Juli mama's 2008 - deel 16

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    yep, heb er best zin in

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb het juist andersom gepland vandaag.
    Vanmorgen hard gewerkt en ik doe vandaag niks meer in het hh.:D

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Arm ventje.:(
    Beterschap voor hem.

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En waarom lig je dan nu niet lekker te slapen?:(

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hie valt het me nog mee moet ik zeggen.

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vandaar dat je niet ligt te slapen.:D

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan ik me helemaal voorstellen.:)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo ik ben weer bij.
    Jullie hebben je gisteren goed vermaakt hier las ik, Sann en Anno.:D

Vanmorgen de laatste was weggewerkt en gestreken en daarna met Niels de kledingkasten van de kinderen uitgemest. Als het winterspul uitgezocht en wat te klein was voor Maarit en Karsten in zakken gedaan en die gaan zaterdag mee naar Suus.:p
    Daana de kleding uitgezocht (maat 104) wat we nog van Sven hadden en gekeken wat hij deze winter aan zou kunnen. Het zit nog wel ruim maar het is ook nog geen winter.

Nu even een lijstje maken met hoeveel ik van wat heb en wat er bijbesteld moet worden.:D

Heb ook weer gezogen, de kattenbakken gedaan, Karsten gebadderd en nu is het ME time.:p

Dadelijk Maarit van school halen en onder de douche zetten want die is net terug van gym en ze douchen daar niet i.v.m. de tijd.

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Senn: goed bezig geweest. Handig dat je het mooi door kan geven aan Susanne. Vind het wel jammer dat ik hier niemand ken met een kleiner meisje. Zo zonde van die kleertjes.

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hallo hoest hier?

tijd niet geweest maar erg druk gehad, we hebben besloten om de fiat brava de deur uit te doen. hij is helaas te gevaarlijk om er nog langer mee door te rijden en met de aankomende apk voor de deur hebben we besloten om een ander autotje aan te schaffen die iets kleiner is maar veel goedkoper in gebruik:D we leveren dan vooral in op de kofferbak en de neus is iets korter. we gaan de nieuwe 2de hands auto zaterdag ochend op halen in Roelofarendsveen. t is een mint groene Daihatsu Sirion uit 2002 met een krappen 80.000 km op de teller. De lak is nog erg mooi( geen krasje, roestplekje of wat dan ook) nieuwe distibutieriem erop nieuwe uitlaat er onder van voor tot achter en hij rijd als een malle:D erg blij mee dus.
    Met de kinderen gaat t ook nog steeds goed. We zijn al een paar daagjes verkoudheid vrij dus mogen niet klagen. Wel krijg ik t idee dat nikita haar middagslaapjes aan t overslaan is. gaat met moeite nog naar bed en komt er zo vaak uit dus ben bang dat ik geen vrije middag meer heb op zeer korte termijn;) maar ach t hoort erbij zeggen ze haha.

senn. hoe laat kwamen jullie zaterdag? en wat wilt Sven voor zijn verjaardag alvast hebben? kan ik dat nog ff van te voren kopen want wij kunnen de 11de niet he;)

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    hij is om half 2 in slaap gevallen op de bank en wordt nu net wakker geloof ik....hoor iig wat geluid vanaf de bank. :(

correctie: hij slaapt alweer/nog steeds....

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    beterschap voor je mannetje

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    dank je....schrok eigenlijk wel wat van zijn temp vanochtend, want 40+ heeft ie pas 1x meer gehad (toen ie met longontsteking in het ziekenhuis werd opgenomen)..... Maar goed, het kan natuurlijk een keer gebeuren....hij heeft vanmiddag wel een half broodje op en heeft nu zo'n 500 ml vocht op, maar nog niet geplast sinds vanochtend....;) (maar ja, als ik zoveel zweet hoef ik dat vocht ook niet uit te plassen natuurlijk)

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @susanne: wat lekker zeg een ander autootje. Liever iets minder ruimte en wel veiligheid dan. Fijn dat julllie verkoudheidvrij zijn. Ja, die slaapjes worden hier helaas ook steeds minder. Gelukkig was ze nu doodmoe van de psz dus heerlijk stil in huis

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Ramoontje: kan me voorstellen dat je schrok. Is ook flink hoog voor de ochtend. Goed dat ie lekker veel slaapt.

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    40 + is inderdaad erg hoog op de vroege morgen:( maar ik merk ook dat nikita minder plast op een dag nu t zo warm en plakkerig is;) dus dat kun je altijd nog even aankijken tot morgen. weekend heb je net achter de rug dus je kan morgen alsnog naar de ha mocht t nodig zijn.

ik hoop wel voor hem dat ie snel opknapt want t niks zo :(

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    t is een heel veilig autotje. wij zijn de 2de eigenaar en de voige eigenaar heeft m elk half jaar naar de garage gebracht om m te onderhouden:D dat was wel grappig om te zien. steeds de zelfde stempel van de garage en dat ging maar door in t onderhouds boekje:D
    en qua ruimte. we hebben nu een grote combiwagen maar die gaan we ook verkopen waar een buggy voor in de plek komt dus daar hebben we ook geen last meer van straks met vervoeren. Nikita loopt liever overal heen dan dat ze in de wagen zit;)

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    dat scheelt alweer, een buggy neem niet veel ruimte in beslag. Zal ook wel blij zijn als ik die duowagen de deur uit kan doen. Maar voorlopig wil Ivy nog steeds regelmatig graag zitten.

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ivy werd net huilend wakker en toen ik boven de gordijnen open deed en zij dr slaapzak open wou ritsen en dat niet ging raakte ze helemaal over dr toeren zeg. Heeft in mn armen een paar minuten hartverscheurend gehuild. Arm moppie. Gelukkig was een pakje dorakoekjes een hele goeie pleister.
    Heb net zelf een legging onder mn rok gedaan want heb de binnenkant van mn bovenbenen stuk gelopen. Doet echt zeer. Ik ga de kinderwagen s uit de tuin halen, ziet er wel erg dreigend uit buiten.

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    We moeten in Alkmaar nog wat ophalen en Niels is rond 15 uur thuis dus voor 16 uur zijn we er sowieso niet.;)

Karsten slaapt ook nog zelden op de middag, het hoort er nu eenmaal bij.:)

O en wat Sven voor zijn verjaardag wil hebben, das een goeie net als dat ik voor Max nog wat moet kopen en ik niet weet wat.:p
    Maar ik ga er over nadenken.;)

Deel Deze Pagina