Zal even in mijn mobiel kijken. Heb je een Bart Smit? Ze zou deze graag willen en dan met de witte paarden: bartsmit.com - Paarden vriendenboek Of een Barbie die heb je ook al voor een leuke prijs en anders heb je ze ook bij de Action.
Bart Smit hebben we in Broek dus komt goed. wil je de link ook ff naar me toe mailen? kan ik t ook niet vergeten
op woensdag eet ik helemaal geen avondeten ivm training dan eet ik pas om 23.00 uur in de avond vlak voor t slapen gaan hah
nee is niks mee maar zou wel eerder willen eten. is alleen niet mogelijk ivm werk van jeroen. en ik vindt dat juist bij t avoneten t gezin compleet moet wezen alleen de woensdag is hier natuurlijk een uitzondering
Meiden, er wordt via mijn mailadres mail rondgestuurd door dat stomme virus....(weet niet vanaf mailadres).... Mocht je zo'n mail ontvangen: SORRY!!!!
hier om 18 uur. soms later, red het ook niet altijd hoor! maar merk wel dat justin 18 uur wel het best eet. fijn die peuterpubers!!!
yup is dezelfde als die ik heb!!! k*t he heb mijn wachtwoord veranderd en vermoeilijkt en dat werkt redelijk
heb net een stuk gezien van het concert van roger waters waar leon naar toe is geweest, maar is zeer indrukwekkend zeg. Denk dat als ik daar was geweest wel een traantje gelaten had. Vooral met de achtergrond. Veel over soldaten die in de oorlog gestorven zijn, en dan niet perse de tweedewereld oorlog maar ook die van irak enzo. En ook kindjes die getroffen zijn in de zin van dat ze hun ouders verloren hebben enzo.. kreeg er gewoon een brok van in mijn keel.
hey meiden ff snel want ga zo Glee kijken en daarna de herhaling van TUDB maar ik wilde even een paar super mooie foto's spammen van mijn kanjers die gemaakt zijn in Tilburg door mijn schoonzusje