Gaat goed hier hoor! Wel erg wennen met alles combineren tussen de voedingen en slaapjes door. Raf moet ook nog even wennen, die is een beetje van slag. Maar ook dat komt vast weer goed en dan hebben we onze vrolijke vent weer terug ipv Mr. Dwars die hij nu uithangt. Hoeveel Dion drinkt?? Geen flauw idee, hij krijgt bv! Zo'n 7 keer op een dag, soms 2, soms 4 uur ertussen. Maar meestal netjes 3 uur tussen 2 voedingen. Hij is inmiddels alweer op zijn geboortegewicht terug, dus hij krijgt genoeg. Ik ben zo gek op hem he? Als ik naar hem kijk kan ik wel huilen van liefde. Dat is gelukkig bij een derde nog net zo intens als bij een eerste
Kom jij al wat meer in je ritme met je twee kleintjes Flower? Trek je het een beetje na je keizersnede?
Ja het gaat wel goed hier ook een kind due erg dwars is pfff romy moet echt wennen gaat steeds beter maar mis echt mijn lieve meid en niet missdwars hahahhaahhaa.. Aiden drinkt nu echt om de 3 uur overdag 100 cc hij lust het en het blijft erin... En snachts drinkt hij om de 4 uur laat hem zelf komen.. Hier ook wel wat leuks aiden piest elke keer over papa heen hahhahahhahhaha ik moet helemaal wennen aan die piemel hihi ik ben me dochter gewent. ... Met me buik gaat het goed alleen bloed ik nog steeds grrrr wou dat het stopte want heb nog steeds die grote dingen in me onderbroek. . Bloeden jullie nog? ??
Ik bloed nog wat oud bloed.. Maar mn hechting is nog steeds erg gevoelig en loop ook nog niet helemaal normaal. Heb een flinke knip gekregen, dus denk dat het nog wel duurt voor het helemaal hersteld is. Mira drinkt ook borstvoeding om de 3 uur.. Soms is het 4 en soms 2uur.. In de nacht laat ik haar ook gewoon komen maar zet toch mijn wekker op maximaal 5uur. Het is tot nu toe niet nodig geweest. Ze wordt keurig om de 3 4 uur wakker . Ik ben ook echt verliefd op haar.. Had niet verwacht dat het zo erg zou zijn! Ik kan wel huilen als ik naar haar kijk.. Ze is ook zooooooo zacht! Haha. Slaapt de kleine trouwens bij jullie op de kamer? Ik wou dat eerst niet, maar nu kan ik haar niet wegdenken uit onze kamer.. De gedachtte dat ze straks in haar eigen ledikantje slaapt ipv in haar wieg naast mij maakt me al helemaal overstuur. Zal wel aan mij liggen misschien..
Neej hoor bloem ligt niet aan jou meid mijn dochter heeft ook lang bij mij op de kamer gelegen en vond het erg moeilijk dt ze toen naar een eigen kamer ging. .. Aiden ligt bij mij op de kamer en die blijft er ook nog wel een tijd slapen hahahahha.. Zolang je ze maar in hun EIGEN bed neerlegt.. 1 tip begin nooit met je kindje bij je in bed te nemen want als ze het eenmaal weten blijven ze dat willen... Ik verlies echt nog veel bloed loop nog steeds met kraamverband in me onderbroek hahahahhahahahha net een luier bah.. Maarja de operatie zorgt ook voor meer bloed helaas.. Ik heb tijdens plassen elke keer een raar gevoel.net alsof me baarmoeder naar beneden wordt gedrukt echt een raar gevoel.. Om 23;00 krijgt aiden laatste flesje voor de avond en dan gaat ik ook me oogjes sluiten is kijken wanneer hij dan weer komt hijs lekker in badje geweest om 20 uur dus zal wel lekker rozig zijn.. Knuffellll
Ik hoop trouwens dat iedereen snel bevallen is zodat we hier met ze alle kunnen kletsen mis het namelijk wel hoor het gezellige kletsen zal echt niet meer zonder kunnen erg he...
Monika welkom.hier gezellig.. Ja denk dat er tich versxhil is normaal bevallen of ks met het bloeden.. Omdat me.baarmoeder ook een wond zit bloed ik zolang grrrrrr mag wel stoppen nu...
Hmm volgens mij nu net de regeldagen gehad, ineens drinkt hij ongeveer 100cc, na de afgelopen dagen ook tussendoor te zijn gekomen met honger. Snapte er al niks meer van
@monika; Hoe weet je hoeveel Gabriël drinkt? Hij krijgt toch borstvoeding.. @Flower; Ja, kan ook niet wachten tot straks iedereen hier is! Mira slaapt nu naast ons, maar weet niet wanneer ik haar in haar eigen bed moet doen.. Ach we zien 't wel! Mira gaat nu lekker met papa douchen en vanmiddag gaan we even naar buiten! Fijne dag meiden
Naast ons in de wieg bedoel je toch? ?. Wij gaan vanmiddag ook lekker naar buiten boodschapjes doen enz hihihi hopen dat romy niet zo dwars is. .. Ik gaat aiden zijn billen verschonen daarna krijgt hij zijn fles knufffiessss
Bloemmm, ik moet er ook nog niet aan denken dat Dion niet naast me in zijn wiegje slaapt hoor. Gelukkig hoeft dat ook niet. Zolang hij niet al te hard groeit, kan hij wel totdat hij een maand of 4 a 5 is in de wieg bij ons op de slaapkamer 's nachts. Wel deed ik bij Dianthe en Raf op een gegeven moment de middagslaapjes in hun ledikantje, om daar ook alvast aan te wennen. Maar gelukkig is dat nog laaaaang niet. Flower, ik bloed ook nog aardig hoor. Ben al wel op maandverbandjes overgestapt, maar ik verschoon iedere 2 a 3 uur. En soms eerder als ik ineens veel voel lopen. Bij de vorige twee de volle 6 weken gebloed, dat zal nu (helaas) ook wel weer zo zijn (en ik vind het zo vies he... ) Dion heeft trouwens vannacht van 24.00 uur tot 4.30 geslapen! Knap he?
@Bloemmm, hij krijgt afgekolfde moedermelk. Mijn tepels zijn plat en met een tepelhoedje lukt het hem ook niet. Plus daarbij heb ik nu al terugloop, dus moet hem al bijvoeden Moet er wel bij zeggen dat mijn moeder bij mij ook maar 2 weken melk had, dus ben benieuwd hoe lang ik hem nog mag geven.
@Flower; Ja naast ons in haar wiegje bedoel ik.. @Magic; Ik zat er ook aan te denken om straks de middag dutjes in haar ledikant te laten doen, maar gelukkig is dat inderdaad nog lang niet. @Monika; Ah .. Hier ook kapotte tepels hoor! Dus weet hoe je je voelt. Hoop dat je melk nog heel lang blijft! Meiden, Mira heeft viezigheid in haar oogje.. Ik haal het steeds met een watje en heet water weg, maar na 10min zit het er weer. Haar oogje blijft ook echt dichtplakken.. Weten jullie wat ik eraan kan doen?