kids liggen in bed, alleen is Ivy druk aan het kletsen dus heb zo mn twijfels of ze gaat slapen. Hoop t eigenlijk wel. dit is weer zo'n dag waarop ik mn iktijd erg hard nodg heb. Schoonmoeder belde nog of ze vanmiddag langs kon komen. Heb ja gezegd maar heb eigenlijk helemaal geen zin in visite
M.ausje slaapt toch.. Ze was zoooo in de ogen aan het wrijven toen ik haar moest verschonen een uur geleden.. dus rond kwart voor 1 nog ff op ons bed gelegen en weer binnen 5 min. sliep ze! Dus die slaapt nu lekker.. Ach, weet je? We hebben het met E.smée ook gehad en die slaapt nog steeds 's middags
Precies, dat dacht ik ook.. Ze slaapt overigens nog steeds, dus ik pluk ze nu zo allebei maar uit bed.. De buuf komt straks ff lekker koffie drinken (overbuuf)
Zo, meiden uit bed geplukt en de 1e opdracht binnen! Die vrouw wil een dorataart voor haar dochtertje Esmée die 3 jaar word Dus dat is al 1. Nu die van vanavond even afwachten
Ha meiden, Ik kom ook weer even langs KK:fijn dat M.aus weer lekker even geslapen heeft. Zag gister nog een leuk autootje van je voorbijkomen Sann:balen dat je vandaag weer een off-day hebt, maar gelukkig zie je dat je af en toe ook een goede dag er tussen hebt. Hopelijk blijft het zo vooruitgaan!!! Senn: fijn dat je rijbewijs terecht is. Maar wat ontzettend balen van die functie zeg...ik had het je zo gegund Ramoontje: ben benieuwd hoe Rick zijn eerste zwemles ervaart. Hopelijk is hij er straks net zo enthousiast over als over de voetbal...en beterschap met Joost!! Anno: succes met inpakken. Waar gaan jullie heen? Verder weet ik het eigenlijk niet meer zo... Hier is manlief vandaag weer vertrokken voor 2 nachten, was niet gepland, dus opeens gisteravond onverwachts. Ach ja....tzijn maar 2 nachten. Over 2 weken moet hij de hele week weg...maar dan ga ik lekker 2 dagen met de kids naar mn ouders toe. Kids liggen lekker op bed, Arinde was mega-chagrijnig vanmorgen...dus die laten we maar lekker uit zichzelf wakker worden Vanmorgen heeft ze gezellig bij het overbuurjongetje gespeeld, buurvrouw heeft even opgepast, zodat ik de weekboodschappen kon halen. Ideaal....zou ik anders vanavond doen, maar ja, nu manlief er niet is ging dat een beetje lastig. Zal zo nog ff wat foto's spammen van Joucke...die gaat zo hard op het moment. Het lijkt of hij bijna al zelf gaat zitten en zondag trok hij zich opeens helemaal op aan een doos met speelgoed...pfff....hij is nog geen eens 8 maanden
Zo, de autostoel van E.smée staat nu ook op marktplaats. We zijn toe aan een grotere autostoel, omdat ze hier gewoon niet meer fijn in zit