hahah jullie zijn er op tijd bij!! Gelukkig sliep Tycho nog wel lekker door! Hij gaat dus niet staan brullen? Succes met de prikken.. arme Lo
hahaha jullie hebben een ikea vakantie Volgend jaar maar naar Zweden? Lekker hoor! Jah, ik denk dat ie prins, of prinses heerlijk ligt.. Ik wil dr zelf wel even in.. En Noof vroeg gelijk, mag ik dan even duwen, als jongetje of meisje er is???
Zo weer bij! Succes met alles wat op de planning staat! Hier nog niet echt inspiratie.. Denk dat ik boven maar eens moet soppen ofzo... (of een rondje met de wandelwagen.. omdat ie zo leuk is..) Geen plannen, en het weer is ook een beetje poep hier... BLEGH Voel me gelukkig niet zo misselijk als gister, dus dat scheeld!! Shoppen helpt dus echt Silla!!! whaha
O wel handig, mocht het een kind zijn wat snotterd... We kunnen gewoon in huis rondjes met hem rijden!! (De nuttige dinsdag ochtend info...) Heb ik getest Toen vroeg ik, Goh Byron, wil jij niet even? En hij, heen/weer (een stap), jah rijd goed, maar dat wist ik toch al?? MANNEN
Is dit dan niet misschien het moment om opnieuw te overwegen met Zen om te stoppen met werken. Daar waar je het laatst over had?