Juli mama's 2008 - Deel 15

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wat onwijs leuk zeg! :)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Doet alleen wel pijn in de portemonee (of beter gezegd: portemoniks, hahaha)

3. Ja vinden wij ook :) is wel op dinsdag, dus mijn moeder morgen vragen of ze dan op haar kleinzoons wil passen :)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb besloten dat Joost dit jaar nog niet mee gaat, Rick laat ik wel meegaan dit jaar (die is vorig jaar ook niet meegeweest ;)), ze gaan naar een of ander avonturenparcours, volgens mij dit:

Avonturentocht 2011

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    mijn idee :D

Heb het wel van manlief af laten hangen, maar die vond ze allemaal leuk en goed staan :D

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    dat vindt oma vast niet erg ;)

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeker? Merk dat de ouders van de groep 1-ers het meestal maar niks vinden;) Kan me dat ook wel voorstellen eigenlijk hoor, denk dat ik het ook wel spannend zou vinden als Arinde voor het eerst gaat!

8. ziet er leuk uit, heb nog geen idee waar Steijn heen gaat. Zal manlief is laten vragen.

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
  10. Ja niet alleen voor ons, voor hem ook denk ik. Ik hoop gewoon dat hij het leuk vindt. :)

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons op school is er dan meestal eerst een gesprek met de orthopedagoog, die aan school is verbonden. Dan krijgen zowel ouders als school tips hoe ze er het beste mee om kunnen gaan. Maar als je echt een diagnose wil dan zul je toch zelf een instantie moeten inschakelen, die dat kan onderzoeken. Maar dat moet je alleen maar doen als je er echt zelf achterstaat!!!!

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    heb net een andere link geplaatst, volgens mij was de eerste verkeerd....maar ik weet het niet zeker.... Bij de nieuwe link staat een leeftijd vanaf 6 jaar....:(

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :cool:..

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    kun je nagaan dat ze hier verwachten dat zelfs die kleintjes mee gaan;)

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    maar heb ook geen idee of dat op deze leeftijd al kan.... Ik zal het eens met manlief uitgebreid(er) bespreken en dan kan ik idd eens op school informeren of bij de huisarts....

Ik weet het gewoon niet, en als het zo is, dan is het zo natuurlijk en dan is ie er natuurlijk echt niet minder om....maar dan weten we iig wel waar we aan toe zijn....

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die andere leek meer gewoon bij een bungaluwpark ofzo, dit is wel echt op schoolreisjes gericht.
    Het ziet er wel leuk uit!!!

Ik kan me voorstellen dat je Joost niet mee laat gaan hoor, dat vind ik toch wel echt nog heel jong:(;)

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat het dubbel is. Aan de ene kant wil je niet dat hij 'iets' heeft, maar aan de andere kant wil je hem ook zo graag kunnen begrijpen. Moeilijk hoor!!
    Laat het eerst maar eens allemaal bezinken en praat er inderdaad maar eens over met Pat!

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Inderdaad, maar volgens mij is het wel op een en hetzelfde park (het adres is volgens mij ook hetzelfde).....

Joost trekt dat gewoon ook echt nog niet...als ie nu op dinsdag en donderdag halverwege de ochtend al met de bus naar de turnles gaat/is geweest is ie kei kapot..;)

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Je bent lief!

Voor mij speelt jouw visie als juf ook mee! :)

Deel Deze Pagina