mirrem, mijn respect voor jou hoor! net wat kwebbels zegt, je bent echt wel een sterke vrouw! hoe jij alles in het werk stelt om het voor mees goed te hebben.. petje af!
ja, hij is idd degene die wilde scheiden, alhoewel ik eigenlijk meer reden ertoe had, zeker als ik zo op onze relatie terugkijk. hij zei dat het gevoel weg was voor mij, hij er niet meer aan wilde werken, een ander ontmoet had en nu voor zichzelf ging kiezen omdat hij met mij en in ons gezin niet gelukkig was/zou worden.
Mirrem ongelofelijk zeg dat hij zich zo gedraagt...Hij is echt helemaal losgeslagen lijkt het wel....
Ik zou het toch maar eens ernstig overwegen, want hou 1 ding voor ogen: M.ees heeft nog geen eigen stem in dit verhaal!!!!! Die heeft alleen jou die voor 'm op kan/moet komen! Wens je heel veel sterkte, maar zou toch echt op mijn strepen proberen te gaan staan. Dan maar geen goede verstandhouding met je ex hoor! :x Oh enne: leg alles (maar dan ook echt alles!) vast he meid. Ieder "gesprek" dat jullie met elkaar hebben, alle eisen ... als je dan ooit toch een advocaat nodig mocht hebben, kom je iig goed beslagen ten ijs! Dikke knuff!
hoe bedoel je? als hij hem ophaalt? dan neemt hij hem mee naar mijn schoonmoeder waar hij nu woont en brengt hem aan het eind van de dag, voor het eten weer terug naar mij
ik wordt hier gewoon echt kwaad om. voel hier de woede gewoon komen boven drijven. Dat heb ik niet vaak, maar nu..:x
lijkt niet alleen zo, is gewoon zo. Als mensen aan me vragen hoe het is, zeg ik ook steeds 'het is net een horrorfilm, maar dan echt 10 x erger'. Dat maakt het ook zo moeilijk. Scheiden is al erg genoeg, maar als je dan nog respectvol met elkaar omgaat, je verantwoordelijkheden kent en neemt en het belang van je kind voorop stelt, moet je er samen enigszins uit kunnen komen, maar met hem is gewoon echt serieus geen zinnig woord te wisselen. En dat maakt alles gewoon nog 20 x moeilijker.
Er is altijd een verschil....maar anders even een keer wegen bij het CB...daar werd ze voorheen immers ook altijd gewogen. Maar met het slechte eten, in combi met het buitenspelen en bewegen is het natuurlijk niet zo heel verwonderlijk.... (durf Joost ook niet op de weegschaal te zetten). Joost kan zelfs zijn korte broeken van vorig jaar (maat 86) nog aan en die zakken 'm zonder riem van de kont af
dank je Ramoon, heb me ook voorgenomen meer voet bij stuk te houden! Idd voor M.ees want zoals het er nu naar uitziet ben ik er heel bang voor dat hij er echt een flinke knauw aan over gaat houden. Het probleem met mijn ex is, dat een kat in het nauw rare sprongen maakt, maar vergeleken bij mijn ex is het niks zeg maar!
meiden, het klinkt redelijk rustig op de kamer hiernaast dus denk dat m'n kleine ventje lekker ligt te slapen. Ga zelf ook zo naar bed. Duimen jullie voor me dat alles uiteindelijk goed komt en vooral Mees hier niets aan overhoudt?! Liefs mij
helaas krijg je de titel `vader´ al als je alleen het zaad geleverd hebt, maar opvoeden en zorgen hoef je daar helaas niet altijd voor te doen :x. (daar is een mooie zin voor, maar daar kan ik effe niet op komen, ben ik te pissig voor :x)
mirrem, ik wil je heel veel sterkte, succes en wijsheid toe wensen! Hoop dat deze ellende snel over is en dat je met m.ees lekker kunt gaan genieten! dikke knuffel! nou mijn fles kir royale is leeg. (niet helemaal leeg gedronken vanavond hoor, gister ook al wat gehad ). Heb nog een beetje in het glas zitten en dan ga ik lekker slapen.
was niet als "aanval" bedoeld hè.... Het zou gewoon zomaar zo kunnen zijn, maar over "overgewicht" denk ik niet dat je je nu al echt druk moet maken...ja als je haar nou de hele dag snoep en snacks voor zou zetten, maar dat doe je niet dat weet ik!
ja, precies en hoewel het goed is dat kinderen bij een scheiding niet meer per definitie naar hun moeder gaan en het contact met hun vader vrijwel verbroken wordt, vind ik wel dat nogmaals contact met vaders belangrijk is, heel belangrijk, maar dat wel gekeken moet worden naar hoe alles was toen het huwelijk nog heel was en wat in het belang van het kind is en dat is naast contact met papa toch zeker ook structuur, rust, regelmaat en daardoor een gevoel van veiligheid en geborgenheid en dat krijg je niet als je een kind van amper 3 uit zijn koffer laat leven en elke week een andere weekindeling 'voorschotelt'!!!:x:x:x:x