Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    I'm back.:D

In moviePark was het heel leuk.
    De kids hebben zich goed vermaakt en vooral Maarit heeft genoten omdat ze bijna overal in mocht wat niet het geval was vorige jaar.

Sven heeft 1x een paniekaanval gehad in een attractie en hier en daar een boze bui maar op zich was het prima te doen.

Ook door het mooie weer een lekker kleurtje gevangen.:D

Vanmorgen druk met de sportclubs geweest en in het hh want Niels is naar het circuit op Spa dus die komt pas thuis vanavond als ik al op bed lig.

Zometeen boodschappen doen, maar Karsten is enorm aan het treuzelen met zijn lunch.
    De wasmachine draait op volle toeren en de 1e was is al gevouwen dus dat hoef ik maandag niet meer te doen.:p

Misschien straks nog even lekker in de tuin zitten.;)
    Fijne middag allemaal!

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hier een mwah dag gehad..vanmorgen om 7 uur opgestaan met mika, finn sliep nog.. toen om half 8 finn opgehaald. om kwart over 9 leon wakker gemaakt en om 10 uur ben ik naar leon zijn oma gereden want ik ging met een tante van leon even naar de hanos en de sligro voor wat bakspullen, maar het enige wat ze hadden was of alleen witte fondant of alleen roze rode en bruine fondant.. dus dat schoot niet op :(. Toen weer naar huis gegaan nog even naar het dorp gegaan, kijken voor zomerkleren, maar helaas.. niets gevonden (zal ook eens een keer niet zo zijn) toen lekker bbq& en nu liggen de kids op bed al twijfel ik of mika slaapt want meen de rolluiken boven te horen... ga zo even kijken. Over een uurtje finn de fles geven en dan zelf ook mee naar bed..

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ma.w. het zat niet mee vandaag.:(

Trusten voor zo en ik hoop dat je morgen mag uitslapen van Leon.;)

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nope, we staan samen op..

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mag je niet eens uitslapen op moederdag?:$

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nope, al kan leon ook niet uitslapen want hij is vanavond weer draaien en is uiterlijk half 3 thuis ;) dus die heeft nog minder slaap als mij ;). Krijg morgen eindelijk mika zijn cadeautje wat hij op de creche gemaakt heeft...;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Misschien komt het ook dat die van mij ouder zijn en dan leeft het veel meer.;)
    Ze krijgen natuurlijk op school mee dat ze dan een ontbijtje moeten maken en dat mama pas wakker mag worden als het ontbijt klaar is.

Heb wel gezegd dat ik geen ontbijt op bed wil maar aan de eettafel want dan kan iedereen mee ontbijten, is wel zo gezellig.:)

En de cadeautjes zijn goed verstopt, weet precies de plekken waar ik niet mag komen.:D

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja dat denk ik wel dat het het dat is ;). ach nog 2 jaar wachten en dan mag ik ook blijven liggen ;).

ik hoef ook geen ontbijt op bed, overal kruimels en alles.. nee lekker onder aan tafel.. ;).

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    haha wel handig dat je die plekken al weet, kun je die nu gaan mijden haha :p

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maarit was daar vanmiddag nog boos om geworden.
    Ik had al was gevouwen en ging die opruimen.
    Wist ik veel dat ze hem onder haar schuifla van haar ondergoed had gelegd.
    En de verrassing schoof natuurlijk ook mee naar buiten en bleef liggen toen ik de la terug schoof.

Ik zei tegen haar dat ik toch niet kon zien wat erin zit.;)

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hahaha, hier staan de moederdagkadootjes gewoon in de antieke kast.....wel ingepakt....maar liefst hadden ze ze vrijdag al gegeven toen ze uit school kwamen. En ik maar zeggen "het is nog geen moederdag"....Joost maakte het niet veel uit ;), maar Rick werd er echt boos om. :(

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hahaha. dat kon je idd niet weten ;).
    ik ga nu finn de fles geven en dan lekker naar bed. morgen een drukke dag voor de boeg

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Sven heeft ook al wel 100 keer gezegd, o mama dit is het mooiste wat ik tot nu toe gemaakt heb ik hoop dat jij dat ook vindt.:p

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :D..

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Ling: geloof ik graag dat Justin de spanning voelt. Ivy krijgt het hier ook mee als ik me niet goed voel helaas. Wat balen dat je motor het niet deed. Heb je geen acculader?
    @Senn: welkom terug meis. Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Wat leuk al dat enthousiasme voor moederdag.
    @Daantje: jammer dat het niet gelukt is om leuke kleren te vinden. Ken het probleem. Ach, ook wel gezellig toch samen opstaan.
    @Ramoontje: ook al cadeautjes in de kast en gespannen kids. Leuk hoor. Wat zal Rick blij zijn dan als ie het morgen eindelijk mag geven.

Mn middag was wel goed. Ben met Ivy naar de gamma geweest voor verf voor Aelinn dr kamer en daarna samen boodschappen gedaan. Was wel gezellig ff zo samen. Alleen heel stom toen ik thuis kwam en de auto wilde inparkeren lukte dat tot 2 keer toe niet en daar schoot mn humeur ineens ongelooflijk de andere kant van op. Ben nadat de kinderen in bed lagen nog even in mn eentje een rondje rond het dorp gaan fietsen om mn hoofd leeg en rustig te krijgen. Was op zich wel lekker.
    Moederdag wordt hier helaas uitgesteld. Zen zag omdat ie woensdag pas is thuis gekomen en vrijdag die sterilisatie heeft gehad geen kans om met Ivy de stad in te gaan. Ach, hoeft toch ook niet eens maar goed. Hij heeft dus gevraagd of het uitgesteld kon worden en heb niet het idee dat ie toch stiekem wat heeft

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    balen sann dat je je zo voelt. Helaas ken ik het en als mij iets niet lukt dan kan ik ook zo chaggie worden

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nou hier dus wel in mijn uppie onder met de kids. Leon lag pas om half 4 ofzo in bed. Die dacht nog even bij finn te kijken en ik weet niet wat te doen, maar finn werd dus wakker waardoor hij snachts niet meer wilt gaan slapen. Dus toen had ik al zoiets van dat wordt niet gezellig samen opstaan maar ik alleen en leon maak ik straks wel wakker. toen mika wakker was en hem naar ons kamer gehaald had zei ik gewoon tegen mika, nou we laten papa lekker liggen en wij gaan naar onder (zonder ondertoon, gewoon omdat ik leon ook wel wat wil gunnen) krijg ik meteen te horen. 'nou,nou,nou.. over een uurtje mag je me wel wakker maken hoor...' dus toen had ik al zoiets van stik maar echt niet.. :D

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Iedereen een fijne moederdag !

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hmmm, hij had natuurlijk ook een mooie tekening met Ivy kunnen maken..... Maar goed, wat in het vat zit verzuurt niet en zo heb je nog wel wat om naar uit te kijken ;)

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik hoop dat al mijn dinnekes vandaag een fijne moederdag hebben!

Deel Deze Pagina