meiden, ik lees even niet bij....is Rick na 2 dagen koorts weer beter, pluk ik Joost vanochtend drijfnat, bibberend en met 40.0 graden koorts uit bed , en die wil niet veel behalve bij mama hangen, op de bank hangen en drinken.....probeer straks nog even te komen....
beterschap voor joost! de kids zijn nu bij mijn moeder. Vanmorgen bij mijn sm geweest even op de koffie . Mijn moeder moest sowieso oppassen vanmiddag dus die zei van nou neem ik de kids mee kun jij lekker je ding doen/uitrusten. Heerlijk!
Ik vind de Elefanten (bij Van Haren) altijd erg comfortabel zitten. Maar omdat Maarit daar al een tijdje uit is weet ik niet wat ze nu in de collectie hebben zitten.
Zo, de meiden liggen op bed. Ivy had het prima naar haar zin gehad op de psz. Wat is het gruwelijk benauwd zeg. Bij alles wat je doet val je zowat om.
Daarom heb ik dat nooit gedaan. Ik maak al van kinds af aan kattenbakken schoon dus zal er ongetwijfeld al eens een keer mee besmet zijn.
blegh mijn buik is alweer van streek. Over een half uurtje fysio fitness, heb er wel zin in moet ik zeggen, even 3 kwartiertjes lekker bewegen.
Jeetje wat een nacht zeg. Hoop snel dat hij weer lekker gaat slapen want dan slaap jij ook weer lekker.