als ze morgen nog zo huilerig en spugerig is ga ik het s proberen. Ik voel me wel een stuk frisser, maar helemaal weg is het volgens mij nog niet. Hardnekkig goedje wel. Ik ga maar s ff wat fruit uitdelen hier.
Wat een stilte hier. Ik heb net alles op bed en ga zelf ook even liggen want voel me weer niet al te best en kan mn ogen amper open houden.
helaas. Ivy zit inmiddels weer naast me en ik ben brak omdat het een veel te kort slaapje was. Wordt een lange middag zo
Ik ga zo maar weer eens een wasje vouwen. Morgen moet ik werken omdat we dinsdag Maarits kinderfeestje geven dus dan doet Niels de laatste mand met was.
Wij zijn vanmiddag lekker met de (stoom)trein weggeweest. De jongens hebben genoten en liggen nu helemaal bekaf in bed. Joost ging al helemaal uit zijn dak toen ie zag waar we parkeerden , en binnen in het huisje met het "loket" was het helemaal prijs.....en maar gillen van enthousiasme "trein, trein"....
Beter dat dan dat hij ligt te gillen op de grond omdat hij zijn zin niet krijgt. Lekker dat ze zo genoten hebben.
Ik ga zo voor de buis. Gisteren hadden we een programma opgenomen over de Kroningsrellen van 1980. Ramoontje en anderen die dit lezen, fijne avond nog en tot morgen vanaf het werk.
Fijne avond nog Senn! Ik ga hier ook sluiten. Morgen met Joost op controle bij de kinderarts....ben benieuwd (eerst knort hij weken aan een stuk, en nu -3 dagen voor hij op controle moet- is hij "knor vrij"...zul je altijd zien) *zucht* Fijne avond nog allemaal, slaap lekker en tot morgen (ergens).
hier bij mijn ouders gbbqued. was erg gezellig. Ook nog met mika naar leon geweest. Hij moest hier in het dorp bij de kerk draaien, dacht dat ie wat verder weg moest in het dorp maar was dus bij de kerk Is onze straat uit en dan ben je er . Dus dat kon ik met mika wel lopen. Daar was het schuttersfeest aan de gang en er stond een springkussen waar mika natuurlijk op wilde. En elke keer net op het randje springen, kon hem elke keer net opvangen, al een paar keer gezegd dat ie het niet moest doen omdat ie anders zou vallen (stond op een stoep) dus toen ik zei van mika kom nu is het klaar we gaan schoenen aan doen dacht ie nog even op het randje te springen valt ie op zijn kont en valt met zijn hoofd achterover op de tegels . Natuurlijk huilen geblazen, viel toch wel hard.. nu ligt ie uitgeteld in bed.. en finn gelukkig ook, die heeft vanaf kwart over 2 welgeteld 3 kwartier geslapen.. Ook krijgt hij alweer 2 tandjes door *zucht* gaat veel te snel...
grrrrr ben ik bijna klaar met reageren, verdwijnt alles. @Ramoontje: dat klinkt als een gezellig middag. Waar is dat die stoomtrein? Zou Ivy denk ik ook wel leuk vinden. @Senn: veel plezier voor de tv. Kan me niet eens herinneren dat er toen rellen geweest zijn. @Daantje: ai, dat zal een flinke klap geweest zijn. Eigen schuld, maar toch arm manneke. Geniet van je rust. Ik heb het nog druk gehad. Na het eten met de kids naar boven gegaan en Aelinn in bad gedaan. Toen Aelinn weer angekleed was haar bad weg geruimd en toen Ivy onder de douche gezet en terwijl die douchte een karrevracht was in de kasten geruimd en gevouwen. Toen Ivy afdrogen en naar bed, met Aelinn naar beneden en een fles er in mikken en toen die ook naar bed. zit nu te wachten tot Ivy helemaal stil is en dan ga ik zelf ff douchen.
goedemorgen, hier weer met vlagen misselijk.. heb net de dokter maar gebeld en kan morgenvroeg om 8 uur terecht. Nou super, maar nu nog oppas en vervoer regelen *zucht* ben bang dat dat niet gaat lukken...