Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussion in 'De mama's' started by Senninha, Apr 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hè toch, wat naar om te lezen (maar als ik eerlijk ben -echt heel eerlijk- dan zat het er wel al een tijdje aan te komen)
    Ik hoop dat jullie er samen uitkomen! Dikke knuff voor jou!

2. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    wow dat klinkt echt superleuk zeg. Jammer dat het hier zo ver vandaan is. Rust maar lekker uit jij

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    lip was verder niet dik of zo (gelukkig), en ik denk wel dat hij toch goed slaapt vannacht (dankzij de nurofen)....en morgen zien we wel weer verder. Morgen mag ik in de klas een activiteit komen doen -in het kader van moederdag- en dan zie ik wel hoe hij zich in de klas gedraagt (of niet gedraagt :D)

4. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    jeetje meis, dat is zeker heel heftig. Schrik er van. Hoop dat jullie door allebei een beetje te veranderen er uit komen. Als de liefde maar goed zit, dan komt het goed. dikke knuffel voor jou

5. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    eh ja dat klopt...:)

6. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    dank je wel.
    kan ik wel gebruiken

7. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Heb dus van 4 tot 7 gewerkt. Ging beter als de ochtend. een stuk rustiger waardoor ik het wat beter kon behappen. Alleen zodra ik 2 dingen tegelijk moet doen dan ga ik compleet de mist in. Dan voel ik mn hoofd druk en chaotisch worden en gaat mn verstand op offline.
    Wat wel vervelend was was een verpleegkundige die ook wat dinge met planningen volgens mij doet me leek wel een kruisverhoor afnam. Trok van alles in twijfel ook en vond zo weinig uur maar raar. Voelde erg vervelend. Met Aelinn was het wel weer wat beter gegaan bij de gastouder. Nu was ze rustig zolang er binnen een meter iemand was. zodra ze verder weg ging was het weer huilen geblazen. Ivy was nu ze zch minder bezorgd hoefde te maken om dr zusje ook een stuk meer los gekomen dus trof een hele blije dame die heerlijk gespeeld had.

8. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    hopen maar dat ie lekker slaapt. Gelukkig heelt mondslijmvlies vrij snel.
    Leuk zeg morgen naar school. Wat ga je doen?

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    neemt niet weg, dat ik het jullie gun dat het goed komt natuurlijk ;).

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Fijn dat het toch wat beter is gegaan op je werk en dat 't met de meiden ook beter is gegaan! Geeft je toch weer een beetje moed, denk ik zo! ;)

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    't Zal morgen idd al een heel stuk beter zijn met zijn mondje, maar ik mocht niet voelen, dus weet ook niet of zijn tandjes wat los zaten...maar goed, ook dat zal wel goedkomen ;).

Ehm, we kunnen knutselen, schilderen, met de blokken bouwen en een spelletje spelen....maar het is maar 1 uurtje, dus we zien wel.

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik ga er vandoor. Fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen!

13. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    heel graag gedaan. heb er altijd meer in de aanbieding hoor dus je roept maar:)

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    uiteindelijk eerst de taart voorgegaard op 100 graden voor 20 minuten en toen 40 minuten om 160 en toen was ie gaar ;).
    Maar ben niet tevreden over het resultaat. Toen ik hem ging vullen kwam ik erachter dat de vulling nog te vloeibaar was. Had al extra botercreme aan de zijkant gedaan maar het kwam er zo uit! Weer terug in de koeling en dacht dat bijna alle vulling eruit gelopen was dus uiteindelijk de taart maar opengesneden op de plaats waar hij gehalveerd was :) en nog vulling die ik overhad met klopfix wat gebonden de eerste vulling eruit geschept en toen de nieuwe vulling erin:) weer dicht gemaakt en dan zit je met een rand te kijken... dus maar een beetje in het ontwerp veranderd. het is wel een lieveheersbeestje geworden maar die zit nu in het diepe gras ;). kwam eigenlijk wel goed uit met de tekst ;).

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hè gatsie wat naar.:(
    Ik hoop dat jullie hier samen sterker uitkomen.

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Er zijn vast ook boeren bij jou in de buurt die dit doen.;)

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wat ga je voor activiteit doen?:)

Is moederdag bij jullie op dezelfde dag als bij ons?
    Vaderdag scheelt een week nl.

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36

Heb je dat tegen haar gezegd?
    Of heb je het ingeslikt en ben je met een rotgevoel naar huis gegaan?:)

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Klinkt gezellig.:)

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0