Meid, schrijf dat soort dingen op!!! Echt hoor.... En jouw burn-out helpt natuurlijk helemaal niet in deze situatie, maar daar kan jij niks aan doen. Je moet proberen zo sterk mogelijk te blijven en voor M.ees en jezelf op te komen....je doet je best...heb zoveel respect voor je, want je dóet het toch maar!!!
En zo hoort het natuurlijk ook, dat vind ik dan weer wel! Maar ook papa hoort zich te gedragen en respect te hebben voor M.ees zijn MAMA!
ja, ik blijf hopen dat 'what goes around, comes around' en 'wat je zaait zal je oogsten' maar tot nog toe lijkt het er nog niet echt op :x
Tuurlijk duim ik voor je! En nog een laatste tip.....als je echt denkt dat dit een nare uitwerking op M.ees gaat hebben (en die kans is wel aanwezig naar wat ik zo lees), waarom schakel je dan niet eens je huisarts in voor een verwijzing naar een kinderpsycholoog....die kunnen zoveel, en misschien helpt het M.ees wel?! Dikke knuff meid en als ik iets voor je kan doen....
ja, dat vind ik ook hoor, hoe moeilijk en oneerlijk het ook is en hoe misselijk R. zich ook opstelt. Mij zal je er nooit maar dan ook nooit van kunnen beschuldigen dat ik ook zijn papa bij hem zwart zal maken of hem ga dwingen te kiezen o.i.d!! Ik wil mezelf altijd in de spiegel aan kunnen blijven kijken!
Dank je voor de tip, ga het onthouden! Zal nu nog niet helemaal nodig zijn, maar wel als die ideeén van R met 4 x per jaar wisselen van basisregelingen en 3 x per maand een ander weekschema doorgaan. Dan is het wachten tot mijn kleine mannetje van gekkigheid niet meer weet waar hij aan toe is!:x
Zou het zeker onthouden, zeker als je nu al merkt dat hij toch steeds van slag is als hij een dag bij papa geweest is....
dank je, maar dat valt wel mee hoor, want doe alles voor mijn kleine lieverd en wat het beste voor hem is, dus zolang ik dat maar voor ogen houd, is het idd soms een enorme opgaaf, maar voor mij het enige juiste om te doen..
meiden, bedankt voor het luisterend oor even. ik ga ook naar bed, ben nog te onrustig om te gaan slapen, maar ga maar ff zappen ofzo en proberen tot rust te komen. Morgen komt R. om hem op te halen en de contactmomenten met R. zorgen bij mij steeds voor enorm veel spanning en stress, maar moet de beentjes er natuurlijk wel onderhouden. slaap lekker allemaal en tot een volgende keer! iedereen alvast een heel fijn Pasen!
jeetje meis, om moedeloos van te worden. Wat onzettend egoïstisch allemaal. Vind het rot maar denk toch dat je idd het beste een advocaat in kan schakelen want dit lijkt toch niet helemaal goed te gaan zo