hihi, een kleine kliko. Aelinn heeft laatst meegegeten met lasagnette en vond het heerlijk en vanavond ging de aardappel anders toch echt voor de wortel
soms heeft ie echt wel begrip, dat ie zegt dat ie het wel voor kan stellen dat je niet veel gedaan krijgt, en als ie veel stress heeft dan 'verwijt' hij het me dat er niets of bijna niets gebeurt is in huis. Morgen is ie de hele dag vrij en heb zoiets van dan zorgt hij ook maar voor de kids. Sowieso ga ik eerst met een collega lunchen en dan gaan we werken (moeten op dezelfde tijd beginnen). En dan ben ik pas om kwart over 8 weer thuis, dus ben benieuwd
hihi, het kan altijd he . Maar bij mij was het laatst ook dat ik dacht van hmm zou het? maar dan zou het wel zeer toevallig zijn dat ik ondertussen toch 2 keer ongi gweest ben en gewoon de pil slik (weet niets is onmogelijk )
haha. Tot nu toe eet finn echt alles wat je hem voorschoteld. Zelfs straks in de zandbak, hup kop omlaag en zandhappen. Dat kan ie ook eten dus ja een kleine kliko
is wel een goed idee ja. De was strijken en op zolder het speelgoed even uitzoeken en als het dan nog kan evt de badkamer
sann: ik ga wel naar bed . Ben erg moe. Morgen weer een lange dag. Weltrusten voor nu en misschien tot morgen. En als je er even tussenuit wil.. ik hou me aanbevolen he!
hier momenteel weer de rode tsunami dus lijkt me ook vrij onmogelijk. Maar had toch echt zoiets van huh
hahaha klinkt bekend. Gisteren waren we in een grote speeltuin en daar lag allemaal zand bij alle speeltoestellen en was mevrouw dus ook al zand in dr mond aan het stoppen. Jammie jammie
Sann: balen dat je gisteren weer een off-day had! Hopelijk slaat de verhoging van de medicatie snel aan en voel je je weer wat meer mens!!!! Daantje: laat Leon inderdaad maar lekker wat klusjes voor je doen, dan hoef jij morgen niet zoveel te doen! Geniet even lekker van het lunchen met je collega! KK: klinkt alsof jullie wel genieten daar!!! Hier wel een lekkere nacht gehad, voel me alleen nog steeds moe terwijl we de hele week al vroeg naar bed gaan. Ga maar weer eens wat vitaminepillen halen, misschien dat het dan wat beter gaat. Vandaag echt mn laatste vakantiedag. Wil dus vandaag nog even lekker wat was wegwerken en de kamer en de badkamer doen, dan is dat in ieder geval weer even gebeurd. Morgen zijn we ook de hele dag weg (tent kijken en verjaardag schoonma) en dan dus maandag en dinsdag weer werken. En maandag gaat Arinde voor het eerst naar de peuterspeelzaal...ben benieuwd...ze heeft er zo'n zin in!!!!
Goedemorgen allemaal, hoe is het hier. Heb teruggelezen en ff kijken wat ik onthouden heb.. Silla goed joh dat je zoveel ben afgevallen!!!! Linnielin vakantie gaat veels te snel hè Ik kan die van mij niet eens meer herinneren... Anno gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Super leuk zeg!!!!! Daantje balen dat Leon niet echt begrip heeft. Sinds manlief zonder werk zat en ik hele dagen ging werken en hij thuis was met I.ndi + huishouden heb ik hem er nooit meer over gehoord. Nou meer heb ik echt niet onthouden, sorry Mn kop is als een zeef op het moment want het is hier voor mij redelijk onrustig. Mn oma is overleden en haar huisje moet leeg. Nou is dat huisje op een uur afstand dus het kost veel tijd helaas..Ook mijn opa (die woont dan weer op 3 uur afstand) ligt ook slecht zucht.... Op mn werk gaat het wel prima. Ga een nascholing doen om te leren hechten dus daar heb ik super zin in Naja voor de rest eigenlijk niet veel..Ja het is 's avonds tegenwoordig erg lastig om te slapen. Discussies en blablabla..Naja voordat mw slaapt is het wel 21 uur. Maar ik hou mij er maar aan vast dat alles een fase is
Zo, was ik ook weer @Daantje, laat Leon maar lekker zweten vandaag Als hij vragen heeft ,moet ie maar ff online komen op het forum @Sann, hoe is het vandaag met jou? @Senn, fijn dat je een fiets hebt kunnen kopen! @Kwebbels, gecondoleerd en sterkte met je opa! Hier vanochtend naar de Ikea geweest.. E.smée is lekker naar smaland geweest en toen hebben wij even koffie gedronken met Maureen in het restaurant en daarna lekker gewinkeld Esmée heeft zich super vermaakt en vond het jammer dat wij haar weer ophaalden, maar was zoals ze zelf zei ook wel errrruuuug moe Heerlijk! Nu liggen ze beide te slapen en is C.hris even het gras aan het maaien en gaan we daarna ff wat eten.. Echt genieten hier..
Kan me voorstellen dat je hoofd af en toe omloopt, meid!!! Volgens mij loop jij jezelf regelmatig voorbij....of je moet een berg energie hebben Hopelijk knapt je opa weer op...of rekenen jullie daar niet meer zo op