Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei, dat is niet fijn:x Dat kun je er net niet bij hebben...knuffel;)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    auw :(....zal bij haar ook pijnlijk zijn geweest op d'r koppie als ik het zo lees ;)

Joost liet vanmiddag op de hondenclub ook even zijn ware aard zien....hij wou perse op schoot en dat wou ik niet, dus toen werd ie boos en ging op de grond liggen brullen. Een aantal mensen gelijk van "ach gossie, is ie gevallen", waar op ik dus zei "nee hoor, zo doet ie altijd als ie zijn zin niet krijgt".....;):cool:

3. Zo, was ik ook weer..

Hier een drukke, maar gezellige dag gehad.
    Vanochtend hier over de oh zo drukke rommelmarkt/braderie gelopen.. Druk, maar gezellig! Vanmiddag/vanavond met vrienden aan het bbq-en geweest bij ons in de achtertuin.
    Straks nog naar dezelfde vrienden toe, maar dan bij hun met de vuurkorf aan en nog meer vrienden erbij ;)

E.smée is weer goed gaan slapen na een tabletje melatonine. Merk dat ze dat op deze dagen toch wel nodig heeft om te gaan slapen en het werkt super!

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    nee viel wel mee. Ze wreef er s over en dat was t.
    Lekker dramatisch zo op de grond gaan liggen brullen

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ja onze Joost is een echte dramaqueen..... en dan zo mooi daarna als ik vraag "is het nou over?" -heftig ja-knikkend- "ja, torrie":D

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Klinkt allemaal erg gezellig!

Fijn dat E.smée zo goed gaat slapen zo!

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @KK: dat klinkt als een erg gezellig dagje. Veel plezier nog vanavond.

Zo, alles ligt op bed. Dacht net even een koekje te eten maar doet zeer en mn lip ging gelijk weer bloeden. Het ziet er niet uit. Heb gekoeld maar begint toch al lekker op te zetten en zo'n mooie bloederige plek er op.

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ze hadden dit jaar een springkussen gehuurd en voor de wat oudere kids (vanaf 4 jaar) verschillende soorten voertuigen gehuurd waar de kids met mee konden rijden, zoals een brandweerauto, een grote truch, motor met zijspan, een trike, een raceauto en weet niet wat er nog meer was.. maar om nou te zeggen dat het storm liep... vond het erg tegenvallen..

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    das vergeleken met wat er hier te doen was nog geweldig:D

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Goeiemorgen. Was wel erg vroeg hier vandaag, kwart voor 6. Ben wel in bed blijven liggen tot 7 uur en heb nog wat gedommeld terwijl Ivy speelde. Vond eht echt nog veel te vroeg om er uit te gaan.
    Mn lip ziet er prachtig uit. Tanden zijn er zelfs op 2 plekken door. Zie 2 wondjes zitten. Blij dat ik nergens heen hoef, zie er niet uit:D

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ook nog.

En nu loop je met een dikke lip?:(

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En dan vooral negeren.:D

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik merk het ook aan Sven dat hij moeilijker in slaap komt.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goh lijkt wel op mijn ochtend.
    Om 5.50 uur ging de "wekker" Maarit had in bed geplast.
    Daarna nog gedoezeld tot 6.30 uur maar iedere keer als Niels in slaap dreigde te vallen ging hij liggen snurken dus ben er toen maar van ellende uit gegaan.:cool:

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb al lekker in huis gerommeld en Sven gaat zo met opa zwemmen en blijft daar ook een nachtje logeren.:)

Karsten heeft veel last van zijn oren maar met een zetpil is het aardig onder controle te houden. Ook zijn keel is weer erg rood dus ben benieuwd hoe dat zich de komende dagen ontwikkeld. Dat zou dan sinds februari de 3e keer zijn.:x

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    he bah, wat een rotochtend ook. wanneer krijgt Niels die snurkbeugel?

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    leuk voor Sven ff lekker samen met opa. Arme Karsten, alweer ziek:( Geef m maar een hele dikke knuffel van ons

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ben net ff goed bezig geweest terwijl Aelinn op bed lag en Ivy tubbies keek/mij in de weg liep. Heb alle troep onder de hoekbank uitgehaald en uitgezocht, de kamer opgeruimd en alles, ook onder de bank, gestofzuigd. Pffff, ben helemaal op nu zeg. Zit nu even lekker met een bak koffie. Mn volgende missie als ik weer wat energie heb is de keuken. Alles is de afgelopen dagen een gigabende geworden en voel me wel nog niet helemaal super maar er moet nu toch echt wat aan gedaan worden. Val vanmiddag wel weer om.
    Aelinn spuugt trouwens weer erg veel maar vind haar nu tevens ook vaak huilerig. weet niet goed of dat nou met dat spugen te maken heeft of dat het een andere reden heeft. Als ze weer last van haar maag heeft kan ik weer die nexium gaan geven natuurlijk maar ik weet niet zeker of dat het wel is. Ze ligt nu in ieder geval tevreden op de grond te spelen terwijl Ivy er omheen danst

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hij heeft pas op 30 mei een afspraak bij de kaakchirurg en dan moet er eerst een offerte gemaakt worden en daarna gaat de zorgverzekeraar zich erover buigen of we het vergoed krijgen.:)

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als Nexium geen kwaad kan zou je het een dag of wat kunnen proberen en als het minder wordt dan weet je dat het van haar maag vandaag komt.;)

Is dat spul nu uit je lijf?
    Je "klinkt" wel weer iets frisser.

Je bent al lekker bezig geweest, lekker.
    De keuken kan morgen ook hè.
    Heb nu ook spijt dat ik de voor en achtertuin in 1 dag heb gedaan.:)

Deel Deze Pagina