Hier mochten vandaag idd de lang bewaarde kadootjes gegeven worden. Rick heeft een mooie bloempot versierd (met papiermachée of gips, dat kan ik niet zien) en een snoer met gekleurde lieveheersbeestje eromheen en een plantje erin, en daarbij nog een mooi geknutseld lieveheersbeestje op een blad met een versje onder zijn vleugeltjes! Joost had een mooi bestempeld hart van papier met een mooie gekleurde slinger eraan en zelfgebakken koekjes in het hart . En daarnaast had hij NOG een kadootje, want hij heeft vanochtend zijn eerste (deel van een) poepje op het potje gedaan! En toen stond om kwart over 8 ook nog een 'collega' van de gezinsbond op de stoep met een mand met een heerlijk moederdagontbijt erin. Kon iedereen bestellen, maar volgens mij heeft manlief dat niet gedaan omdat ie vandaag examen heeft en dus toch niet thuis was, maar mijn collega's hebben voor mij dus toch zo'n mand verzorgd, zo lief!!!! (alleen jammer dat ik al onbeten had met de jongens, maar goed we hebben dalijk wel een lekkere lunch )
fijne moederdag vandaag allemaal!!! hier geen uitslapen maar wel lekker nog gesoest in bed tot half 9. justin was lekker aan het spele, dennis brak op bed, en zometeen lunch ipv ontbijt!
Niels snapt precies hoe Zen zich voelt. Doe eens een foto van jezelf. En anders zie ik het 29 mei wel.
Hier ook een aantal leuke knutsels gehad. Van Maarit een gezicht van karton wat ik moest voorstellen met een mooie ketting om en op de scouting had ze een klein dienblad met daarin een laagje cement en mozaïek gemaakt. Het dienblad heeft ze niet hoeven maken. Van Sven heb ik een mooi borduurwerkje gekregen met zijn foto erop en van Karsten een beschilderde tegel. Ontbijt was iets minder. Niels had niet aan mijn gekookte eitje gedacht en de croissants hadden te lang in de oven gezeten. Maar het was lief bedoelt. Straks komen mijn schoonouders eten want die gaan donderdag voor 6 weken op vakantie dus dan hebben we altijd nog wat te bespreken. Ik hoop dat iedereen een fijne moederdag heeft.
@ de dames die mee gaan met de taartenworkshop denken jullie aan de betaling. Deze week kunnen jullie het nog overmaken de week erna moet ik het naar haar overboeken. Er zijn inmiddels 3 afmeldingen dus we zijn nog met z'n 8en. Iedereen die meegaat heeft een PB gekregen.
Heb idd lekker geluncht! Lekker aardbeitjes, verse broodjes, hardgekookt eitje, peperkoekje, yoghurtje, jus d'orangeje erbij....hmmmm
Ook leuke kadootjes voor jou dus! En wat het ontbijtje betreft....het is het idee dat telt . Fijne vakantie voor je schoonouders!!!
Ze zijn net weg, maar zal het ze wel zeggen want spreek ze toch nog wel een aantal keer voor ze gaan.
Hier alweer een arm ziekig mannetje. Het is alsof de duvel ermee speelt, net op controle bij de KA geweest, niks aan de hand....vrijdagavond gezond naar bed en gister knorrend (mijn broer schrok er zelfs van vanmiddag), snotverkouden en met koorts opstaan. Net werd ie ook weer brullend, badend in het zweet wakker
Arm ventje, ik zou ze gelijk morgen bellen en zeggen dat dit iedere keer zo gaat om de zoveel weken. Al is het alleen maar om even naar zijn longen te laten luisteren. Sterkte met hem.