Als je maar weet dat wij, en ik denk dat ik voor ons allemaal mag spreken, je absoluut niet vinden klagen. We zijn er hier voor elkaar in leuke en minder leuke tijden.
Dat is ook een rotklus. MAAR als het eenmaal klaar is, kan je er van genieten. Heb nog steeds plezier van mijn opgeruimde zolder.
volgende week dinsdag, dan heb ik ook meteen weer een afspraak staan bij de ha en kunnen we meteen gaan bespreken wat de volgende stap zou kunnen zijn. Anders moest ik eerst bellen voor de uitslag en dan weer bellen voor een afspraak...
Hoi dames, Hier een ontzettende rotnacht achter de rug, Lorenzo besloot om 1 uur vannacht dat hij niet meer wilde slapen en alles aan elkaar wilde krijsen. Ik heb hem pas om 3.30 uur weer in slaap gekregen. Hij heeft toen krap 2 uurtjes geslapen om om 5.15 uur weer krijsend wakker te worden en tot 6.30 uur heeft ie bij mij beneden op de bank gezeten. Ik heb geen flauw idee wat er aan hem mankeert dat hij zo erg moet krijsen. Hij heeft geen koorts, hij is alleen ietsje verkouden maar dat lijkt me de reden van het krijsen ook niet. Zijn fles dronk ie ook maar half leeg vanmorgen, ik dacht misschien aan doorkomende tandjes maar ik heb gevoeld en gekeken maar zag zo gauw niks Ben nu erg moe en gelukkig ben ik vandaag thuis en alleen dus ik denk dat ik nog even de ogen dichtdoe...
ja dat klopt. maar ik werk het makkelijkst als er onder gewoon een grote container staat waar je het spul in kan kieperen, maar is lastig als je op de zolder zit om dat te doen . wil boven laminaat hebben liggen nu hebben we matten van vloerbedekking, ziet er niet uit en is ook nog eens lomp.. en het plafond wil ik veranderen is nu een systeemplafond. de wandkasten evt eruit en een ander soort kast ervoor in de plaats of gewoon open laten weet het nog niet. maar tis gewoon puin boven en het liefst wil ik het gewoon aan andere overlaten om het op te ruimen (ala help mijn man is klusser ) en ik er even tussenuit en als ik dan terug kom is het klaar . Maar denk dat ik daar wel naar kan fluiten.
balen zeg van zo'n nacht. misschien aan het dromen ofzo dat ie daar van wakker schrikt? en groot gelijk dat je even lekker je ogen dicht doet..
Zo, goedemorgen! Hier een blegh nacht gehad.. M.ausje is totaal niet lekker.. Hoest ontzettend ineens en heeft koorts (net 38.4). E.smée was daardoor ook erg onrustig... Niks aan, mja.. Straks mijn nieuwe bakblik ophalen. Daar belden ze gister over dat hij binnen is, dus dan kan ik gaan bakken! Jippiejeee Heb zo'n zin om m'n vriendin te verrassen met een taartje @Ling, wat een !@%situatie! Knuf voor jou. Hopen dat het snel beter gaat! @Daantje, ben benieuwd naar je taart @Senn, klinkt als een geslaagd dagje! @Ramoontje, ben ook benieuw naar jou taarten ennuh, veel plezier met : Back to school
ling: het zat er idd volgens mij wel al aan te komen. Maar wel fijn dat jullie het wel uitgepraat hebben en aan hebben kunnen geven waar het zich wringt. Hopelijk gaat het nu de goede kant op en helpt dennis jou meer in huis en laat jij meer je liefde voor hem blijken . Ik hoop van harte dat het jullie lukt! (maar dat denk ik wel )
ben nu het bananengebakje op aant eten wat leon gister mee heeft genomen, maar ben er gister niet aan toe gekomen omdat ik bezig ben geweest tot kwart over 9 met de taart dus dan nu maar .