Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    en als laatste onze eigen Ciske de Rat;)

2. Mooie foto's zeg Suzanne :D

Hier nog een mooie van M.ausje toen we laatst gingen wandelen:

Bekijk bijlage 143631

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hoi hoi,

Weer een nieuw deel, gaat hard!

Christea, sterkte.. Pff.. das ff slikken.. Hopelijk heeft je vader nog een beetje een fijne tijd. Al klinkt dat wel idioot.. maar ik bedoel gewoon, dat jullie nog ff als gezin/familie met elkaar door kunnen brengen, zonder al teveel pijn enzo.. Sterkte.

Leuke foto`s gezien! Wat zijn Max en Finn al hard gegroeid zeg, echte meneertjes worden het!

Verder niet veel gelezen eigenlijk foei...

Hier alles tamelijk rustig, gister weer dikke benen, en de vlekjes zijn weer terug.. Maar goed, het is erger geweest allemaal, alleen is ze dr wel wat jengelig onder, maar ze pubert ook.. dus echt zeker weet ik het allemaal niet haha.

Zondag lekker met mn ouders zusje zwager, en fam naar havelte geweest, met de Nekaf en Landrover gecrost, was mooi :D Lekker gepicknickd of nou jah.. we kwamen voor een ontbijt bij mn ouders.. toen was dr zo veel over, dat we besloten, s avonds nog maar een keer het zelfde te eten haha, t kleed bleef gewoon op tafel liggen. Was dus een super dag!!

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Kwebbels: ben benieuwd of je alweer getest hebt;)
    @Senn: pff kan me wel voorstellen dat die slechte nachten hun tol eisen. Hopelijk kan je gauw ff bijtanken weer.
    @Ramoontje: ow ships das balen een virus. Hoop datr het er snel af is
    @Susanne: wat een mooie foto's zeg!!!! Bah wat zal je moeder pijn gehad hebben.
    @Daantje: haha ook al aan de taarten. Geloof niet dat het iets voor mij is als je er 3 dagen mee bezig bent. Ik wil graag snel resultaat.

Ik vergeet nog mensen, maar weet niet meer wat ik allemaal gelezen heb, sorry. Mn hoofd is net een zeef vandaag. Ben weer op mn werk geweest vanmorgen en ben daar niet echt van opgeknapt. Stomme leidinggevende denkt het allemaal zo goed te weten hoe ik me blijkbaar voel en wat goed voor mij is. Die denkt dat eht stukken beter met me gaat omdat ik er volgens haar uiterlijk wat beter uit zie. Pffff, ze weet niet half hoe ik me van binnen voel:x

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    goedemorgen..
    Ben alweer een uurtje op. Strakjes maar eens vragen of de kids niet de dinsdag avond bij mijn schoonouders kunnen slapen. Hoef ik a. niet zo vroeg op :p. b. dan hoef ik me rond 8 uur niet te haasten als finn weer naar bed wilt en c. me bij mijn schoonouders niet te haasten om finn naar bed te krijgen...

6. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    fijn sann. ja kan namelijk heel goed zien aan de buitenkant hoe iemand zich werkelijk voelt...grrrrr:x

pff daantje, das wel erg vroeg hoor!!

verder niet veel meer onthouden, sorry!!
    hier alles goed, justi mocht om half 7 nog even bij ons liggen en we hebben tot half 8 gelegen. doet een mens goed. hij slaapt nu ook alweer 3 dagen door. zijn kiezen-drama is weer voorbij geloof ik. hij is ook een tsuk handelbaarder.
    zometeen lekker aankleden e dan naar die taartshop. moet spullen inslaan voor de diego taart! ben benieuwd of het gaat lukken allemaal!!

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja is idd erg vroeg, en was even voor 8 uur bij mijn so, sm was nog niet wakker, die kwam in pyjama de keuken in, en sv was al op. Zeggen ze wat zijn jullie vroeg. Tja als Finn al zo vroeg wakker was dan wil ie nu weer naar bed dus dan ben ik wat eerder ja. Maar de kids kunnen daar niet blijven slapen omdat sm dinsdag avond altijd gaat zwemmen en sv haar moet brengen omdat ze nu niet mag rijden. Dus dan wordt dat een beetje lastig. Zou daar dan wel in huis kunnen blijven totdat sm terug is, maar dat gaat ook niet echt lukken want leon moet de dinsdag avond weg, en ik moet over een tijdje ook de dinsdagavond weg...

8. Zo, was ik weer ff snel.

Hier een goede nacht gehad. Beide dames lopen lekker rond nu. Af en toe achter elkaar aan te vangen, maar dat hoort erbij he? ;) :D

@Susanne, wat een superlieve banner zeg! Mooi fris en vrolijk!

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Leuke foto's en leuke banner Suus!

Mijn laptoppie is weer virusvrij, na 2 avonden hard werken en zwoegen door manlief.....:D

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo, ik ga maar eens even gauw een back up van m'n laptop maken ;), better safe than sorry zullen we maar zeggen :D.

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Backup is gemaakt ;). En heb mijn taartje afgemaakt..... een collega van manlief belde van de week om te vragen wanneer ze weer proefkonijn mocht spelen.... Heb dus nu helemaal zelf mijn creme anglais gemaakt, ben benieuwd of ie net zo goed smaakt als mijn taartje gemaakt op de workshop :D.

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    nog een detail...

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oh en nog effe 2 recente foto's van de jongens :D

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ... en nr 2 ... (ik probeer me te verstoppen, maar dat lukt niet echt :D)

15. mooi taartje hoor ramoontje

en lijkt joost nou zoveel op jou?

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    KK en ramoontje. bedankt voor de complimenten:D jeroen heeft die banner voor me geknutseld en krijg elk seizoen een andere banner nu ;)
    ramoontje. mooie taart en leuke fotos. vindt Rick echt op Pat lijken en Joost op jou, of zie ik t nu helemaal verkeerd
    daantje. lekker vroeg zeg. :(

Hier echt een rotnacht gehad. moest er 2 keer uit voor Max. eerste keer was hij wakker geworden van de honger en merkte meteen dat hij doorgelekt was dus kon meteen om 03.15 t bed verschonen en Max omkleden, Jeroen daarna nog wat fruit gegeven voor de nacht want die moest toch op:) en om 06.00 uur kwam meneer weer en ik mag hem dan echt niet loslaten want hij schreeuwt meteen t hele huis bij elkaar;) soms best lastig als hij persee bij mij wilt liggen al blijft t een lieverd hoor;)
    Nikita zit nu even de wereld van K3 te kijken:( vindt t zo een rotprogramma maar zij vindt t leuk dus tja....
    straks ff wasje ophangen en wachten tot de bedlakens van Nikita haar bed klaar zijn want dan kan ik die buiten ook ff ophangen.;)
    daarna nog boodschapjes halen en dan is t alweer bijna tijd om naar trainen te gaan:D gaan vandaag beginnen met de nieuwe shows.
    Oh trouwens nog wat leuks.... dinsdag gaat Nikita kijken op de school waar zij volgend jaar heen gaat. omdat we de open dag gemist hebben krijgen we nu een persoonlijke rondleiding van de directeur:D vindt ik erg vriendelijk dus ben benieuwd

ga nu maar even de was op de molen hangen en dan kom ik vanmiddag nog ff spieken;)

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sann: balen dat je leidinggevende je denkt te kennen. Balen altijd van die mensen die voor jou gaan denken:x Hoe vaak ga je nu naar je werk per week?
    Ramoontje: gave taart! en mooie foto's van de jongens, echt 2 hele verschillende mannetjes zeg:)
    Daantje: jammer dat het niet lukt om de kids dinsdagavond weg te brengen, maar ja, vroeg opstaan hoort er toch bij op je werkdag he...ook al is het niet leuk.
    Ling: heb je een opdracht voor die Diego taart? Ben benieuwd hoe het gaat worden!
    KK: leuke foto van je mooie meid.
    Suus: ook supermooie foto's van jouw kids!!!!

Hier wel lekker productief ochtendje gehad. Mijn moeder is er nog steeds dus die heeft de kids lekker beziggehouden vanmorgen. Kon ik mooi de winterkleren uitzoeken en uitwassen en de zomerkleren weer in de kasten hangen. En daarna heb ik de kamers van Arinde en Joucke een grote beurt gegeven en gelijk hun kasten uitgesopt. En verder alle ramen boven gezeemd aan de binnenkant. HeerlijK! Zulke klussen kom ik anders maar moeilijk aan toe!!!
    Morgen weer werken, maar dan heb ik geen klas omdat we een LIO-stagiaire hebben. Wel makkelijk, hoef ik vandaag niks voor te bereiden! Maar heb al aardig wat klusjes voor morgen op school te doen, dus zal de dag prima doorkomen!

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    dankjewel.

moet ik eerlijk antwoord geven??? :D
    (Joost is idd 2 druppels water mama en Rick is echt 2 druppels water papa ;))

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    dat zeg ik ;) :D

Ik vind je banner echt onwijs leuk....helaas is mijn inspiratie weer even foetsie :(

20. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ja linnielin, en het begin is er al! vind het ook best wel goed gelukt!!! tot nu toe. (het plaatjes dan) echt leuk puzzelen!!

leuke foto's allen!!!!!
    mooie taart ramoontje, leuk dat detail in die bloempjes

Deel Deze Pagina