die had toen ook 28 of 29.
pff mirrem... dit is gewoon een k*t situatie.. het liefst zou je hem een klap voor z'n kop verkopen in de hoop dat ie dan wel redelijk gaat denken. Dit kan toch niet. Nooit naar mees omgekeken om het maar zo te zeggen en nu bijna de halve zorg willen eisen.. Kun je dat niet voorleggen bij diegene die uitspraak doet over de zorg? of is dit echt iets wat jullie samen moeten regelen.. anders zou ik voet bij stuk houden hoor wbt mees. Hij is het belangrijkste.
hmm, knuffel voor jou meis. Kan me heel goed voorstellen dat het je dan toch weer ff teveel is hoor! Moeilijk soms om de benen eronder te houden, maar volgens mij doe je het heel goed hoor
Meis dit is inderdaad om moedeloos van te worden. Ik kan me voorstellen dat je er gewoon MOE van wordt. Ik vind je wel echt sterk overkomen! Het is niet niks wat je allemaal op je bordje krijgt en toch probeer jij er zo sterk mogelijk uit te komen voor jouw en M.ees! Hele dikke knuffel meis.
Is toch wel redelijk normaal hoor....volgens mij . Joost heeft ook een kleinere voet....die heeft nu maat 25, terwijl hij aan 1 voet met 24 ook toe zou kunnen (en bij Rick zit er ook ong. een halve maat verschil tussen)
zou het afvallen wel ff in de gaten houden. En anders bij twijfel volgende week even de HA bellen. Is het anders niet iets om als ze slecht eet, haar voor het slapen nog een flesje peutermelk te geven? Doe ik bij M.ees ook regelmatig hoor, als hij minder gegeten heeft of als hij een avondmaaltijd zonder groenten heeft gehad
ik vind dat laatste wel iets wat zeer zwaar mee moet wegen hoor! vind niet dat ze kunnen maken om te zeggen van ja maar hij is de vader.. als ie zo al niet voor zijn zoontje kan zorgen wie zegt dat hij dat dan wel kan.. misschien doet ie dit om jou een hak te zetten ofzo.. ik roep maar wat hoor. Maar snap het niet omdat hij diegene was die wilde scheiden toch?
ja las het in een quote , heb er blijkbaar overheen gelezen. fijn dat je wel een goede dag gehad hebt.
Nou ja "lekker" fietsen....papa had het makkelijk, die zat alleen.....en ik kon fietsen met alle 2 de jongens op de fiets.... Joost moet eigenlijk naar het achterzitje, maar Rick kan echt nog niet zelf meefietsen (laat staan zonder zijwieltjes)...maar die kan ik niet meer vastzetten in het achterzitje en hij kan zijn benen niet meer kwijt . Van de week maar eens even gaan speuren voor een ander soort achterzitje, al was het maar voor bij papa op de fiets .
Ja ze is indd groot en ze is ook zeker niet de lichtste inderdaad Ik probeer er nu al wel op te letten qua snoep/ijs en dergelijke want ik ben als de dood dat ze straks overgewicht krijgt maar misschien overdrijf ik wel een beetje .. ik weet ook niet echt.
Ja, dat ga ik zeker ook nog wel een paar keer doen hoor. Probleem bij mij is dat ik altijd het voor een ander opneem en dingen goed praat en dat in onze relatie ook altijd voor R heb gedaan. Ik geef hem nu nog steeds 10000x meer respect dan hij mij geeft. Maakte mij van de week zelfs voor K*T uit op de parkeerplaats bij de mediator omdat ik een weekje met M.ees op vakantie wilde en hij zich op een of andere manier in zijn hoofd haalt dat ik dat doe om hem dwars te zitten. Maar goed, als je dat al die jaren gewend bent is het heel moeilijk om nu ineens voor jezelf op te komen. Ik probeer dat nu zeker wel te doen en houd me voor dat het voor M.ees is en gewoon moet, maar het is zoooo zwaar. Zeker omdat ik al overspannen was voor deze hele situatie...