met aardbeienmousse (maar dan zelfgemaakt, die staat nu in de vriezer ), en met citroenkwark van mona idd (maar daar zat geen siroop onder)....
pudding zou ik niet doen, dan zou ik eerder banketbakkersroom nemen (die kun je als mix kopen en dan klaarmaken), waar je overigens wel een laagje jam onder of op kunt doen . Chocolademousse is ook lekker (en lekker stevig). De aardbeienkwark die ik eigenlijk had meegebracht voor Joost zijn taart is vanavond door de jongens opgegeten, en die was achteraf toch echt wat te dun. (al had ik daar natuurlijk een zakje klopfix onderdoor kunnen doen )
haha, dan zal ik die eens in huis halen om zo eens te proeven. Normaal is kwark toch ook wel wat dunner.. of is dat nou weer de roomjoghurt.. kijk toch nooit op die dingen haha. Moet ik maar eens doen..
ben nu bevallingsverhalen aan het kijken maar god wat stelt ze zich aan zeg! Ik vond het persen helemaal niet pijnlijk.. tenminste niet wat ik me kan herinneren
weet je wat ik me nu pas bedenk.. als je kindje geboren is staan ze nog steeds met alleman tussen je benen te kijken om te zien of de placenta komt..
hahahah, waar denk je aan... moet je daarna nog eens naar het ziekenhuis moeten om gehecht te worden, en dan een gyneacoloog, verpleegkundige, leerlingverpleegkundige en je eigen verloskundige aan het eind van je bed hebben staan..........
http://nieuwproduct.mc64.nl/wp-content/uploads/2009/08/MonaToetjeVanDeMaandJuli.jpg deze kun je dus niet gebruiken
haha nee zo bedoel ik het niet.. maar dat ze dan nog even met z'n alle liggen te loeren naar dat gapend gat daaronder . Zou zeggen pak een kop koffie en een koekje en ga er even rustig bij zitten ..
je zou het kunnen proberen....alleen krijg je dat denk ik niet "uitgesmeerd" over je biscuit, om je zou het helemaal moeten mixen (dus de saus erdoorheen)....dan wel denk ik..... (al weet ik niet wat dat doet als je het invriest en weer ontdooit, maar weet natuurlijk niet of je dat van plan bent)
bij mij stonden ze dus een uur later nog/weer naar dat gapende gat te staren...... Ach, over sommige dingen moet je gewoon niet nadenken
Kan het in een kom alvast prakken zeg maar dan zal ie meer smeerbaar zijn denk ik. of wat slagroom erdoor mixen? wilde het eigenlijk een dag van te voren zover klaar maken.. en bekleden. Als het goed is heb ik dan mijn puzzelplaatje ook klaar..