Ik ook! Maar ik heb zo vreselijk zin in.. KAAS maakt me niet uit hoe, t liefst een kaassoufle.. Erg he, eergisteren heeft byron zelfs een gehaald Dus als jij het regelt, snack ik wel met je mee, iets anders is ook goed hoor.. (ben nou ook weer niet zo heeel moeilijk)
Ivy had trouwens vanmiddag nog wat grappigs. De buren waar Ivy dol op is zijn gisteren naar Turkije vertrokken en had haar dus verteld dat ze met het vliegtuig gingen. Ziet ze vanmiddag in de tuin een vliegtuig in de lucht en begint er enthousiast naar te zwaaien en roepen. Daaaag Astid, pettig akantie. daaaaag Tijn. Hihi scheetje
Ook nog wat drinken dr bij.. Bij noof dronk ik hier liters van.. In de tussen tijd eigenlijk niet en nu weer.. als ik niet op let *schenkt ff in*
Ik normaal ook.. Rivella ook zoiets, normaal griezel ik dr van.. Vind het maar raar, hoe je ineens dingen lekker vind die je normaal wel ok vind misschien maar niet bijzonder, en dingen die ik lekker vind, ineens vreselijk vies vind..
lekker ding he. Die is echt bijna altijd vrolijk. Zen zei al daarstraks die heeft gewoon al jouw happystuff mee genomen.
maf is dat he. Ik ben er van de week achter gekomen dat ik tegenwoordig kaassoufle lust. Gruwelde altijd van die dingen. Maar ik had een bereklauw en die smaakte me niet dus gaf m aan zen en die zei ruilen dus toch maar ff geproeft en vond m nog lekker ook zeg