Hij is vanmorgen door papa weggebracht naar opa en oma en die ga ik zo bellen dus ik ben benieuwd hoe het gaat
Veel plezier op de boerderij! Het wordt echt een heerlijk weekend qua temperatuur. Wat zullen we morgen en vrijdag boffen in Moviepark.
heb jij even lekker je handen vrij... even lekker bijtanken (wou dat ik dat eens kon maar moet zo gaan werken)
dames ik ga er vandoor, moet me klaar maken en dan naar mijn werk (ging liever terug naar bed maar helaas)
Konden ze maar praten hè en vertellen wat er aan de hand is. Ik hoop dat je straks nog even bij kunt tanken.
Ik zorg wel dat ik druk lijk. Met al dat typen zou je toch denken dat ik heel druk bezig ben voor het werk.
@Liesje: bah wat een rotnacht joh. Hopelijk kan je nu ff bijtanken. @Daantje: balen dat het zo moeilijk ging met de taart. Ben benieuwd naar het resultaat. Bleh, das wel een stevig ontbijt een bananengebakje. Werkse. @KK: jasses, niks aan zo'n rotnacht. Beterschap voor M.ausje @Ramoontje: veel plezier op school vandaag. @Senn: beetje bijgekomen van het feest gisteren? Poeh, wat werk je hard zeg. Kijk je uit dat je niet overwerkt raakt Hier een goeie nacht gehas. Lag er wel te laat in, half 1 pas, maar heb wel lekker tot half 8 kunnen slapen. Das een voordeel dat Ivy er te laat in lag. Zo s ff een poging doen het huis te fatsoeneren en ff boodschappen doen straks. Ben al goed begonnen. Had voor 9 uur mezelf en de kinderen aangekleed en das een unicum als ik nergens heen hoef. Nu nog achter die laptop vandaan zien te komen. Vanmiddag is Zen er lekker weer @Senn:
Zo, was ik weer ff.. Mn bakblik binnen, de broden binnen en nu w88 op oma die koffie komt drinken M.ausje is echt weer bagger helaas... Ze hoest tot kokhalzen en bijna stikken toe.. Dus dat word weer vernevelen ben ik bang... Of even proberen met pufjes, maar dat zal wel weinig uithalen vrees ik @Liesje, vervelend van je nacht meid! Lekker dat je vandaag ff kan bijtanken @Senn, morgen dus met iedereen (behalve K. toch? ) naar moviepark? Gezellig! @Daantje, werk ze zo! @Sann, fijn dat het met de dames gister wat beter ging bij de g.o.