Heb verder niet veel gereageerd. Sorry, heb er de fut niet voor. Voel me niet helemaal lekker van de verhoging van de medicijnen. Duizelig telkens en veel misselijk en mn lijf lijkt wel van beton zo zwaar voelt alles. Vanmorgen mn leidinggevende en collega op visite gehad. Die collega had nog wel iets. Di heeft jaren geleden ook last gehad van depressie na de bevalling en bij haar is toen uiteindelijk hpu geconstateerd, een stofwisselingsziekte HPU Patintenvereniging Ze slikt er al jaren een vitaminesupplement voor en bracht voor 2 weken daarvan mee zodat ik kon proberen of dat verschil maakt. Ga het zeker proberen want herken me best wel in een hoop van de klachten. Zen is met Ivy aan de overkant lekker zwemmen en ik hang op de bank want Aelinn ligt te slapen
Het zijn vitaminen dus baadt het niet dan schaadt het niet. Je kan altijd proberen. Vervelend dat je je zo belabberd voelt met de medicijn verhoging.
Hier heb ik vanaf het middag uur al flinke hoofdpijn die niet wil zakken. Heb een uurtje op bed gelegen en dat heeft wel heel iets geholpen. Moet eigenlijk nog stofzuigen, de badkamer en het toilet doen, misschien straks als de hoofdpijn helemaal weg is.
Baat het niet het schaad ook niet! Zou wel super zijn, alleen 2 dagen.. ik denk dat je bij vitamines wel wat langer moet proberen voor je het merkt (maar dat denk ik..)
En dat was het! Wel bij te houden zo Heb net via mp een angelsound gekocht voor het giga bedrag van 5!! euro.. hier op de hoek ook nog zo ongeveer.. EN het hartje doet het Wat een heerlijk geluid is het toch *blij blij blij* Had er bij Noof ook een, dezelfde. en vond het echt een super ding, maar wilde nu geen nieuwe.. en voor 5 euro.. tjah, daar kon ik het niet voor laten gaan
Anno leuk zeg! En wat een koopje! Daantje lekker is dat hè, nieuw beddengoed.... Hier een ochtendje gewerkt, daarna door naar de notaris voor de overdracht van ons oude huis. Eindelijk!!!!!! Na 1,5 jaar I.ndi vandaag naar school geweest. Ze is alleen zo bezig met de GROTE school. Soms nemen er kindjes afscheid omdat ze naar de grote school gaan en mw heeft het ontdekt. Ze wil ook. Dus ik krijg dan ook elke dag de vraag ''Mama ben ik al 4?'' Ze eet wel super goed 's avonds want ja, om 4 te worden moet je wel groeien (ze is zelf achter deze logica gekomen). Maar vanmorgen was ze dus ook wel verdrietig want ze wil zo graag naar de grote school...want daar hebben ze geen bed!!
Senn sterkte met de hoofdpijn!! Weet hoe ellendig het is want ik heb af en toe migraine waar je U tegen zegt. Gelukkig heb ik er wel medicijnen voor want ik kijk af en toe scheel van de pijn..
Uhm mn ouders en zusje.. en een vriendin, verder nog niet echt veel mensen.. (verloskundige, en andere mensen die "moesten") Ach t kan nog wel We genieten nog ff lekker zelf haha. Vond 5 euro ook een koopje.. heb mn oude verkocht voor 22,50 ofzo...
Noof ook.. die deed alles om 3 te worden, nu is ze 3.. doet ze alles om 4 te worden. Ahh.. helemaal verdrietig.. moet toch ff lachen, wat ze wel niet voor "problemen" hebben he haha. Gefeliciteerd!!! EINDELIJK!!! Wat zou je opgelucht zijn.. je ging toen toch huren? Omdat de koop niet door ging (laatste moment afgezegd oid?? Of vergis ik me gruwelijk?)
Zo kinderwagen staat ook kant en klaar.. voor 35 euro.. ipv 160 nieuw.. T onderstel hadden we toch al, en hij is netjes!! T lijkt vandaag wel sinterklaas Ben helemaal happy de peppy.. legergroen glanzig met oranje.. lekker stoer De Plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen Voor zolang hij er opstaat
Ik zie dat er nog 1 plek vrij is. Het is op 3 september van 10.45 tot 15.45 uur in Emmeloord. Kosten zijn 35 euro. Dit is bij M v/d Klooster