Ik zou eens even de was ophangen! Kan dr niet tegen als dat te lang in de machine zit (lees 30 min na afloop..) En dan lekker eten! Misschien nog tot vanvond, en anders, een fijne avond alvast!!
Zo, was ik ook weer ff.... Wat een heerlijk geklets hier weer Hier is M.aus echt in een vreselijke fase.. Niet willen slapen, vervolgens gigantisch sjago zijn, in de winkel de hele boel bij elkaar krijsen.. Grrrrr...... Wel een leuk nieuwtje: De vrouw wil beide taarten bij mij afnemen! Super! Gaaf! (Is wel net in de week dat ik voor het eerst begin met werken, maar dat gaat vast wel lukken en anders vraag ik wel of mn schoonzus wil helpen ) Een bumba taart en een hello kitty of winnie the pooh! @Sann, hoe is het gegaan met je therapie? @Senn, hier ook niet dat gepiemel hoor
Een vriendin van mij heeft dat een aantal jaar geleden gedaan! Volgens mij hielp het wel, ik zie haar vanavond dan zal ik het nog eens navragen
3 keer is scheepsrecht Dat je het geduld ervoor hebt zeg...Ik zou allang het beslag kwaad door de keuken gesmeten hebben
Hihi zo kom ik er ook op 1tje. I.ndi vind het liedje ''schouder aan schouder'' zo leuk. En ze noemt het dan ook: ''Schouderham schouderham''