groot gelijk hoor.... ben ook voor het eerst van mn leven (een beetje serieus) aan het lijnen, maar vind het maar niks
Zo, goedenavond Hier vanavond voor de eerste keer een spinningles gehad.. Jeeeeetje, wat is dat intensief zeg! Pfieuw! Heb de kop er nog rood van... Mja, alles voor het goede doel zeg ik dan maar Wil proberen samen met 2 andere vriendinnen 2 a 3 keer in de week te sporten
oke ik snap het. Maar wat denkt de dokter nu dan dat je met de praktijkondersteuner moet gaan praten?
nee klem ligt ze gelukkig nog niet hoor, we hebben een hele grote wieg. Maar ze kan er niet echt handig in draaien of overdwars liggen bijvoorbeeld dus wel tijd voor het ledikant
Zo, was ik ook nog ff. Vanmorgen met Aelinn naar de kinderarts geweest. Ze was tevreden. Dat het spugen af en aan wat blijft was in ieder geval geen reden wat mij betrof om te blijven komen voor controles dus we hebben eht afgesloten. Ze was nu 69,5 cm en 8226 gram. Ben weer op mn werk geweest. Ging wel aardig. Was ook een fijne collega waar ik mee meeliep. Daarna nog even een bobike achterzitje opgehaald wat ik via mp gekocht had. wilde graag dezelfde kleur als het voorzitje maar die verkochten ze niet meer. Alleen het losse kussen. Vond ik toch een zitje vlakbij eht ziekenhuis in de juiste kleur zonder kussen. Scheelt nog een boel centen ook zo.
pfff alweer? heeft hij geen poliep daar zitten? dat had naemlijk het zoontje van mijn vriendin. die had continue een loop oor, 2 weken niks en vervolgens weer. 2x een lange ab kuur en nog niet over. toen naar ka en jahoor! poliep! schijnt niet vaak voor te komen maar kan hier dus wel voor zorgen. hou het maar in gedachten!
dochter van mijn collega, januari 3 geworden, heeft dit weekend in 10 minuten tijd zonder zijwieltjes leren fietsen.....
ik moet nu met de praktijkondersteunster gaan praten. De dokter dacht niet aan een depressie. Het bloed zag er keurig uit dus daar lag het niet aan. Dus ben benieuwd of daar wat uit komt en zo niet dan moeten we weer verder kijken..
ja we gaan morgenvroeg al zeer vroeg in de ochtend richting europapark . Tis zo'n 5 uur enkele reis dus ja... Dan hebben we daar een hotelletje in de buurt en de dag erna rijden we richting de moezel en hebben daar een hotelletje. Gaan we daar wat wandelen ofzo..en dan zaterdag langzaamaan richting huis.. naar de kids want die heb ik dan ontzettend gemist