Ik ga er voor nu weer vandoor....zo de jongens ophalen van school. Ben benieuwd hoe Joost het heeft gehad, want de ukkies gingen vanochtend naar een voorstelling Tot later!
ja me too en als het groepje wel te klein wordt voor de workshop kunnen we altijd wat anders gaan doen?
Jullie moeten het gewoon doen joh! Balen dat sommige niet meegaan.. Ik baal er zelf ook van, maar ja.. Ben dan bijna jarig en krijg ws van C.hris zijn zus ook weer een workshop, georganiseerd door C.hris.. Dus tja.. Vind het dan wel jammer om zijn aanbod af te slaan, als ie zo zijn best doet
Tuurlijk en daar moet je ook gewoon heen gaan. Het is al een zeldzaamheid op zich dat de mannen uit zichzelf iets voor ons organiseren.
Ik heb hier weer een ziek jongetje. Ik snap er niks van. Een paar weken geleden 10 dagen ziek met koorts, toen 2 weken niks toen 4 dagen weer ziek met koorts en nu nog geen week later het zelfde liedje.
Ha meiden, Daar ben ik ook weer Heb weinig bijgelezen dus ga even niet reageren, want ik vergeet toch de helft! Ik had beloofd om nog een foto van de taart te spammen. Hij is eindelijk af!!! De hekjes braken elke keer als we ze op de taart wilden zetten, dus manlief heeft wel 5x nieuwe hekjes moeten spuiten. De taart staat nu in de koelkast te ontdooien, want mn zwager komt hem morgenochten(om half 8) ophalen. Ben benieuwd wat hij er van vind!!!!! Ik heb de foto maar een beetje schuin genomen, dan kun je het geheel het beste zien
tja.......hier ook steeds zo'n onverklaarbaar plaatje.......... Ik hoop dat m'n vriendje gauw weer opknapt!
Pfffftttt....zit hier met een jongetje wat alleen maar bij mama wil zijn. En mama had juist zo´n zin in een avondje rust na een dag hard werken en nu papa er niet is.... Maar ja, dat zit er dus niet in
Ach gossie.....mama lekker met de beentjes omhoog op de bank en Joucke lekker bij mam tegen de borst???? Dat vond/vindt Joost altijd fijn.... Sterkte, ik hoop dat ie gauw lekker gaat slapen!
Dit gebeurd hier dus echt nooit....weet niet wat ik mee maak Zit nu op zolder achter de pc, maar is inderdaad niet echt comfortabel. Ga zo maar beneden op de bank zitten met ´m en de stukken voor de vergadering van donderdag doorlezen
Tja.....ik heb Joost heel wat bij me gedragen de eerste maanden.... En nog heeft ie er behoefte aan -als ie niet lekker is- om lekker "buik tegen buik" te zitten bij mama. Ach, dan heb je de vergadering vast voorbereid, hoef je dat morgen/overmorgen niet meer te doen . Oh en ik zat me van de week af te vragen of ie al mee zou kunnen naar het theater...nou hadden ze vandaag een voorstelling van school....heeft ie driekwartier bij de juf op schoot gezeten, duim in zijn mond en zitten kijken (die kan dus makkelijk mee )