Ik was iets verder . hoe het er nu voor staat weet ik ook niet, heb het helaas niet meer gezien, en ook geen kans meer gehad om het te zien.
loopt hier elke 10 seconden te bufferen, dus dan ben ik op een stukje van een kwartier wel 3 kwartier bezig ofzo.. schiet niet echt op.. ga nu mika even aankleden. Sm is over een half uurtje hier, moet om 10 uur bij de tandarts zijn om te boren..
ja enerzijds begrijp ik het ook wel hoor dat zoiets lastiger is. maar aan de andere kant denk ik van potver, ik heb de diagnose zware ppd, dat moet toch ook genoeg zijn. Ze willen me toch niet voor niks opnemen. Bah vervelend weer je ongi. Hier ook grote leegloop. Bleh. Grote sportieve plannen zeg. Goed hoor. Wat voor dieet volg je?
Senn, fijn dat het je inzichten heeft gegeven, jammer dat je al aanvoelt dat het niet echt zal gaan werken. Sann, de napijn zal idd heftig zijn. Volg je hart mbt tot de behandelingen van je depressie. Het komt echt goed. Senn/Sann: Ik volg het Cambridge dieet onder begeleiding van een gewichtsconsulente. Maar ik vanwege dit dieet wordt zwaar sporten totdat je weer "normaal" gaat eten afgeraden. En ik heb het geprobeerd om een les te volgen met dit dieet en ik ging regelmatig zowat van mijn stokkie. Dus dat risico ga ik niet nemen. Ik moet nog 8 kg om op een gezonde BMI te zitten, wanneer ik dat bereikt heb wordt ik weer begeleid om weer in een "normaal" eetpatroon te komen zodat mijn gewicht stabiel blijft. Eerlijk is eerlijk, het is een crash-dieet maar het werkt voor mij. Maar het is onder begeleiding.
Daantje, succes bij de "bekkentrekker" Sann, heb jij eigenlijk wel eens een uitslaapdag? Hugh en ik hebben het tijdens onze vakantie om-en-om gedaan heerlijk! In het weekend idem.... Maar soms lukt het me ook hoor hihihihi
Gelukkig maar! Ziet er anders ook zo raar uit he haha. Hoe was het bij de psych? (zou het zo vast lezen.. maar denk vraag het toch even)
Was ik ook niet van plan en ik ben een van de weinige vrouwen die volgens mij nog nooit gedieet heeft in haar leven Dus dan ga ik het nu zeker niet doen! Ben eerder blij dat er weer wat bij komt, herken mezelf eindelijk weer in de spiegel, heb tenminste weer borsten!
Jep, meestal wel.. Omdat hij OF te duren wil, OF welke ik leuk vind vind hij niks, en welke hij leuk vind, vind ik zo lelijk dat het niet mag enz enz...
T is smorgens vroeg.. dan kan mn maag nog minder aan Al zie ik het wel voor me, zo`n luier explosie.. YEHK
Ik duim heel hard voor je!!! Hoop echt dat het aanslaat, en je weer een beetje meer zon kan vinden in je leven! (Al vind niemand die tegenwoordig.. t is meer herfst maar goed) Pff.. Moeilijke keuze, maar als je dr last van hebt, dan ben je daarna van je last af, EN je hebt ff rust, vind het geen slecht plan, al begrijp ik niet helemaal, waarom er meer begrip voor zou zijn.. Ziek is toch ziek zou je denken Sterkte!!
Jaha, net nog gedaan en samen is helemaal leuk (Byron wast, Esther droogt) Byron: Ik wil een afwasmachine Esther: Nou.. dan KOOP je die toch, elke keer te zeuren, om dat kleine beetje wat er is Byron: Jah, maar het MAG niet van jou!! Estherat zeg ik niet, zeg alleen dat ik het onzin vind. Enz enz enz... AAAGHH KOOP dan zo`n ding, ben ik van het gezeur af, en ik zie wel, met verjaardagen oid lijkt het me wel handig