Niels heeft ook bij hoge uitzondering op de bank gegeten met de kinderen om naar het huwelijk te kijken. Ze vonden vooral de muziek erg indrukwekkend. Wat ik er van gezien heb, niet veel, is dat ik veel lelijke hoedjes zag en de jurk van de zus van Kate (het bruidsmeisje dus) erg mooi vond. Veel plezier vanavond en succes met de oppas, gaat vast goedkomen.
O ja...dat is natuurlijk balen dan:x Ja hoor, ik bedenk wel wat....heb nog een week, want we gaan pas volgende week weer een 'lange' reis maken (5 kwartier naar mn ouders)
wordt dan vrijdag weer beginnen want moet Zen vrijdag nog naar en van het ziekenhuis rijden omdat ie dan gesteriliseerd wordt. Maar 1 week is ook nog ter overzien vind ik
Zal je net zien, geen van beide dames willen slapen. Ik ga ze zo maar aankleden, dan even uitpuffen daarvan en dan boodschappen doen.
Ik heb weer eens een zieke. Hoop niet dat ze weer om de beurt aan de beurt zijn want dan kan ik mijn lol op. Dacht er toch even vanaf te zijn nu.
brr, hier weer een lekkere onweersbui gehad... is niks voor mij, en dan moest ik nog met de fiets naar huis..
en voel me nog steeds misselijk.. weet niet waarvan, maar merk dat ik het vooral met het avond eten heb. Maar nu voel ik het ook.. echt met vlagen maar wel elke dag.
nog spannende dingen gemist hier? wij zijn vorige week met pasen lekker een weekendje weg geweest met schoonouders en schoonzus+kids. war erg gezellig, maar ziek thuis gekomen. of nou ja ziek, "over-gestimuleerd" noem ik het maar! enorm veel pollen daar (Lommel, belgie, vlakbij jou ramoontje?) en aangezien mijn hooikoorts ieder jaar erger word, was dat dus nu zo erg dat mijn stem weg was, ik hoest als een zeehond en benauwd was. daarnaast flink zonneallergie gekregen (wat ik altijd heb van de eerste zon). dus al met al mijn lichaam bloodgesteld aan allelei allergenen en dat vond zij niet leuk! dus nog een voorhoofdholteontsteking erbij en we zitten thuis! vandaag weer even gaan werken maar weinig productief geweest. maar het weekend was erg egzellig en leuk!
klinkt als een geslaagd, maar ook weer niet geslaagd weekendje . ze zeggen toch dat hooikoorts ed na je 32 of 35ste over is?
nou weet niet van wie je dat hebt, maar na je 32e iig niet (en als ik van mijn moeder uitga, na je 35e ook niet )