Hier een heerlijke nacht! De kids werden pas om kwart over 7 wakker. Naja finn dan want die had flink gepoept, en mika rond kwart voor 8. Mocht ook wel, want gister hebben ze beide amper wat geslapen en zijn ze laat naar bed gegaan.
Goodmorning, kwam ik ook weer ff om het hoekje kijken Alles goed hier, hier verder nog nieuws? Las dar Anno weer zwanger is? GEFELICITEERD!!!!! Niet verwacht joh haha, omdat je het er eigenlijk bij 2 wilde laten, mahjah, people can change In elk geval super voor jullie
Goedemorgen! Hier lekker nachtje gehad! Meiden waren allebei pas lekker om kwart over 8 wakker.. Heerlijk! Inrid, gefeliciteerd met Noah.. Las bij de april mama's dat Roeland er niet bij is geweest? Hoe is dat gegaan dan? Sann, heb je nog reactie terug gehad? En idd wat Daantje zegt: te weinig suiker gehad? ML, hoe is het daar?
Een kleinschalig pret park, ideaal voor Noof, want ze mag bijna overal al in En je hebt inc eten en drinken..
Klinkt goed! Jammer dat ze gaan verhuizen. Ach mp, en mail, je vat het zomaar verkeerd op!! Niet druk om maken!
De ontsluiting wilde niet vorderen dus met de ambu naar het z'huis. In de ambu ging ze in ene van 6 naar 10 cm en kreeg ze enorme persdrang. Toen Roeland in het z'huis arriveerde was Noah al geboren. Zo snel is het dus gegaan.
Jij hier?? Jep, hahahah tjah, dat dacht ik ook!! En eigenlijk nog Nee, vind het leuk hoor, ff wennen, maar helemaal happy. Hoe is ie met jullie?
Hier ook een goeie nacht, ik zou weer eens even verder met aankleden, kind 2 in de kleren gooien enz.. Owh, heb een wandelwagenbak, voor op de buggy gekocht, We kregen bij noof zo`n speedi sx buggy maar een wandelwagen was toen niet nodig. Via mp, ideaal, hopelijk is het een beetje netjes!
Hier zit de helft van de ochtend er alweer op. Sven en Maarit zijn naar school dus het is weer stil in huis met alleen Karsten. Maarit en Sven vonden het wel spannend hoor. En Maarit zat te glunderen dat ze nu in groep 3 zit en ze heeft een tafeltje vlak naast de juf.
En jij zakt onderuit met koffie op de bank? haha, helemaal trots, leuk!! En dan straks het eerste woordje.. Heerlijk!!
Daar zal ze niet van onder de indruk zijn aangezien ze zichzelf heeft leren lezen. De Donald Duck draait ze haar hand niet voor om. Ik houd het lekker bij een kopje thee. Maar wel lekker hoor dat ze weer naar school zijn.