Juli mama's 2008 - deel 16

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ik heb zelf t voordeel dat ik vrij handig ben met mijn handen en vaak lukt t ook wat ik in mijn hoofd heb. maar echt fanatiek ben ik nu niet hoor;) te druk met Styletrip en t huishouden en kindjes

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

vind het allemaal superspannend
    heb hele mooie duidelijke testen gehad en die kende ik van de 3 kids niet.
    nu ben ik 's morgens de ene morgen heel misselijk en de andere morgen valt het wel mee.
    ben vooral heel moe en kan 's avonds lastig op temp blijven.
    en dan mijn broeken... die zitten gewoon niet lekker, terwijl ik echt nog niet gegroeid ben

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    haha, vermoedde al wel een typfout. Dacht dat kan toch haast niet dat ze vergeten is dat het een meisje is ook al was ze dan in dr stoere look vandaag

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou ik ben niet zo'n ster met mijn handen. ja inpakken op mijn werk gaat me prima af, want dat kon ik ook echt niet voor ik daar kwam te werken.
    kan je een nog mooier verhaal vertellen. in de brugklas moest ik een cdbakje maken van hout. moest daarvoor 5 vierkanten uitzagen en die weer als een kubus in elkaar zetten zodat er 10! cd's in konden. nou uiteindelijk kon er 1 diagonaal in. :)

fanatiek of niet, maar je doet het wel.

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik zit ook gewoon (nou ja hang) op de bank met de laptop op schoot naar de tv te kijken en hier eindelijk weer eens wat mee te lezen.

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Dat geloof ik graag dat het spannend is. Dat vond ik bij allebei ook vanwege alle miskramen. Maar misselijkheid schijnt een heel goed teken te zijn. Wanneer moet je voor het eerst naar de vk?

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou ik heb van de week gebeld maar kreeg geen gehoor, ja een antwoordapparaat met de mededeling dat ik op ma of dinsdag tussen half 1 en 1 kan bellen voor een afspraak en voor spedgevallen kon ik een ander nummer bellen.
    wel kan ik 14 juli bij ha terecht (dat kon niet eerder omdat de praktijk maar met halve mankracht draait en dan weer volop) en voor de termijn echo heb ik ook gebeld en daar kan ik 4 aug pas terecht en eigenlijk moest het nog een week later van hun, maar ik heb gezegd dat we dan met vakantie zijn

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    oow pff lang wachten dus nog. Maar dit pixeltje zit gewoon lekker stevig vast:)

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

daar gaan we voorlopig iig vanuit!
    ik sluit hem hier af
    welterusten en hopelijk tot gauw (chronisch tijd tekort hier in huize LK)

10. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    je kan ook gewoon botercreme maken van 1:1 boter:poedersuiker.
    Ik gebruik dan wel nog 1:1 roomboter:margarine dus dan wordt het 0,5:0,5:1 boter:margarine:poedersuiker. maar weet niet of die lekker is om er tusse te doen. ik gebruik het voor af te smeren nl.
    maar wat sann, zegt de funcake mix hiervoor gebruiken.
    en als je citroenkwark hebt van mona oid, kan je dat er volgens mij gewoon zo in doen. heb het ok met mona verwen yoghurt een keer gedaan en dat ging prima.

11. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    nou mijn taart is af hoor!! ben er weer trots op!! :D
    komt ie:

12. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    europa t/m australie

13. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    en amerika N en Z.
    de gaatjes (sterretjes) zijn de landen waar hij allemaal gewest is

14. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    en deze staat nu bij senn in de vriezer!! :D

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wow Ling, hij is echt supergaaf geworden!

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Trek het voor geen meter meer op het moment. Erg slechte nacht gehad met beide kids een aantal keer wakker en ik die telkens weer niet in slaap kon komen. Ben dus doodmoe. En dan daarbij nog gelijk een Aelinn die onder de sap zat omdat Ivy een flesje op de rand van de tafel had laten staan werd een beetje teveel:)
    Moet nog zoveel doen in huis om het er een beetje fatsoenlijk uit te laten zien voor Zen komt. En dan moeten de meiden nog in bad en ik moet die vervloekte cc's nog bakken die Zen wilde voor zn verjaardag. Pfff.
    Sorry voor deze klaagzang.

17. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    stap voor stap meid!
    en als je ergens geen tijd meer voor hebt, dan is dat jammer. Zen snapt dat echt wel.
    Weet je wat doe het volgens dit schema:
    probeer eerst de cc te bakken, dat gaat dan de oven in. in de tijd dat die in de oven staan, kan je een beetje opruimen. als de cc uit de oven komen moeten ze nog afkoelen dus dan ga je in die tijd de meiden in bad doen. Dan heb je ff tijd voor je meiden. miss nog wat extra's opruimen, en als ze naar bed gaan, kan jij de cc versieren oid.
    Weet niet hoelaat Zen komt, maar dan heb je alles een beetje gedaan. miss niet grondig, maar wel je best gedaan toch?

oh en iets minder op zwp kletsen!! ;) whahaha

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Daar sluit ik me helemaal bij aan! Je hebt super je best gedaan Ling!

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ook hier sluit ik me helemaal bij aan! En Sann, wat niet is, is niet ;)

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Mn cakejes staan in de oven (ik weet het, beetje later dan gepland). Kreeg het alleen toen eht beslag klaar was ineens in mn hoofd om wat te experimenteren dus heb er een banaan door gemixt. Ik heb alleen geen idee of het goed gaat want het beslag was wel wat minder stevig nu. Misschien niet zo'n slimme actie om zomaar te proberen.
    Zen is eerder thuis dan verwacht. Waarschijnlijk binnen nu en anderhalf uur al.

Deel Deze Pagina