ja had hem al iets langer erin gedaan... heb hem nu nog maar eens 10 minuten extra gegeven.. hopen dat ie dan wel goed is.
ehm....wil niet vervelend doen....maar als ik een boltaartje maak (op 160/170 gr) dan moet hij er bijna 90 minuten in.... weet niet hoe hoog je de oven hebt staan en hoe lang je biscuit er al in heeft gestaan.... (mijn oven is wel al 20 jaar oud hè )
Vond het alleen wel vervelend, dat ie bij mij dus wel aangaf wat er scheelde -op het laatst- en bij de juf dus niet.....dan was ze er al veel eerder achtergekomen
90 minuten! wow ik had hem dus 45 minuten+10 min extra en nu nog eens 5 minuten. Dan doe ik er nog maar eens een minuut of 20 erbij...ben bang dat als ik hem er nu weer uitkieper dat ie het niet meer gaat trekken om nog een keer terug te moeten . Ik heb hem ook op 160 graden staan.
ja dat geloof ik, misschien heeft de juf niet goed gekeken ofzo, of geen tijd gehad om hem goed te bestuderen
wel tussentijds effe prikken hoor , en ik prik altijd op meer plaatsen bij een boltaartje....ziet toch niemand
ships ships ships, als ik het nu nog langer terug zet is het zeker verbrand, nu is de bovenkant(wat straks de onderkant is) beetje te donker en hard...en de onderkant(wat straks de bovenkant is) is nog niet gaar... heb het nu weer terug in de vorm gedaan, zou die door de warmte van de vorm wel doorgaren?
Zet het rooster wat lager (er vanuit gaande dat je die halverwege je oven hebt gedaan)..... Dat is dus precies waarom ik zoveel keer boltaart-biscuit (hahah, goed woord voor scrabble) weg heb moeten gooien..... Maar het is uiteindelijk gelukt, dus het moet bij jou ook lukken
was bij mij ook En wat de te harde onderkant (wat straks de onderkant moet worden) betreft: je kunt er natuurlijk een heel klein laagje afsnijden
nou ik heb een combi dus dat gaat niet lukken . Heb hem nu nog 1 keer terug gedaan op 100 graden voor 3 minuten.. dan snij ik de onderkant er wel een beetje vanaf ziet ook niemand