Word ook niet vrolijk van dit weer hihih En dan een niet-willen-slapen kleine erbij zou ik al al helemaal niet happy van worden hihih Sterkte vandaag!
*Advies Gevraagd* Tygo eet slecht, heul slecht! Brood wordt steeds minder en een halve ontbijdkoek is veel. Maar goed nou heeft Hugh vaak Filet -American op zijn brood! Als Tygo dat ziet pakt ie zo de boterham van Hugh's bord en eet het met korst en al op! Natuurlijk is dit niet gewelidig voo een kind maar vanmogen heeft ie ook weer 2 broodjes keurig opgegeten. Nu de volgende vragen; - Wat zouden jullie doen; - Is er een belegsoort wat erop lijkt (qua kleur / substantie) wat ik hem daarvan in de plaats kan geven evt. *Einde Advies-Vraag-Bericht*
moet hier nu bijna een lamp aan gaan maken zo donker. En als ik in de verte kijk zie ik al dat het regent.
oef dat is een lastige... Volgens mij is dit ook wel een fase dat ze slechter eten. Maar filet voor een 3 jarige is niet echt heel goed . Weet niet wat hij doet als je er iets van pate ofzo op doet, dat het wel gewoon een soort van 'pasta' is. En anders niet eten, dat is pech. Dan niet. En dan gewoon je normale ritme volgen met eten wil ie eerder iets heeft ie pech kan ie de boterham krijgen en anders niks
ohohw, ben bang dat ik mika in een stort bui moet gaan halen, het wordt nu ineens super donker! En het begint ontzettend te waaien en een mega flits!
Oh oh! Kan niet ff een buurvrouw oppassen op Finn want om hem nou ook door die bui te sjouwen is ook zo wat....
Finn lag gelukkig te slapen . En toen ik moest gaan was het wonderlijk alweer overgewaaid dus het was paniek om niks
ja zo stond het op buienradar . Gelukkig heeft het uiteindelijk niks gedaan . Het werd gewoon donker, heeft misschien 2 druppels geregend en verder was het dat wel, waaide wel nog wat, maar ach, als dat het ergste is . In eindhoven moet het heel erg noodweer zijn geweest.
nou, weinig fijn weer hoor....tenminste hier....voor de zoveelste keer kunnen we geen hand voor ogen zien door de regen en dondert en bliksemt het alsof het een lieve lust is (gezellig, een hond tussen je voeten, een kacheltje naast je (Joost) en een kleuter met de handen over de oren die maar blijft zeggen dat ie bang is....:x)