Misschien even met de ha overleggen? Ja Karsten gaat morgen logeren en wij gaan 2 dagen naar Moviepark. We hoeven misschien niet eens in de rij te staan omdat Sven autisme heeft. Maar dat moet ik morgen regelen bi jde kassa.
Zo, was ik weer ff.. Schoonmama is weer weg.. M.ausje net tot overgeven toe dus gehoest... Heel plasje op de grond. Ze schrok er zelf van Dus net de assistente gebeld en krijgen nu weer ipramol voor in de vernevelaar Wel sneu, maar het moet maar weer eventjes... @Sann! Goeso van je kilo! ! ! Wauw! Goed van je zeg! Daar doe je het voor he? Nu de rest nog, maar je hebt die ene alweer kwijt!
Heb het idee dat het alleen maar erger wordt... Ze heeft me net toch een gigantische straal uitgekotst.. Blegh! Werd er zelf gewoon naar van.. En ze heeft ook 39.1, dus koorts loopt ook op...
Moederdag valt wel gelijk, vaderdag idd niet . We hebben geknutseld, al valt dat niet mee als je schaar en plaksel hebt en een 2-jarige peuter die meent dat ie met de plaksel kan schilderen en nog niet met een schaar overweg kan . Ach het was leuk en Rick vond het super
kussensloop zat onder de bloed/speeksel vlekken, maar verder lijkt het toch mee te vallen, al eet hij wel alles aan de zijkant ipv van voren
wat is er precies gebeurd ramoontje? is hij gevallen op zijn mondje? wat sneu zeg en al hij last heeft gewoone een zetpiletje hor. arme ventje! senn, veel plezier van het weekend!! sann, het begin is er!! toppie!! liesje, sterkte en zo lekker slapen. daantje, werk ze en ben benieuwd naar je lieve-beest!! kk, sterkte met m.aus. hou haar maar goed in de gaten. en gefeli met Ruben! verder weet ik het niet meer
Senn: fijn dat je gister zo'n leuke dag hebt gehad en dat de kids ook genoten hebben! En dan ook nog een leuk weekend in het vooruitzicht....zo hou je deze dagen op je werk ook nog wel uit De sugarcraft-gun is een apparaat waarmee je marsepein/fondant kan spuiten, zodat je bijvoorbeeld haren/gras/lijntjes e.d. kan spuiten. Is erg handig, maar je moet er wel heel veel kracht hebben om het dunste lijntje te spuiten...dus dat mag manlief vanavond doen Sann: goed joh, dat je eerste kilo er af is!!!!! En fijn dat het gister beter ging met de kids bij de gastouder!! Geniet maar lekker weer van je mannetje als hij straks thuiskomt! Daantje: ik kom vanavond nog even spieken naar je foto! Ling: wat balen dat jullie in een crisis zitten! Maar wel goed dat jullie er eerlijk over gesproken hebben en dat jullie er samen voor willen gaan...dat is toch al de eerste stap! Zet 'm op meid!!!!! KK: wat voor bakvorm heb je gekocht? Ik heb van de week de verstelbare rechthoekige bakvorm gekocht, ideaal...dan heb je alijd de maat die je wil maken! Ramoontje: leuk dat je vandaag mee naar school mocht! En knutselen is met zo'n kleintje nog lastig he. Maar ik merk wel dat hoe vaker ze het doen hoe beter het gaat...Arinde kan de schaar nu al aardig hanteren Liesje: balen van je nacht. Wel fijn dat de kids wegzijn, heb jij vanmiddag even rust. Hoe gaat het met je PD, gaat het al wat beter? Vanmorgen gezellig met de kids naar de kinderboerderij geweest. We waren er al lekker op tijd, maar het was nog wel wat frisjes. Arinde heeft zich er prima vermaakt en Joucke sliep heerlijk in de maxi-cosi. Toen we naar huis gingen zag ik opeens een kledingwinkeltje, die ik nog nooit gezien had. Dus daar ben ik maar eens even gestopt en heb ik nog leuk geshopt voor Arinde. Heb een jurkje, een rok met een shirt, en nog 2 shirtjes gescoord. Echt een leuk winkeltje en gewoon in ons dorp...nou, die heeft er een klant bij Verder zag ik in de scapino-folder nog 2 leuke shirts, dus die ga ik morgen nog even scoren voor haar....en dan heeft ze wel weer genoeg voor de komende tijd!!! De taart is nog een hele klus hoor! Valt nog best tegen, maar ik heb gelukkig nog 2 avonden Nu ga ik nog even voor school aan de slag, dinsdag krijgen we inspectiebezoek op school, dus moet even zorgen dat alles in orde is
Klinkt als een gezellige ochtend Linnielin.. Hier is M.ausje dus gewoon nog steeds aan het hoesten.. Ik dacht dat ze net lekker aan het slapen was, maar word steeds wakker door haar gehoest.. Zooo zielig! Ligt ze heel zielig met een schor 'stemmetje' te huilen.. En als ik haar dan tegen me aan hou valt ze in slaap.. Wurmpie...
Manlief is al lekker thuis, dus ik kan mooi alvast verder met mn taart. Ideaal!!!! Tot later maar weer!